Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu net casis op gemaakt van frambozen. Het heet hero framboise.



Vond het erg lekker, verfrissend ook. Koud veel lekkerder dan lauw en kan er ook geen glazen van drinken, maar 1 of 2 per dag. Lekker hoor.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk probeer ik regelmatig wat nieuws. Dan heb je ookw eer iets anders in het assortiment. En 1x per week kook ik een 'nieuw' recept.
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor soort producten? Of bedoel je eigenlijk alle nieuwe producten in't algemeen?



In de loop der tijd ben ik steeds minder gaan experimenteren. Soms trap ik er nog wel eens in, ingegeven door aanbiedingen (twee voor de prijs van een, wat dan iets is wat ik anders nooit zou kopen), maar ik ben nu redelijk merkentrouw. Gebruik altijd Nivea voor m'n gezicht, Fructis voor m'n haar, Sensodyne voor m'n tanden. Ik weet nu dat ik de Lidl-stroopwafels lekkerder vind dat de AH-stroopwafels en dat de SuperdeBoer-optimel niet te drinken is. Maar ja... dat weet ik omdat ik het dus uitgeprobeerd heb
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Ja Pode, de stroopwafels zijn door de consumentenbond als lekkerste verkozen (van de Lidl).



Ik vind Jilzz (appelzooi) echt bijzonder :puke: waardig....
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een proefpakketje van Whole Earth gekregen. Daar zat een soort pindakaas in met stukjes noot en chocolade: heerlijk. Nu nog een winkel vinden waar ze het verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, WholeEarth. Daar is AgentL ook fan van volgens mij . Dat ga ik ook nog een keer proberen!
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
Waar te koop??? Is er een smeersel met die goddelijke combi van noten en chocolade te koop??? Hebben!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de AH wel eens Whole Earth gezien.
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
http://whole-earth.sentia.nl/index2.php ... ar-te-koop
Peas on earth!
Alle reacties Link kopieren
quote:sofje schreef op 14 juni 2009 @ 15:16:

Waar te koop??? Is er een smeersel met die goddelijke combi van noten en chocolade te koop??? Hebben!!!AH en Jumbo verkopen Whole Earth maar ik weet niet of elk filiaal alle producten in het assortiment heeft. Maar als je dit op je broodje smeert is het net of je een gebakje eet... Vond de cola ook lekker uit het pakket, niet zo zoet als de gangbare merken.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel erg goed! ga ook maar eens naar de winkel
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het morgen meteen halen!
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand die nieuwe spa citron met munt al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:fiba schreef op 14 juni 2009 @ 15:11:

Ik heb een proefpakketje van Whole Earth gekregen. Daar zat een soort pindakaas in met stukjes noot en chocolade: heerlijk. Nu nog een winkel vinden waar ze het verkopen.De Ah. daar heb ik het gekocht. Maar ik vond het erg droge pindakaas. Mijn eigen pindakaas met een laag hagelslag erover is véél lekkerder
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 14 juni 2009 @ 15:54:

[...]



De Ah. daar heb ik het gekocht. Maar ik vond het erg droge pindakaas. Mijn eigen pindakaas met een laag hagelslag erover is véél lekkerder Het blijft niet zoals Calvé pindakaas aan je gehemelte hangen, maar vind het zeker niet droog.
Alle reacties Link kopieren
@ Yoels; die nieuwe spa is best lekker, munt is wel een beetje op de achtergrond maar geeft een verfrissende smaak. Aanrader



whole earth is ook bij de hoogvliet te koop
Gisteren Mik & Fruit Passievrucht Acai gekocht. Iemand die al geprobeerd?



Whole Earth is idd steeds meer verkrijgbaar, o.a. bij Deen, Hoogvliet, AH en dergelijke.
quote:suus0105 schreef op 14 juni 2009 @ 14:58:

Ja Pode, de stroopwafels zijn door de consumentenbond als lekkerste verkozen (van de Lidl).



Ik vind Jilzz (appelzooi) echt bijzonder :puke: waardig....Zo dat is smerig, die Jillz! Gewoon bier aangelengd met bronwater, de appel heb ik niet gevonden! hahahha
Alle reacties Link kopieren
wel de milk en fruit golden kiwi nog iets, die is erg lekker
Alle reacties Link kopieren
Nieuw van Iglo; zalmsticks. Mijn mening, erg droog, je moet veel saus gebruiken om het weg te happen. En de vis komt niet uit duurzame visvangst dus ook voor mij een reden om het niet meer te kopen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Bailey's stand op de HHbeurs (ik had gratis kaarten gehad ) heb ik Merrys White Chocolate (liquer) geproefd. Oh als er engeltjes bestaan (buiten het forum) dan is dit er wel eentje die op je tong piest.



Weet niet of het nu al in de winkel te koop is.



Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Mv, ik hou niet van alcohol, maar zoals je deze beschrijft zou ik er toch snel naar op zoek gaan.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 14 juni 2009 @ 17:29:

Bij de Bailey's stand op de HHbeurs (ik had gratis kaarten gehad ) heb ik Merrys White Chocolate (liquer) geproefd. Oh als er engeltjes bestaan (buiten het forum) dan is dit er wel eentje die op je tong piest.



Weet niet of het nu al in de winkel te koop is.



[afbeelding]Ja, is te koop! Mijn moeder had afgelopen Kerst een fles. Het is inderdaad goddelijk spul!
You don't have to fit into the format
MV: smaakt het echt naar witte chocolade? Ik hou erg van Baileys, maar niet van witte chocolade...



Overigens, ik zag in de Allerhande iets over zalmgehakt. Iemand dat al geprobeerd? Ik vind het er zelf niet zo smakelijk uitzien namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven