Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dat is supersnel Junior, bedankt !
Verstuurd vanaf mijn Ipad
Het topic (Te) grote verschillen relatie? is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Topic Seksverslaving onder vrouwen is verwijderd ivm niet toegestane onderzoek.

mvg,

Junior.
Hoi Mods,

Voordat ik weer een ban forever krijg..

Ik zie dat er veel dames zoeken naar een baan, werkloos zijn.. Etc etc..

Mag er een netwerktopic gemaakt worden? Dat iedereen aangeeft welke regio, niveau en soort functie diegene zoekt en dat daar op gereageerd kan worden (ook met links naar vacaturs?)

Of is dat er al? Dank..
Geniet van elke dag!
Hoi,

Zouden jullie mijn topic "hulpverlening, hoeveel drempels moet ik nog over" (20maart 16:14 geplaatst) kunnen verwijderen ivm mn privacy?

Thanks.
Beste Junior,

graag mijn topic verwijderen.

Ik heb het er zelf nu ook wel naar gemaakt, maar ik wordt zo ontzettend moe van de meeste vrouwen op dit forum. Wat een leuk forum kan zijn voor iedereen is een forum geworden vol met gefrustreerde? vrouwen die wachten op een topic waarop weer flink kan worden afgegeven op de TO. Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden en dit forum is daar helaas een levend voorbeeld van.

Ik vind het jammer, want er zijn ook vrouwen op dit forum die wel een normale bijdrage kunnen doen, maar ik heb het gevoel dat die vrouwen in de minderheid zijn.

Alvast bedankt!
Een drie maanden oud topic openen, om wat halfslachtig geheimzinnigs te roepen ter provocatie, en dan hier huilie huilie komen doen? Ze kunnen beter je account verwijderen.
quote:thats_meh schreef op 27 maart 2014 @ 15:39:

Beste Junior,

graag mijn topic verwijderen.

Ik heb het er zelf nu ook wel naar gemaakt, maar ik wordt zo ontzettend moe van de meeste vrouwen op dit forum. Wat een leuk forum kan zijn voor iedereen is een forum geworden vol met gefrustreerde? vrouwen die wachten op een topic waarop weer flink kan worden afgegeven op de TO. Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden en dit forum is daar helaas een levend voorbeeld van.

Ik vind het jammer, want er zijn ook vrouwen op dit forum die wel een normale bijdrage kunnen doen, maar ik heb het gevoel dat die vrouwen in de minderheid zijn.

Alvast bedankt!

Beste Thats_meh,

Ik zie meerdere topics onder je nick staan, zou je willen aangeven welk topic je verwijderd wilt hebben?

Alvast bedankt.

mvg,

Junior.
Onderstaande opmerking heb ik ooit geplaatst in jullie topic over verbeteringen voor de site. Er is niets mee gedaan en mijn issue speelt weer:

De laatste tijd valt het me op dat er veel OP's zijn met een poll, een poll die nergens op slaat.

Bij het maken van een nieuw topic kom je als eerste na je bericht de mogelijkheid tegen een poll te maken.

Als je nieuw bent op de site ( voor het eerst een topic wil openen) kan dat verwarrend zijn, het lijkt op een verplicht item

Kan hier iets aan gedaan worden? Het moet denk ik duidelijker zijn dat het optioneel is
Je bent zelf een theepot
Het topic 'Ik wist dat het te mooi was om waar te zijn' is verwijderd ivm een trolltopic.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic 'Hulpverlening: hoeveel drempels moet ik nog over??' is verwijderd ivm privacy.

@Mod

De TO van "ik wist dat het te mooi...." heeft de afgelopen dagen meerdere topics geopend. Zijn die eveneens verwijderd wegens troll?
quote:soley79 schreef op 27 maart 2014 @ 15:50:

Een drie maanden oud topic openen, om wat halfslachtig geheimzinnigs te roepen ter provocatie, en dan hier huilie huilie komen doen? Ze kunnen beter je account verwijderen.Eens met Soley, Thats Meh maakt het er zelf naar dat er niet leuk wordt gereageerd.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 maart 2014 @ 18:49:

Onderstaande opmerking heb ik ooit geplaatst in jullie topic over verbeteringen voor de site. Er is niets mee gedaan en mijn issue speelt weer:

De laatste tijd valt het me op dat er veel OP's zijn met een poll, een poll die nergens op slaat.

Bij het maken van een nieuw topic kom je als eerste na je bericht de mogelijkheid tegen een poll te maken.

Als je nieuw bent op de site ( voor het eerst een topic wil openen) kan dat verwarrend zijn, het lijkt op een verplicht item

Kan hier iets aan gedaan worden? Het moet denk ik duidelijker zijn dat het optioneel is

Beste SuzanneSuus,

Bedankt voor je tip. We nemen dit zeker mee en we zullen er naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:NummerZoveel schreef op 27 maart 2014 @ 19:23:

@Mod

De TO van "ik wist dat het te mooi...." heeft de afgelopen dagen meerdere topics geopend. Zijn die eveneens verwijderd wegens troll?

Beste NummerZoveel,

De andere topics hebben we wel laten staan, omdat die misschien nog leuk zijn om in te reageren of terug te lezen voor andere forummers. Bij het eerdergenoemde topic was dit niet het geval.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dankjewel voor de uitleg, Mod!
Het topic Hulp gevraagd.. is verwijderd ivm in niet toegestaan schoolonderzoek.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Mag de t hier weg.

ik wordt gestalkt, wat te doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 28 maart 2014 @ 11:46:

Mag de t hier weg.

ik wordt gestalkt, wat te doen?

Ik heb het verwijderd .

mvg,

Junior.
Dat is snel! Dank je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Topic Gezocht voor reportage is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op vrijdag 28 maart 2014 11:53 Topic <a href="Gezocht voor reportage" class="link">Gezocht voor reportage</a> is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

mvg,

Junior. Dit is het 2e topic in 2 dagen dat ze een knuffel zoekt..
Geniet van elke dag!
Blog: Laatste blogs

› Leonie3 jaar geleden, door LeonieV› Memorabele blogs14 jaar geleden, door Internetredactie› Eat your heart out!44 jaar geleden, door ....

geknipt en geplakt, mobiel.

Een blog van 44 jaar oud?
De topics Gezocht zwangere dame, Verloofde stellen en De momenten van een zwangerschap zijn verwijderd ivm studieopdrachten.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Blokkeerfunctie Whatsapp is verplaatst naar de pijler Digi.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven