VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
http://www.bonaparte.nl/

En die buik zaterdag was misschien wel recenter, maar niet bloot!

Mooie foto's! Ook leuk jouw ouders eens te zien.
O ja, bonaparte heette dat. Ik kon er niet meer opkomen. Heb inmiddels besloten maar gewoon naar de winkel te gaan. Is ook leuker. Ik ben niet goed in online kopen voor Schorrie.

Ik moet naar bed vind ik, maar geen zin.
Ik ga naar bed nu.

Met Pebblo.

Ik moet zonder Harrie, die is voor de verandering aan het werk.

Ik ga nu ook maar, is verstandiger!

Welterusten
Even denken, hoe ver zijn we nu.

Auto geregeld (witte kever cabrio)

Fotograaf geregeld

Locatie geregeld, feestlocatie geregeld.

Drive in show geregeld

Ringen geregeld

Trouwjurk geregeld.

We zitten dus best op schema

Kleertjes voor de kinderen doe ik in september denk ik. Dan weet ik bijna zeker dat ze er niet uitgroeien

Heb er wel erg veel zin in

oh, ja, uitnodiging moet ik nog wel doen. En eten voor daggasten moet ook nog geregeld.

Komt vast goed
Gaat al aardig opschieten Ely! En met eht geregel ben je ook aardig op weg. Zijn jullie samen zo slagvaardig? Fijn hoor.

Ik zou het aankijken met GP hoe hij het na de zomervakantie doet. Aangezien je toch al rekening houdt met vervelen en toe zijn aan vakantie zou ik er nu niet heel veel tijd insteken en analyses op loslaten. Waarchijnlijk gewoon een fase maar klote is het wel dat snap ik.

Oh ja Pebbles, echt onwijs aardig dat je zo kritisch hebt gekeken! We hebben er echt iets aan. Zaten echt een paar eye openers tussen.

Morrie, ik ben afgelopen vrijdag echt onwijs goed (en goedkoop) geslaags bij de BIjenkorf. Ik koop graag benetton en alles was 50%. Ook wat dingen van Esprit en eigen merk van de Bijenkorf (en kraamkado voor BZN wat al te klein is en dus MOET jij een jongen krijgen ). In totaal had ik 11 dingen (broeken, shirts en overhemden) en was 96 euro kwijt. Hup, naar de Bijenkorf jij!

Voor mij was het trouwens veel voor volgend jaar aangezien ze zat hebben. Moet alleen nog shirts (hempjes) zonder mouwen want kwam er gisteren achter (HEET!) dat ze die niet hebben.

Was nog wel leuk. Al twee dagen hebben we voor het slapen gaan van de jongens veel lol in de tuin met de watersproeier. Gisteren het automatische ding wat heen en weer gaat (voor het gras) en het was dikke pret. Allebei in hun blote kont. Zo schattig.

Nu aan het werk. Vanmiddag naar de reumatoloog en daarna naar het strand (als het weer het toelaat!).
Zo grappig Wind, ik zie Briesje al helemaal rennen. Wat een verschil met Zeefje dan, die is echt nog baby, wat dat aan gaat.

Shoppen klinkt goed!!

Peb, ik zou ook eerst zomervakantie afwachten. Als gedrag daarna blijft aanhouden kun je er altijd nog wat meer aandacht aan besteden.
Oke. Doe ik dan maar. Ach, zielige is dat hij er zelf ook van van slag is ofzo. Alsof hij eigen gedrag niet begrijpt.

Mijn Pebbeltjes hebben geen shirts zonder mouwen. Ik hou daar, als enige jongensmoeder in NL volgens mij, echt niet van. Altijd beetje ordi of aso. Sorry. Dus lopen ze in T-shirt, of bloot bovenlijf als ze buitenspelen. Of in wit ondergoedhemdje.

Ik heb net nog wat korte broeken gehaald bij H&M voor de jongens. Geen uitverkoop, wel leuk.

Wind, was kleine moeite hoor. Heb echt kritisch gekeken en was bang dat het misschien teveel kritiek zou zijn.
Morrie, overal echt zwaar korting, dus erop uit jij! Inderdaad Bijenkorf, Esprit, Mexx, We en Zara. Ik ben net als Wind dol op de Bij, dus daar slaag ik altijd wel. Mouwloze shirtjes die erg leuk zijn, hebben ze bij Rainbowbabies. Die zijn kleurig en leuk.

Grappig Peb, ik vind dus juist ordi als jongetjes met ontbloot bovenlijf lopen buiten en armoedig als ze alleen een ondergoed hempje aan hebben. Blote kindjes in tuin wel leuk en schattig.

Klint voor mij ook als fase van GP gezien wat jij beschrijft met KP, dat hij wel heel lief en zorgzaam kan doen. Ook dat hij er zo mee in maag zit.

Ely, ik ben benieuwd naar je jurk! Leuk dat jullie zo lekker opschieten en fijn dat het allemaal zo soepel gaat zonder enige slag of stoot.

Verder gaat jetlag hier prima en ga ik zo mailen naar familie in VS wat hun kerstplannen zijn. Met dit soort acties ga ik failliet, dat weet ik wel. Mijn vader wordt 60 dus het zou wel erg leuk zijn. Ik vind mijn nichten in VS erg leuk en hun kindjes zijn ongeveer even oud als Loeder en Mormel.

Wind, wat ga jij voor leuke dingen doen voor KW's verjaardag?

Heb jij cadeauplannen? Iemand cadeautips voor meisjes van 5?

Morgen weer werken, weet niet of ik wel zin heb. Als ik er ben vind ik het erg leuk, maar zo nu heb ik zoiets van blegh..
Lien, hoe is het daar? Mag ik nog even zeggen dat ik Linoleum een geweldige nick vind?
Hoe is het eigenlijk met Drop en de upcoming verhuizing?
Daar ben ik ook benieuwd naar Vrolijk.

Peb, ik zou me ook niet zo druk maken om het gedrag van GP. Weet je wat ik wel gek vindt? Als GP uitdaging mist op school, dan moeten ze hem dat bieden. Onderwijs is steeds meer gericht op individuele ontwikkeling, dus school zou hem in elke klas moeten kunnen bieden wat hij nodig heeft. Bij ons op school gaan kinderen die uitdaging nodig hebben bijvoorbeeld al vanaf de kerst twee keer per week naar de volgende bouw (ze werken met bouwen van gecombineerde groepen, niet met losse groepen bij ons op school). Of ze halen werkjes uit de volgende bouw en gaan die bij hun eigen juf doen. Of ze verdiepen (zo heet dat geloof ik), dus meer doen met de stof die aangeboden wordt.

Mootje had laatst gedoe met een vriendje en ik vind dat wel heel moelijk. Ik probeer kritisch naar het gedrag van mijn eigen kind te kijken en niet klakkeloos te geloven wat hij zegt, maar die andere ouders stappen voor mijn gevoel wel erg makkelijk over de bijdrage van hun zoon heen (in Mootjes gezicht tuffen, uitschelden van kankermongool, achterna rennen en blijven tuffen). Mootje was er helemaal van in paniek. :(
Klinkt niet leuk, Meave.

Ik was bang dat ik vanochtend nog eens aangesproken zou worden door moeder van het uit het jklimrek geduwde meisje. Maar Pebblo heeft de Pebbeltjes naar school gebracht. Hij weet niet eens wie de moeder is.

Maar het is wel klaar. De juf heeft hem aangesproken, wij hebben hem nog een keer flink toegesproken en er op aangedrongen dat hij voorzichtig moet zijn.

Met de juf hebben we wel afspraken. GP geeft aan wanneer hij zich verveelt. Zo krijgt hij ook in de ochtend al extra werkjes, nu blijkt dat hij het groep 3 spelen zo leuk vindt. Eerder ook al, hij leest met de juf, doet extra moeilijke techniekdozen, helpt de juf wat vaker en maakt ook al rekenwerkbladen.

Maar, en daar ben ik het op zich wel mee eens, ze bieden hem aan als hij er om vraagt. Omdat als ze hem van alles aanbieden zijn voorsprong in begin van groep 3 wel erg groot wordt. Ik doe het thuis ook, en dat is deels ook gemakzucht omdat ik geen zin heb bijvoorbeeld met hem te lezen, als hij erom vraagt ga im met hem zitten. Vraagt hij niets dan niet.

Ik heb een neefje en nichtje die elke avond verplicht met moeder aan tafel werkjes gaan doen. Zij zijn 5 en 6 jaar. Allebei versneld naar groep 3 en enorm streberig (gemaakt). Dat wil ik dus voor mijn kind niet, dat het eerste dat hij zegt als hij je ziet is "ik lees al AVI-4!". (dat leest hij niet hoor, maar dat zegt neefje dus stanfdaard tegen GP als hij hem ziet).

Overigens is het feit dat GP lekker in zijn vel zit, een relaxed kind is dat het naar zijn zin heeft voor mij de belangrijkste graadmeter. En hij heeft echt goede vrienden in de klas waar hij heel loyaal en trouw mee is. En ik sta achter hoe het nu gaat, samen met Pebblo. Ik word -daar hadden we het zaterdag nog over- onzeker of ik niet te gemakzuchtig ben als ik hier op het forum lees en ga dan twijfelen of ik het niet teveel op zijn beloop laat.

Ga winkel afsluiten, later!
Meld, haai en zwaai. Globaal gescand en niet echt bijgelezen, maar leuk dat je weer terug bent Vrolijk!

Nu kinderen op bed mikken en dan zelf ook vroeg naar bed, hoe later wij naar bed gaan, hoe vroeger Nano wakker wordt (vanmorgen om 5.30u..). En vent is op kamp tot vrijdag dus als er 's nachts een spookt kan ik ook niks afschuiven nu.
Ook een snelle zwaai, ben onwijs moe! Duik er vroeg in!

Peb, ik ben nog steeds geinteresseerd in LP spul,hoor! Bedenk inderdaad maar wat jullie ervoor willen hebben en wees vooral niet te bescheiden het is nogal wat spul als ik het zo lees! Mail me anders even?

En ik vind dat je het goed doet hoor, die situatie met GP. Verveling klinkt erg aannemelijk en iedereen gaat daar op een eigen manier mee om,toch?

En die Bries in zijn blote kont, schattig! Dat zie ik Japie nog niet doen. Net als Zeefje, echt nog een baby. Wel een baby die het leuk vindt om te krijten op het levensgrote krijtbord dat ik in het huisje gemaakt heb. Grappig gezicht zo'n minikunstenaar aan het werk.

Leuk dat we elkaar morgen zien Vrolijk! Gezellig even bijkletsen!
Leuke foto's Morrie. Je bent echt prachtig zwanger! En goed van je dat je 5 weken van tevoren gaat stoppen met werken. Lekker je rust pakken en genieten!
Dank Nathje!

Vanochtend lekker naar het strand geweest, het was echt leuk want niet druk en wel mooi weer. Schorrie heeft zich goed vermaakt. We zouden om kwart over 12 naar huis gaan en om 12 uur begon het te onweren. Mooie timing dus. Eenmaal thuis lekker gebadderd met het ventje (we hadden eerst Carssop gekocht oftwel douchegel van Cars) en daarmee heel veel schuim gemaakt. Nog ff boodschappen en verder beetje gehangen, het is hier onwijs benauwd.

Harrie heeft het ledikantje in elkaar gezet, ik ben blij want weer iets wat van de lijst kan.

Nu ff beneden hangen met Harrie, volgens mij is het van plan niet meer weg te gaan vanavond, die kans moet ik grijpen.
Er is hier nauwelijks regen gevallen en onweer heb ik al helemaal niet gehoord.

Ik ga er even over nadenken Nathje, maar het is al voor je gereserveerd! Wat ik me afvroeg, ik heb nergens een computer gezien bij jou, waar forum jij?

En hoe meer ik erover nadenk hoe mooier ik het wit vind! Ik wil nu in ieder geval een hele witte slaapkamer en in woonkamer wilde ik ook al terug naar wit met naturel, 1 muur die nu blauw is moet 'leem'-kleurig worden. Off-white/wit vloerkleed erbij en ook de kussentjes op de stoelen moeten wit. Gordijnen zijn ongebleekt katoenkleurig met zwart bloemmotief in banen. Heb 2 mooie staande lampen op het oog, 3-poot met grote plissékap in zwart of wit, en boven de eettafel dan 2 bollen (gekruld rvs of iets met wit glas). Enige kleur die dan blijft is rood van de fauteuils. Maar dit plan heb ik al maanden, het ontbreekt alleen aan tijd.

Verder hebben we het dus druk. Stagiair is van het type veel praatjes weinig daden. Geloof dat we een beetje spijt hebben. Maarja. Moeten in ieder geval strenger worden, want er wordt veel prive getelefoneert, gehyved en ge-sms-t. Tijden hebben we al aangescherpt, hadden hem daarin wat vrijheid gegeven en hij kwam elke dag iets later en iets vroeger weer weg.

Ook met het meisje dat de foto's doet zijn we alweer opgehouden. Hebben we 5 jaar zelf gedaan en zijn daardoor niet snel tevreden.

Auto gaat trouwens tussen 1250-1500 euro kosten.

Oh Vrolijk, had nog helemaal niet gezegd dat het gezellig is dat je weer terugbent!

Pebbeltjes lopen niet te pas en te onpas ontbloot hoor. Alleen met spelen in de tuin en in de buurt. Ze gaan niet halfnaakt mee boodschappen doen of op visite ofzo. En hemdjes doe ik soms als de mussen van het dak vallen en halfnaakt niet gepast is. Zijn wel kraakwitte hemdjes, is minder ordi?

En volwassen mannen dan? Ik vind bij hen mouwloos helemaal vreselijk. Hemdjes nog meer, ieuw. Ik ken een man met schouderhaar (wat op zich niet erg is, heeft Pebblo ook). Die draagt dan mouwloze shirts, en dan zie je die bosjes er uit steken. Ieuw ieuw.

Pebblo loopt met ontbloot bovenlijf in huis en in de tuin, en op de camping bij de tent. Dat is oke.

Hoop niet dat ik mensen beledig met mijn uitgesproken afschuw voor mouwloos bij mannen.

Ik weet er trouwens nog wel een paar...
Harrie loopt echt heel veel in mouwloze hemden met dit weer! Hij vindt het heerlijk zitten en lekker luchtig. Hij heeft geen schouderhaar en wel mooie schouders dus het kan heel goed vind ik. Maar nu ben ik dus beledigd . Want Schorrie had gisteren een mouwloos shirt aan naar de creche. O en vandaag ook naar het strand. Ik vind het maar sneu eigenlijk, als een kind met dit weer nog in een t-shirt moet. En ontbloot naar de creche dat kan natuurlijk niet.

Jemig, die auto reparatie is echt fiks Pebbles. Niet fijn.

Onze magnetron is stuk, en de printer doet het ook niet meer. Ben benieuwd wat dat gaat kosten (geen 1250 - 1500, dat weet ik wel). Vind vooral het gedoe en geregel er omheen balen. Moet ik weer mannetjes laten komen/naar reparateurs toe met die apparaten.

Die stagiar die heeft nog heel wat te leren volgens mij Pebbles. Maar misschien als je er een keer wat van zegt dat het dan over is?

Hier heeft het trouwens twee keer geregend vandaag en dan heel kort maar keihard. Was lekker hoor. Ik las dat het morgen 21 graden wordt, vind ik zelf beter te doen dan dat weer van vandaag eerlijk gezegd.

Is Athena niet al eens terug? Ik moet haar nog laten weten dat ik een week eerder met verlof ga en dús een week meer van de tour kan genieten .
Mav is nog veel ordi'er

Hij draagt met mooi weer mouwloos en heeft een grote tatoo op zijn bovenarm.
quote:Morrie schreef op 02 juli 2008 @ 22:12:

Ik vind het maar sneu eigenlijk, als een kind met dit weer nog in een t-shirt moet. En ontbloot naar de creche dat kan natuurlijk niet.

Ik ben maar ontaard, arme Pebbeltjes...

Die stagiar die heeft nog heel wat te leren volgens mij Pebbles. Maar misschien als je er een keer wat van zegt dat het dan over is?

Zou je denken. Afgelopen maandag zou hij om 9 uur op de zaak zijn, om met Pebblo mee te geen inkopen. Normaal is hij op maandag vrij (want zijn wij dicht). TYoen hij er om 9.35 nog niet was, en telefonisch onbereikbaar is Pebblo gegaan. Ik heb hem ge-smst dat het geen zin meer had te komen. Wat bleek, hij sliep nog. Had wekker niet gehoord. Kan gebeuren. Vervolgens komt hij dinsdagmorgen een kwartier te laat. Pebblo heeft een gesprek met hem gehad, en ook het prive gebel enzo aangekaart. En gezegd dat hij, als hij zich had verslapen, juist de volgende dag zou zorgen dat hij op tijd zou zijn, beter nog, iets vroeger! Maar, ondanks dat hij nu op tijd was zat er verder niet veel bij vandaag. Morgen komt zijn stagebegeleider, we zullen zien.
quote:meave schreef op 02 juli 2008 @ 22:19:

Mav is nog veel ordi'er

Hij draagt met mooi weer mouwloos en heeft een grote tatoo op zijn bovenarm.

Tsja... daar kan mijn Pebblo natuurlijk ook niet tegenop.

Mijn vent draagt vooral polo´s. Hilfiger, Cottonfield. ´t Is gewoon een kakker! (maar wel mijn kakker!)
haha, Zorro mag van mij niet in mouwloos, want dan ziet hij er helemaal zo ielig uit

Dan nog liever bloot.

Maar ik heb niet zo snel dat ik iets niet mooi vindt, zolang mensen maar kleding dragen die passend is bij hun figuur

Balen van de auto Peb!

Ik heb vandaag de auto gezogen en schoongemaakt van binnen.

Hij is goedgekeurd, dus alleen morgen nog even door de wasstraat en dan is ie er klaar voor.

Heb al inpaklijstjes gemaakt.

Nu nog echt inpakken ~zucht~
Volwassen mannen ook liever niet in hemden. Vrolijkerd is daar ook niet zo van. Hij draagt ook liefst polo's, dus ook een kakker. Maar dat is Aap van Nathje ook weet ik! Ouch, autokosten niet leuk! Wel stoer dat jij had gereden Peb!

Alhoewel mijn man ook 3 tattoo's heeft en ik 2. Alleen zie je ze nooit op werk, alleen in blote niksie en strandkleding.

Net gesport na 3 weken. Ook niet leuk, zeker niet gezien het erg warm en banauwd was ondanks airco. Steppen met dit weer is geen aanrader. Blij dat het weer wel wat minder zal zijn komende dagen want vandaag was het echt vies warm.

Ik moet gaan slapen, morgen vroeg op en werken. Denk dat ik maar weer een vakantie ga plannen.
Ik zal ons eens even omhoog halen, anders zakken we zo ver naar beneden.

Al heb ik niet veel te melden.

Elyane, wanneer ga je precies en waar ging je nou heen in Frankrijk?

En je hebt dus gewoon ook al een trouwjurk? Kun je een tipje van de sluier oplichten?

Mijn maagzuur brandt. En mijn bh zit te strak. En mijn buik komt tegen mijn bureau aan en dat zit niet lekker. En het kind gaat daarvan schoppen. En ik heb geen zin meer om te werken. En ik weet niet wat ik eten moet vanavond. Maar he, verder alles goed hoor .

Lien, hoe gaat het bij jou, is dit je eerste dag zonder kraamhulp? Dan kom je vast niet posten hier .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven