Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Ja dat zou je denken... heb echt wel leuke chats gehad en dan zat ik met zo'n vent op een terrasje en zei ie tegen me "jij mag ook wel wat aan mij vragen hoor" nadat ronde 1 van het interview klaar was. Echt er was totaal geen chemie en ik zit normaal echt niet om woorden verlegen maar kon niet veel meer uitbrengen dan "euhhhm" terwijl ik echt verder niks meer kon bedenken. Toen voelde ik me een egocentrische trut die het liefst over zichzelf praat Achteraf vond ik m gewoon niet boeiend genoeg haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou helemaal niet van dat vragen stellen, brrr. Ook niet tijdens uitgaan: "Waar woon je? Wat doe je voor werk? Hoe oud ben je?". Dan vraag ik me echt af of je niks zinnigers te zeggen hebt en ben ik in een mum van tijd weg.
Ja dat had ik heel vaak op Tinder dat soort dingen en dan sloeg ik ook acuut dicht en gingen mijn wantrouwen radars op volle toeren want dan kreeg ik het gevoel dat ze mijn Facebook gingen zoeken of Linkedin of weetikwat. Is me ook keer overkomen dat die jongen heel populair ging doen van "Doe maar niet zo krampachtig, ik weet allang dat je uit Utrecht komt" En toen dacht ik leuk, we gaan nu al mindfucken. Ik woonde daar helemaal niet maar door expres een betrapte reactie te geven is ie nu waarschijnlijk de verkeerde aan het stalken. En ik dacht "so long motherfucker, I aint entiiiirely stupid".
Whahaha, mijn date van afgelopen weekend zei nog dat hij vond dat ik hem had verhoord haha.

Maarja ik vond hem zo beheerst overkomen dat ik zin had om hem uit te pluizen.... ik stel overigens geen standaardvragen, meer van die dingen als 'en ben je wel eens ergens voor opgepakt' of 'waar ben je het minst trots op aan jezelf' hahaha.

Tja, je kunt maar beter meteen merken dat ik vrij direct ben.
Lorem Ipsum
Jemig hee hij belt me zelfs even snel in zijn pauze. En hij zegt lieverd tegen me. Pffff. I shit my pants.
Snel afspreken dus. Vind dat lieverd trouwens wel weer apart als je elkaar nog niet in t echie hebt ontmoet maar ja.
Ik heb het er benauwd van. En ook nog eens geen tijd voor een date.

Het gaat me vast lukken dit te laten mislukken voor ik hem heb gezien.
Ik zit met deze man, hij is trouwens ook nog drie jaar jonger, alleen maar de rest af te kraken, hij de vrouwen en ik de mannen. En toen bedachten we dat we maar samen iets moesten afspreken dan.

Dus mijn verwachting is niet heel hoog, als ik maar lol heb.

Klinkt ernstig Friz.
Lol lijkt me een heel goed idee! Zal ik dat ook doen?
Hoi! Leuke updates hier! Geniet ervan allemaal!
Ja, doe maar Friz. Ik weet niet of vrijdagochtend nog zo cool doe hoor...
Ik denk juist dat ik me voor de date wel weer bijeen heb geraapt.
Ik heb het vrijdagochtend eerst nog druk, winkelen en mijn startnummer halen. Of zal ik hem vragen of hij meegaat?
Wat gaan jullie eigenlijk doen?
Ergens lunchen.
Stoer. Overdag.
Ik ben zo stoer tegenwoordig joh..
Ik zit alleen een beetje met een plakker, hoe loos ik die op een beetje een leuke manier?
oh wat is het hier gezellig zeg....

Vanavond mijn derde (dinner)date, ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Ik heb zin om stout te zijn, gelukkig gaat dat niet want we gaan uit eten en ik moet morgen vroeg op. Nouja eerst maar zien of we niet alsnog afknappen om wat voor domme reden dan ook.

Hoe loos je een plakker; door te zeggen dat je je moeder al over hem verteld hebt misschien, of door te zeggen dat je graag 6 of meer kinderen wil, naast de 6 honden/katten die je al hebt...

Of dat je hello kitty spulletjes verzamelt in je zuurstokroze huisje. Mocht dit allemaal niet werken dan is melden dat je misschien een soa hebt maar niet naar de huisarts durft omdat het gezwel op je neus zo groot geworden is dat je niet normaal over straat kan zonder aangestaard te worden misschien nog een redmiddel.
Lorem Ipsum
Ik heb hem al verteld dat ik niks met kinderen heb en ook niet met hem. Maar gewoon nog niet opgeven hè.

Dan ga ik maar voor die soa.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2014 19:36
Reden: op de man spelen
% gewijzigd
das hab ich nicht gewust
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2014 19:37
Reden: op de man spelen
% gewijzigd
das hab ich nicht gewust
Jij bent niet meer te redden.
tinder is echt mijn nieuwe hobby haha!

Maar ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.. praat al een tijdje met een jongen die ik al vaag kende, maar die ik nu weer tegenkwam op tinder.. hij vroeg laatst of ik mee wat ging drinken maar ik kon die dag niet en toen zei hij dat hij de week daarna wel een kon.. Maar hij heeft er nu niets meer over gezegd.. zal ik het gewoon aan hem vragen of hij nog wil afspreken?

Over die plakker; je kunt hem ook verwijderen als match.. wel een beetje hard maar wel effectief ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven