Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
zaterdag 5 april 2014 om 23:09

zondag 6 april 2014 om 19:39
Eens met ano*k. Voor het geval je ons hier lastigvalt omdat je verder overal uitgekotst word; sterkte. Vind het maar triestig hoor.
Vicky, wat schijnt te werken is de app verwijderen en opnieuw installeren, hij bewaart je bestaande matches dan toch en je krijgt alle mannen nog een keertje opnieuw voor je kiezen
Wat een mooi verhalen over missers verder, toch lachen.
Ik begrijp niet dat er zoveel gelogen word, ik hoor het heel vaak.
Wat voor zin heeft het nou om te liegen tegen mensen die je helemaal niet kent? Vooral over onbenullige dingen als met meerdere mensen daten. Het is in mijn ogen net zoiets als beweren dat je geen scheetjes laat.... "Hallo ik zit op Tinder want ik dacht als romantische ziel; ik ga hier met welgeteld één iemand daten en leef nog lang en gelukkig...." Tuurlijk!!
(shut up grumps, we don't need to hear this again, just know you're an exception )
Vicky, wat schijnt te werken is de app verwijderen en opnieuw installeren, hij bewaart je bestaande matches dan toch en je krijgt alle mannen nog een keertje opnieuw voor je kiezen
Wat een mooi verhalen over missers verder, toch lachen.
Ik begrijp niet dat er zoveel gelogen word, ik hoor het heel vaak.
Wat voor zin heeft het nou om te liegen tegen mensen die je helemaal niet kent? Vooral over onbenullige dingen als met meerdere mensen daten. Het is in mijn ogen net zoiets als beweren dat je geen scheetjes laat.... "Hallo ik zit op Tinder want ik dacht als romantische ziel; ik ga hier met welgeteld één iemand daten en leef nog lang en gelukkig...." Tuurlijk!!
(shut up grumps, we don't need to hear this again, just know you're an exception )
Lorem Ipsum

zondag 6 april 2014 om 20:10
quote:turquasi schreef op 06 april 2014 @ 19:39:.
Dank je! Het werkte inderdaad zo. Helaas was die persoon niet degene die ik leuk vond vroeger...
Plus ik ben wel mijn berichten kwijt, maar dat geeft niet.
Dank je! Het werkte inderdaad zo. Helaas was die persoon niet degene die ik leuk vond vroeger...
Plus ik ben wel mijn berichten kwijt, maar dat geeft niet.
maandag 7 april 2014 om 08:12

maandag 7 april 2014 om 12:00

maandag 7 april 2014 om 12:05
Ja dat is erg en slaat nergens op. Kap met piekeren en doe alsof een goede vriendin belt met "ga je over uurtje mee drankie doen". Kleed je vervolgens aan zoals je zou doen als je dit denkbeeldige drankje ook daadwerkelijk gaat doen met de vriendin ipv de Tinderdate en begroet hem met ditto enthousiasme.
maandag 7 april 2014 om 12:19
Ja baas. Het is een beetje lastig omdat ie:
1. Echt op zoek is naar iets serieus (net als ik)
2. Alle kaarten de hele tijd op tafel gooit en dus zo direct is dat zelfs ik soms niet meer weet wat te zeggen
3. Verbaal heel sterk is
4. Hij qua relaties echt hetzelfde denkt als ik
En dan moet ik zeker lekker luchtig blijven doen.
Ik hou er rekening mee af te knappen op zijn sokken of zoiets onbenulligs.
1. Echt op zoek is naar iets serieus (net als ik)
2. Alle kaarten de hele tijd op tafel gooit en dus zo direct is dat zelfs ik soms niet meer weet wat te zeggen
3. Verbaal heel sterk is
4. Hij qua relaties echt hetzelfde denkt als ik
En dan moet ik zeker lekker luchtig blijven doen.
Ik hou er rekening mee af te knappen op zijn sokken of zoiets onbenulligs.
•

maandag 7 april 2014 om 12:55
Hee ik ben ook verhaal heel sterk en gooi alles er boem uit wanneer ik het denk. Vriend ook dus daarom gaan we nu op warpspeed lijkt het wel. Maar ben niet opgetut en stijf van de zenuwen dat afspraakje ingegaan destijds maar juist omdat ik zo kritisch ben en niet met de eerste de beste ook echt een relatie wil heb ik me een no expectations houding aangehouden zo van 'ik weet dat ik voor het juiste type man een leuke vangst ben en met minder neem ik geen genoegen' Dit omdat ik in mijn vorige relatie mezelf helemaal kwijt was geraakt en ik wilde dat onder geen beding nog een keer. Best lastig als eeuwige People pleaser die zichzelf vaak achterop stelt. Maar na een burnout en een breuk met ex dacht ik echt van ' ik ben nu 31 en ik leef maar 1 keer.' dus in plaats van me op te doffen in de hoop dat iemand me leuk vond, dacht ik nee dat is niet wie ik dagelijks ben. De dagelijkse Grump loopt in spijkerbroek op afgetrapte allstars en kijkt graag flauwe series als Southpark en Beavis & Butthead. Dus wie lagen er op de bank naar adem te happen en Beavis & Butthead te kijken op het eerste afspraakje? Juist ja. En blij dat ie was dat we gewoon lekker low key gekke troep zaten te kijken in plaats van met een instelling van Ben jij de Ware in een sjiek restaurant. Nu kan ik ook echt wel in een mooi jurkje fancy uit eten hoor maar het gaat er meer om te doen wat dicht bij je dagelijkse zelf staat en schijt te hebben aan de angst dat hij daar op afknapt. Want als het de juiste man is werken die dingen alleen maar in je voordeel. Denk niet steeds aan wat hij van je zal vinden want dan verkramp je en ga je juist de verkeerde signalen afgeven. Mijn theorie is ook echt dat als je dat schild kan laten zakken, je weinig fout kan doen. Doe alsof het een rijles is. Niet alsof het t examen is.
maandag 7 april 2014 om 12:57
Ik hou er rekening mee dat je inderdaad niks eet tot je date, dan één glas wijn neemt om tot bedaren te komen die natuurlijk keihard land in je lege maag en vervolgens spontaan bedenkt dat een lapdance de manier is om het ijs te breken.... ohnee wacht, that's me
Ik heb afgelopen zaterdag een super leuke tweede date gehad waarmee ik iets debiels ben gaan doen (kan geen details neerzetten wegen herkenbaarheid) en naarmate de date vorderde heb ik steeds dommere dingen uitgekraamd. O.a. dat je van de zonnebank verkouden zou worden en 'hee die print aan de muur is dat dezelfde als die op het plafond, ohnee dat lijken wel vissen' en dat is dan alleen nog het gedeelte wat ik me herinner....
Gelukkig wil hij me morgen nog steeds ontmoeten.
Outfit was jeans t-shirt en casual platte laarsjes, make up next to nothing... dus.
Overigens bestaat de kans ook nog steeds dat ik op hem afknap om iets doms hoor maar laten we hopen van niet.
Ik heb afgelopen zaterdag een super leuke tweede date gehad waarmee ik iets debiels ben gaan doen (kan geen details neerzetten wegen herkenbaarheid) en naarmate de date vorderde heb ik steeds dommere dingen uitgekraamd. O.a. dat je van de zonnebank verkouden zou worden en 'hee die print aan de muur is dat dezelfde als die op het plafond, ohnee dat lijken wel vissen' en dat is dan alleen nog het gedeelte wat ik me herinner....
Gelukkig wil hij me morgen nog steeds ontmoeten.
Outfit was jeans t-shirt en casual platte laarsjes, make up next to nothing... dus.
Overigens bestaat de kans ook nog steeds dat ik op hem afknap om iets doms hoor maar laten we hopen van niet.
Lorem Ipsum
maandag 7 april 2014 om 13:58
Turq!
Zeg, hoe komt het dat je die dingen uitkraamt? Drink jij op je dates?
Grump dat is ook zo hoor. Hij zal me sowieso moeten nemen als ik ben, want meer smaken zijn er niet. Ik ben ook gewoon een beetje van slag door al het geapp en gebel. Gelukkig moet ie vandaag werken en ik moet thuis aan de slag, dat scheelt. Even pas op de plaats. En hij moet me nog wel uitnodigen voor een date, klein detail.
Zeg, hoe komt het dat je die dingen uitkraamt? Drink jij op je dates?
Grump dat is ook zo hoor. Hij zal me sowieso moeten nemen als ik ben, want meer smaken zijn er niet. Ik ben ook gewoon een beetje van slag door al het geapp en gebel. Gelukkig moet ie vandaag werken en ik moet thuis aan de slag, dat scheelt. Even pas op de plaats. En hij moet me nog wel uitnodigen voor een date, klein detail.
•

maandag 7 april 2014 om 14:12
Precies. En dingen gaan bedenken van te voren zoals niet eten of waar je hopelijk niet op afknapt valt onder de categorie zelf sabotage in mijn woordenboekje. Dat bedoelde ik met open vizier. Beetje plankenkoorts is gezond en allebei aangeven dat je wel naar iets serieus op zoek bent is an sich niks mis mee. Wel als je dat combineert met doemscenario's en je te druk erom maken.
Schiet me ineens een liedje van Meredith Brooks te binnen met lyrics die niet persee op jou slaan maar meer op dates in het algemeen waarbij iemand dus té star erin staat en doorslaat in het verwachtingspatroon.
When's your birthday
What's your middle name
Who's your hero
What's your favorite flavor ice cream
Can you tell me, tell me this
Are you Aries
Are you on the cusp of Cancer
Gonna get to know you better
What? No, it's not a quiz
You can trust me
Now we'll dig a little deeper
Let's trade numbers
Let's trade beepers
So I can find you any place
Hey why you lookin' at your watch
We haven't had dessert
It's early, just 8:30
Only our first date
I wanna know, do you love me yet
Do you feel the same, am I your everything
I wanna know, isn't true love great
Come on tell me, when's your birthday
Where you goin'?
Why you leavin'?
After all we've been through
Can't you think of me?
I'll think of you
Don't throw it all away
I'll quit my job, I'll have your children
You'll work hard, I'll spend your millions
Hey, no pressure, you've got time
Just don't make me wait
I wanna know, do you believe in fate
When you movin' in, be my everything
I wanna know we are for always
Come on tell me
When's your birthday
When's your birthday
And this isn't just an oxytocin high
I never felt this way about any other guy before
I ain't gettin' any younger
I ain't foolin' any more
Wanna wear your ring, be your everything
Come on tell me, come on tell me
Do you feel the same, be my everything
Schiet me ineens een liedje van Meredith Brooks te binnen met lyrics die niet persee op jou slaan maar meer op dates in het algemeen waarbij iemand dus té star erin staat en doorslaat in het verwachtingspatroon.
When's your birthday
What's your middle name
Who's your hero
What's your favorite flavor ice cream
Can you tell me, tell me this
Are you Aries
Are you on the cusp of Cancer
Gonna get to know you better
What? No, it's not a quiz
You can trust me
Now we'll dig a little deeper
Let's trade numbers
Let's trade beepers
So I can find you any place
Hey why you lookin' at your watch
We haven't had dessert
It's early, just 8:30
Only our first date
Do you feel the same, am I your everything
Where you goin'?
Why you leavin'?
After all we've been through
Can't you think of me?
I'll think of you
Don't throw it all away
I'll quit my job, I'll have your children
You'll work hard, I'll spend your millions
Hey, no pressure, you've got time
Just don't make me wait
When you movin' in, be my everything
I wanna know we are for always
Come on tell me
When's your birthday
When's your birthday
And this isn't just an oxytocin high
I never felt this way about any other guy before
I ain't gettin' any younger
I ain't foolin' any more
Wanna wear your ring, be your everything
Come on tell me, come on tell me
Do you feel the same, be my everything

maandag 7 april 2014 om 14:24
Ja en nu zit ie in mijn hoofd
Maar de strekking is wel enigszins toepasselijk op daten en dit topic dus ik wilde hem jullie niet onthouden.
Trouwens dit liedje beschrijft precies waarom ik een schurfthekel heb aan daten. Net een sollicitatiegesprek/interview. Heb voor mijn ex weleens gedate via een site en jemig wat werd ik daar recalcitrant van zeg. Nee dan lig ik liever languit op de bank Beavis & Butthead te kijken.... Echt petje af voor degenen die daten oprecht leuk vinden...ik zou het niet kunnen.
Maar de strekking is wel enigszins toepasselijk op daten en dit topic dus ik wilde hem jullie niet onthouden.
Trouwens dit liedje beschrijft precies waarom ik een schurfthekel heb aan daten. Net een sollicitatiegesprek/interview. Heb voor mijn ex weleens gedate via een site en jemig wat werd ik daar recalcitrant van zeg. Nee dan lig ik liever languit op de bank Beavis & Butthead te kijken.... Echt petje af voor degenen die daten oprecht leuk vinden...ik zou het niet kunnen.
maandag 7 april 2014 om 14:40
Ik ben ook niet echt een fan van daten hoor. Ik heb afgelopen jaar volgens mij maar 3 dates ofzo gehad, en vaak vind ik mannen niet leuk genoeg om voor van de bank te komen.
Trouwens, echt leuke mannen stellen tijdens het chatten of daten niet van die suffe interviewvragen, daar heb je gewoon een ongedwongen gesprek mee.
Trouwens, echt leuke mannen stellen tijdens het chatten of daten niet van die suffe interviewvragen, daar heb je gewoon een ongedwongen gesprek mee.
•