Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.

Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, qua werk merk ik dat ik toch wel op de max zit wat ik trek momenteel.

In plaats van 4 dagen (volgens contract) werk ik er nu 3 ivm mijn therapie. En zelfs dat ik nog veel merk ik.

Vannacht ben ik uiteindelijk pas tegen 3 uur in slaap gevallen en werd om 6:30 weer wakker door de wekker... Zit nu te vechten tegen huilbuien en emotionele uitspattingen op mijn werk.

Vorige week was ik, door ziekzijn van mijn zoontje, ook al een dag eerder naar huis en dat kan ik neit weer maken... Dus maar uitzitten tot 5 uur
quote:Polkadot28 schreef op 07 april 2014 @ 10:17:

MV, qua werk merk ik dat ik toch wel op de max zit wat ik trek momenteel.

In plaats van 4 dagen (volgens contract) werk ik er nu 3 ivm mijn therapie. En zelfs dat ik nog veel merk ik.

Vannacht ben ik uiteindelijk pas tegen 3 uur in slaap gevallen en werd om 6:30 weer wakker door de wekker... Zit nu te vechten tegen huilbuien en emotionele uitspattingen op mijn werk.

Vorige week was ik, door ziekzijn van mijn zoontje, ook al een dag eerder naar huis en dat kan ik neit weer maken... Dus maar uitzitten tot 5 uur Ah meis, dat is echt rot. Kan je niet met een leidinggevende of bedrijfsarts praten dat het even niet gaat. Misschien valt er wel wat te regelen dat je nog een dagje (tijdelijk) minder kan werken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dan lig ik er binnenkort uit!

Dat voel ik gewoon aan. Ik kan niet meer ziek gaan worden of minder werken, mijn contract moet verlengd worden en dat zal dan vast en zeker niet gebeuren!
Ha die anneroos, slaap je al?

Ik hoop zo lekker onderweg te zijn naar dromenland!

Vanavond te horen gekregen dat mijn buurvrouw van de week is overleden. Morgen is de uitvaart al :'(

Het is op dezelfde locatie als met paps. Zal echt moeilijk zijn, maar ik wil er wel heen.

Ze was net als paps veel te jong... Zo triest dit. Vorig jaar maart is haar man al overleden en een jaar en 1, 5 week later zij...

Het leven is soms echt oneerlijk...

Voor de wakkeren onder ons een fijne nacht. Trustuh vast.
Sterkte Polkadot

Weet uit ervaring hoe het is om dierbaren te verliezen.

Kan je geen raad geven behalve dat alles tijd nodig heeft. Het gemis wordt hooguit minder, maar gaat nooit weg.
Helemaal eens met Jo!!!
Dankjewel Jonari en Mylene.

Zal pittig zijn vanmiddag. Weet niet wat er naar boven gaat komen. Maar ik wil er wel heen. Voor haar en hun kinderen.

Gelukkig is mijn man er ook bij, die regelt vrij voor vanmiddag.

Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen Mylene.
Goedemorgen!

Sterkte vanmiddag Polka
Ging het een beetje Polka? Zal wel confronterend geweest zijn
Het was erg heftig. Er kwam van alles naar boven van 2 maanden geleden. Veel emoties die los kwamen.

Maar goed, deze eerste x hebben we ook gehad nu.

Ik ben ook nog even naar het strooi veldje geweest. De rozen en de kaars waren er nog, zelfs hij lag er ook nog grotendeels. Best gek...
Goeiemorgen!

Topic maar even omhoog gehaald, we waren wel heel erg gezakt zeg!

Iedereen nog leuke plannen voor het weekend? Hier een verjaardag in het verschiet, en ik denk dat het hoog tijd word om de kledingkasten eens door te spitten..
Goedemorgen
meisjes,

Wie weet wat je nog allemaal tegenkomt Mar.
quote:MocyMoos schreef op 11 april 2014 @ 23:44:

meisjes,

Wie weet wat je nog allemaal tegenkomt Mar.

Hé ladies,

Fijn weekend alvast voor iedereen.

(Moos ik mail je nog even terug! )

O,wat lief dat konijntje!!

Polkadot,hoe gaat het?

Ga straks mijn dochter ophalen.en weer lekker genieten van een dagje met haar.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 12 april 2014 @ 09:18:

O,wat lief dat konijntje!!

Polkadot,hoe gaat het?

Ga straks mijn dochter ophalen.en weer lekker genieten van een dagje met haar.

Ja ik dacht alvast een beetje in Paassfeer.

Moge trouwens. Gezellig met je dochter, gaan jullie nog iets leuks doen? Lekker weer is het iig. Veel plezier alvast.
Goedemorgen!

Ik ben bang dat ik voornamelijk kleding tegenkom die me te klein is Moos, en die ik vervolgens niet weg kan doen, want mss pas ik ze wel weer eens

Gezellige dag Bron, gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Veel plezier Bron, hopelijk is haar liefdesverdriet weer een beetje gezakt.

Maroon, je bent niet de enige; wil bepaalde dingen ook niet wegdoen maar betwijfel of ze nog gaan passen.

MV, je mail gelezen maar nog niet kunnen beantwoorden, laptop dagen niet aangeraakt door pijn.

Vandaag wat beter en net weer wat lekkers voor bij de thee gebakken. Appel/frambozenflapjes met een vleugje honing en witte chocolade. Ga er zo 2 brengen naar KAV (die waar ik voorheen vaak op vrijag voor kookte) en collega en dan nog 2 voor mezelf. Lekker weer hier zo te zien.
quote:thee schreef op 12 april 2014 @ 12:44:

MV, je mail gelezen maar nog niet kunnen beantwoorden, laptop dagen niet aangeraakt door pijn.

Oh wat jammer maar meer vervelend dat je zoveel pijn hebt. Hoop dat de pijn snel zakt. Anders toch je ha bellen. Sterkte.
Fijne dag gehad met dochter. Eerst naar Scapino geweest. dochter heeft hele leuke sandaaltjes met steentjes erop en ik ben geslaagd met twee spijkerbroeken. twee voor 30 euro!!

Daarna thuis lekker gegeten. dochter panini met kaas en ik stokbroodje met warme beenham.

toen verjaardag van een meisje dat bij mijn dochter op de groep zat. Daarna doorgereden naar mijn ouders. en bij mijn broer nog eventjes naar de puppies weesten kijken.. zó lief!!
quote:lichtbron schreef op 12 april 2014 @ 22:02:

Fijne dag gehad met dochter. Eerst naar Scapino geweest. dochter heeft hele leuke sandaaltjes met steentjes erop en ik ben geslaagd met twee spijkerbroeken. twee voor 30 euro!!

Daarna thuis lekker gegeten. dochter panini met kaas en ik stokbroodje met warme beenham.

toen verjaardag van een meisje dat bij XXX op de groep zat. Daarna doorgereden naar mijn ouders. en bij mijn broer nog eventjes naar de puppies weesten kijken.. zó lief!!

*misschien naam even weghalen?*

Klinkt gezellig je dag meis. Gaat wel lekker he op dit moment? Toch?
http://www.scapino.nl/dam ... io-luca-x-beige-023123541

Dit zijn haar slippers/sandaaltjes.

Bedankt,MV. Het gaat best lekker met mijn kinderen en met mijzelf ook. Kan weer van veel dingen genieten..
quote:lichtbron schreef op 12 april 2014 @ 22:09:

http://www.scapino.nl/dam ... io-luca-x-beige-023123541

Dit zijn haar slippers/sandaaltjes.

Bedankt,MV. Het gaat best lekker met mijn kinderen en met mijzelf ook. Kan weer van veel dingen genieten..

Oh wat een leuke schoenen zeg, heel erg leuk vind ik die.

Lekker dat het weer wat beter gaat. Na al die ellende verdien je het ook dat je weer in rustig vaarwater bent gekomen.

Nog een leuke liefde gevonden? Of is het zo even goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven