Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
maandag 7 april 2014 om 21:39
quote:modus_ schreef op 07 april 2014 @ 21:32:
Dank Bubbelwijn! Dan hoef ik het zelf niet goed te praten
Geen dank, je wilt niet weten hoeveel smoezen ik heb om dure aankopen goed te praten.
- ik verkoop het weer goed op Marktplaats
- tweede kind kan het ook aan.
- ze groeien nu niet meer zo snel, doen er dus langer mee.
- ik heb extra gewerkt, mag nu wat meer uitgeven.
- kind heeft zwemdiploma, goed rapport
- we hebben een feestje, waarbij ik wil dat ze er extra leuk uitziet.
- een enorme groeispurt (jaja) en heeft per direct kleren nodig.
- het is opeens heel warm buiten, die dikke kleding kan echt niet meer.
Mijn man boeit het geen bal, en we kunnen het betalen. Dus voor wie ik dit dan eigenlijk probeer goed te praten...geen idee.
Dank Bubbelwijn! Dan hoef ik het zelf niet goed te praten
Geen dank, je wilt niet weten hoeveel smoezen ik heb om dure aankopen goed te praten.
- ik verkoop het weer goed op Marktplaats
- tweede kind kan het ook aan.
- ze groeien nu niet meer zo snel, doen er dus langer mee.
- ik heb extra gewerkt, mag nu wat meer uitgeven.
- kind heeft zwemdiploma, goed rapport
- we hebben een feestje, waarbij ik wil dat ze er extra leuk uitziet.
- een enorme groeispurt (jaja) en heeft per direct kleren nodig.
- het is opeens heel warm buiten, die dikke kleding kan echt niet meer.
Mijn man boeit het geen bal, en we kunnen het betalen. Dus voor wie ik dit dan eigenlijk probeer goed te praten...geen idee.
maandag 7 april 2014 om 21:44
Herkenbaar Bubbelwijn. Mijn vriend vroeg zich vandaag alleen af waarom peuterzoon zoveel korte broeken nodig heeft, aangezien ik er nu vier 6 heb gekocht (waarvan de goedkoopste retour gaat want niet leuk genoeg). En de redenen van jouw lijstje gebruik ik ook. En we kunnen het inderdaad betalen, en het interesseert mijn vriend ook geen bal.
maandag 7 april 2014 om 22:53
dinsdag 8 april 2014 om 08:38
Ander excuus: zoon is smal en die kleding is gewoon duurder. Hij past de kleding van H&M en Hema niet (dat is wel echt zo trouwens). En die winkels zijn relatief duur want kan ik niet op MP weer verkopen dus uiteindelijk is het goedkoper om dure merkkleding te kopen in de uitverkoop (moet ik het alleen wel verkopen).
dinsdag 8 april 2014 om 12:08
Gefeliciteerd bengelie! Wat goed
Lebo : niet helemaal mijn smaak de romper vind ik wel leuk!
Liubi : haha, maat 4! Dat duurt nog wel even. Ik heb hier schoenen staan, maat 28. Dat duurt ook nog wel een tijdje.
Had jij trouwens nog interesse in die teva sandaaltjes? Over de prijs kunnen we onderhandelen hoor
Lebo : niet helemaal mijn smaak de romper vind ik wel leuk!
Liubi : haha, maat 4! Dat duurt nog wel even. Ik heb hier schoenen staan, maat 28. Dat duurt ook nog wel een tijdje.
Had jij trouwens nog interesse in die teva sandaaltjes? Over de prijs kunnen we onderhandelen hoor
dinsdag 8 april 2014 om 12:31
quote:Nouschi schreef op 08 april 2014 @ 11:48:
Zo'n lunchpakketje betaalt zich gelijk terug hè
Moet ik echt wel wat meer voor doen hoor
Dochter is ook wel een beetje blekerig, en zelf kan ik die kleur ook niet echt hebben. Misschien wat blush erbij op doen? Ze heeft sinds gisteren ook nagellak op, als beloning voor het niet bijten! Trots dat ze is.
Lol Liubi een beetje zoals hier dus. Man zag wel dat het iets te groot was, maar niet helemaal hóeveel te groot.
Zo'n lunchpakketje betaalt zich gelijk terug hè
Moet ik echt wel wat meer voor doen hoor
Dochter is ook wel een beetje blekerig, en zelf kan ik die kleur ook niet echt hebben. Misschien wat blush erbij op doen? Ze heeft sinds gisteren ook nagellak op, als beloning voor het niet bijten! Trots dat ze is.
Lol Liubi een beetje zoals hier dus. Man zag wel dat het iets te groot was, maar niet helemaal hóeveel te groot.
dinsdag 8 april 2014 om 17:01
Zo, even klagen,
ik heb op 28.3 bij rainbowbasics besteld, en nog steeds niets, eindelijk een reactie vandaag.
2 van de shirts zijn niet meer leverbaar. (ja, dan moet je ook geen week wachten he).
Het is dat ik neefje en nichtje een shirtje beloofd heb, maar ik heb het wel een beetje met ze geschoten eerlijk gezegd. Dit is wel de laatste keer dat ik daar bestel, dan mogen de shirtjes straks nog wel de meest mooie kwaliteit zijn maar dit slome gedoe is niets voor mij
ik heb op 28.3 bij rainbowbasics besteld, en nog steeds niets, eindelijk een reactie vandaag.
2 van de shirts zijn niet meer leverbaar. (ja, dan moet je ook geen week wachten he).
Het is dat ik neefje en nichtje een shirtje beloofd heb, maar ik heb het wel een beetje met ze geschoten eerlijk gezegd. Dit is wel de laatste keer dat ik daar bestel, dan mogen de shirtjes straks nog wel de meest mooie kwaliteit zijn maar dit slome gedoe is niets voor mij