12e kandidaat in reactierij huurhuis!
dinsdag 8 april 2014 om 14:01
dinsdag 8 april 2014 om 14:05
dinsdag 8 april 2014 om 14:45
Wat ook nog kan: Wanneer de huizen worden aangeboden, moet de persoon die op 1 staat binnen 24 uur reageren zo niet, gaat het huis automatisch naar nr 2. Ik heb zo ooit een leuk huis aan mijn neus voorbij zien gaan doordat ik 1 dag niet mijn mail had bekeken. Dus het hoeft niet altijd zo te zijn dat er veel moet gebeuren.
dinsdag 8 april 2014 om 15:26
quote:claudia77 schreef op dinsdag 08 april 2014 15:24 Niemand meer??
Ehm, wat wil je horen?
Als iedereen het huis weigert ben jij aan de beurt. Verder is je vraag net zo lastig te beantwoorden als de vraag of dat de hoofdprijs zal vallen op een staatslot wat je hebt gekocht.
Ehm, wat wil je horen?
Als iedereen het huis weigert ben jij aan de beurt. Verder is je vraag net zo lastig te beantwoorden als de vraag of dat de hoofdprijs zal vallen op een staatslot wat je hebt gekocht.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 8 april 2014 om 15:58
dinsdag 8 april 2014 om 18:28
Ik was wel niet nummer zoveel op de lijst van mn eerste huurwoning, maar had maar 6 punten. Je moest al minimaal 60 punten hebben voor je überhaupt in aanmerking kwam voor die woning. Dus ik toch reageren met " je weet nooit " wat denk je? Jawel hoor, ik kreeg de woning toegewezen. Niemand wilde dat huis omdat het finaal was uitgewoond! Keukenkastjes roze geverfd, kunststof kozijnen geel geverfd, de muren in de plee vol gespoten met purschuim en die hoogglans roze geverfd, plavuizen vloer leek wel een golfslagbad en in de muren zaten zoveel gaten dat het leek of ze er een luchtbuks op leeg hadden geschoten! Maar!!! de woningbouw heeft alles opgeknapt, nieuw keuken, plee, badkamer, strakke vloer en gestucte wanden. Dus het kan wel!
woensdag 9 april 2014 om 12:51
Ik ben vandaag wezen kijken tijdens een collectieve bezichtiging. Ik sta nu op 3! Wil de woning heel graag hebben maar ja nummer 1 en 2 misschien ook wel.
Er moet erg veel aan gebeuren dus hopelijk schrikt dat nummer 1 en 2 af.
Ik weet ook niet eens of 1 en 2 wel aanwezig waren tijdens de bezichtiging. Met mij waren er in totaal 4 kijkers.
Het is afwachten!
Ik zal voor je duimen dat de rest nog afzegt...
Er moet erg veel aan gebeuren dus hopelijk schrikt dat nummer 1 en 2 af.
Ik weet ook niet eens of 1 en 2 wel aanwezig waren tijdens de bezichtiging. Met mij waren er in totaal 4 kijkers.
Het is afwachten!
Ik zal voor je duimen dat de rest nog afzegt...