Clomid, Wel en wee wie kletst er mee?????
maandag 30 juni 2008 om 16:50

maandag 30 juni 2008 om 17:44
He Dory, wat klote zeg.... maar zoals Sannieme zegt, als je nog niet ongesteld bent, dan is er hoop! je zal niet de eerste zijn waarop er geen streepje te zien is op NOD!! Helaas ken ik je gevoel wel.. ik heb vanmorgen ook negatief getest, NOD is woensdag/donderdag en ben ook wat teleurgesteld, maar ''geen bloed= nog altijd kans'' denk ik dan maar!
maandag 30 juni 2008 om 20:19
Ohh Felientje jij ook al Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test krijgt na je NOD. Hier denk dan toch echt dat mijn menstruatie morgen of overmorgen gaat doorzetten. Ik voel nu duidelijk verandering aan mijn lichaam. Krampen in buik, zware benen. Laat maar komen dan kan ik weer verder in poging 3 van IUI. Nu in totaal nog recht op 4 pogingen.. Klinkt niet veel maar ga voor deze derde poging! Potverdorrie, het kan toch niet zo zijn dat het gewoon niet lukt! Ik heb ja notabene twee gezonde zwangerschappen doorlopen met drie gezonde en super kindertjes!
dinsdag 1 juli 2008 om 02:57
Hello ladies!
Hier een berichtje vanuit de States. We hebben het hier super naar onze zin. Jammer dat ik vandaag ook al moest werken, maar morgen weer dagje sight seeing. Het zal wel wennen zijn als man eind volgende week terug naar huis gaat en ik hier achter blijf, maar denk dat ik het wel ga overleven hier, de komende 3 maanden!
En gelukkig draadloos internet access in kamer kan ik lekker op de hoogte blijven van hoe het met jullie gaat!
Dory en Felientje: wat jammer meiden, maar zolang jullie nog niet ongesteld zijn houd ik in ieder geval de moed hoog voor jullie! Ik duim voor jullie!
Robien: vind het zo leuk om te horen hoe het met je gaat. 9,5 week alweer. Lijkt me geweldig om al beginnend buikje te krijgen. Geniet er lekker van!!
Doenja, jij bent wel een feestbeest he? Stoer hoor, en idd lekker om er een maandje niet te erg mee bezig te zijn, kan geen kwaad volgens mij!
Shinzy: hoe is het met jou? Vrijdag testen? spannend hoor!
sneeuwwitje: hoe is het met spuiten?
Ik kom snel weer kijken hoe het hier is, iedereen veel succes!!!
Hier een berichtje vanuit de States. We hebben het hier super naar onze zin. Jammer dat ik vandaag ook al moest werken, maar morgen weer dagje sight seeing. Het zal wel wennen zijn als man eind volgende week terug naar huis gaat en ik hier achter blijf, maar denk dat ik het wel ga overleven hier, de komende 3 maanden!
En gelukkig draadloos internet access in kamer kan ik lekker op de hoogte blijven van hoe het met jullie gaat!
Dory en Felientje: wat jammer meiden, maar zolang jullie nog niet ongesteld zijn houd ik in ieder geval de moed hoog voor jullie! Ik duim voor jullie!
Robien: vind het zo leuk om te horen hoe het met je gaat. 9,5 week alweer. Lijkt me geweldig om al beginnend buikje te krijgen. Geniet er lekker van!!
Doenja, jij bent wel een feestbeest he? Stoer hoor, en idd lekker om er een maandje niet te erg mee bezig te zijn, kan geen kwaad volgens mij!
Shinzy: hoe is het met jou? Vrijdag testen? spannend hoor!
sneeuwwitje: hoe is het met spuiten?
Ik kom snel weer kijken hoe het hier is, iedereen veel succes!!!

dinsdag 1 juli 2008 om 08:04
Daantje, wat leuk dat je er weer online bent! houd ons maar goed op de hoogte van je avonturen daar! wat voor werk doe je eigenlijk? kon dat zo snel niet terugvinden. (als je het liever anoniem houdt, dan snap ik dat hoor 
Nou, mijn ongesteldheid breekt waarschijnlijk vandaag door. Had vanmorgen al wat roze en een nega test. Ik moet zeggen dat nu het zover is, dat het me wel meevalt. Ik ga gewoon voor ronde 3! ik ga wel eventjes bellen om te vragen of ik mijn dosis moet verhogen om de cyclusduur te verlagen.......
Dory, bij jou al doorgezet? en hoe ist bij jou Shinzy?

Nou, mijn ongesteldheid breekt waarschijnlijk vandaag door. Had vanmorgen al wat roze en een nega test. Ik moet zeggen dat nu het zover is, dat het me wel meevalt. Ik ga gewoon voor ronde 3! ik ga wel eventjes bellen om te vragen of ik mijn dosis moet verhogen om de cyclusduur te verlagen.......
Dory, bij jou al doorgezet? en hoe ist bij jou Shinzy?
dinsdag 1 juli 2008 om 09:26
Owwww, Dory en Felientje wat ontzettend jammer!!!
Ik heb gisternacht na 12 uur (officieel jarig) een testje van matcare gedaan. Zo eentje die je vanaf 4 dagen voor je NOD kunt doen. WIlde het eigenlijk niet maar manlief zei doe toch maar, ben je er van af.
Na 3 minuten dacht ik dat ik een heel licht streepje zag. Heb het toen aan mijn man gegeven want ik skreeg spontaan hartkloppingen. Na even gewacht te hebben was ik er nog steeds niet zeker van of hij nou negatief was of niet?! Ik heb het toen opengebroken zodat ik echt alleen de display zag en er was toch echt geen streepje
Ik denk dat er door de reflectie eventjes leek of er een tweede streepje vormde.
Hier dus ook helaas negatief. Moet wel eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal zeker van ben want voor mijn gevoel was het toch nog te vroeg. Nah ja, we wachten weer 'rustig' af!
Daantje; waar is de states zit je precies? Blijf ons updaten, vind het erg leuk om over je trip te lezen!
Ik heb gisternacht na 12 uur (officieel jarig) een testje van matcare gedaan. Zo eentje die je vanaf 4 dagen voor je NOD kunt doen. WIlde het eigenlijk niet maar manlief zei doe toch maar, ben je er van af.
Na 3 minuten dacht ik dat ik een heel licht streepje zag. Heb het toen aan mijn man gegeven want ik skreeg spontaan hartkloppingen. Na even gewacht te hebben was ik er nog steeds niet zeker van of hij nou negatief was of niet?! Ik heb het toen opengebroken zodat ik echt alleen de display zag en er was toch echt geen streepje
Ik denk dat er door de reflectie eventjes leek of er een tweede streepje vormde.
Hier dus ook helaas negatief. Moet wel eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal zeker van ben want voor mijn gevoel was het toch nog te vroeg. Nah ja, we wachten weer 'rustig' af!
Daantje; waar is de states zit je precies? Blijf ons updaten, vind het erg leuk om over je trip te lezen!
dinsdag 1 juli 2008 om 09:27
He Daantje wat leuk om wat van je te horen! En fijn dat je het nu al naar je zin hebt. Geniet er nog maar lekker van samen met je mannetje.
Met het spuiten gaat het prima, ik voel er niet zo veel van en heb (nog) geen last van bijwerkingen. Morgen heb ik weer de eerste echo in het ziekenhuis, ik ben heel benieuwd of het al iets gedaan heeft.
Dory
Felientje
Robien wat leuk om te horen dat het goed gaat en je je al een stuk minder onzeker voelt. Heb je het al aan je ouders verteld?
Shinzy succes met afwachten deze week! Ik duim voor je
Met het spuiten gaat het prima, ik voel er niet zo veel van en heb (nog) geen last van bijwerkingen. Morgen heb ik weer de eerste echo in het ziekenhuis, ik ben heel benieuwd of het al iets gedaan heeft.
Dory
Felientje
Robien wat leuk om te horen dat het goed gaat en je je al een stuk minder onzeker voelt. Heb je het al aan je ouders verteld?
Shinzy succes met afwachten deze week! Ik duim voor je
dinsdag 1 juli 2008 om 09:31
dinsdag 1 juli 2008 om 10:15
Shinzy, nog even een paar dagen geduld en testen op je nod. Ik weet nu heb ik makkelijk praten. Maar die onzekerheid is killing! Ik hoop het zo voor je!
Felientje toch wel weer balen hoor. HIer zet mijn menstruatie denk ik ook door. Had vanacht ook al wat licht rode afscheiding bij afvegen. Mag nu ook wel doorzetten van mij. Vind ook mijn cyclus iets te lang zo. Nu zit ik op dag 30. Valt natuurlijk op zich nog wel mee. T is meer mijn gevoel van ongeduld voor de nieuwe ronde.
Daantje geniet er maar van! Waar in de states zit je eigenlijk?
Sneeuwitje, spannend fm. Ik duim voor je.
Felientje toch wel weer balen hoor. HIer zet mijn menstruatie denk ik ook door. Had vanacht ook al wat licht rode afscheiding bij afvegen. Mag nu ook wel doorzetten van mij. Vind ook mijn cyclus iets te lang zo. Nu zit ik op dag 30. Valt natuurlijk op zich nog wel mee. T is meer mijn gevoel van ongeduld voor de nieuwe ronde.
Daantje geniet er maar van! Waar in de states zit je eigenlijk?
Sneeuwitje, spannend fm. Ik duim voor je.

dinsdag 1 juli 2008 om 22:22
@Felientje, gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt het maar getroffen met het mooie weer.
Hier dan mijn menstruatie door gezet. Vanavond rond een uur of acht. Terwijl ik aan de champagne zat Vanwegen ons nieuwe huis! Vanmorgen sleutel gekregen dus ja daar moest op gedronken worden toch!!
Zal morgen het zh bellen voor fm. Vandaag dus cd 1. Vol goede moed op naar IUI ronde 3! En deze keer gaat het lukken!!
Zo en nu ga ik mijn bedje maar eens opzoeken, want moet morgen verven en behangen! Weltrusten allemaal.
Hier dan mijn menstruatie door gezet. Vanavond rond een uur of acht. Terwijl ik aan de champagne zat Vanwegen ons nieuwe huis! Vanmorgen sleutel gekregen dus ja daar moest op gedronken worden toch!!
Zal morgen het zh bellen voor fm. Vandaag dus cd 1. Vol goede moed op naar IUI ronde 3! En deze keer gaat het lukken!!
Zo en nu ga ik mijn bedje maar eens opzoeken, want moet morgen verven en behangen! Weltrusten allemaal.

woensdag 2 juli 2008 om 08:01
Hoi allemaal!
Marinde en Dory, van harte proficiat met de sleutel van jullie nieuwe huis! wat leuk zeg, en je hebt prachtig weer om te verven etc.
Shinzy, van harte proficiat met je verjaardag! hoop dat je hebt genoten!
Mijn menstruatie heeft vandaag doorgezet (dus zit weer op dag 1) Dus ik ga maar weer een nieuw receptje bestellen! maar met goede moed vooruit! half juli toch heerlijk vakantie, dus lekker veel afleiding!
Fijne dag allen!
Marinde en Dory, van harte proficiat met de sleutel van jullie nieuwe huis! wat leuk zeg, en je hebt prachtig weer om te verven etc.
Shinzy, van harte proficiat met je verjaardag! hoop dat je hebt genoten!
Mijn menstruatie heeft vandaag doorgezet (dus zit weer op dag 1) Dus ik ga maar weer een nieuw receptje bestellen! maar met goede moed vooruit! half juli toch heerlijk vakantie, dus lekker veel afleiding!
Fijne dag allen!

woensdag 2 juli 2008 om 09:07
goh wat zitten we allemaal dicht bij elkaar met de NOD.
ik verwacht em zelf deze week. uitgaande van mijn korte cyclus net als vorige maand dan is het vandaag en in het ergste geval duurt het nog een week, nog geen tekenen van een naderende ong. dus ben benieuwd!?!?
iedereen een lekkere warme dag gewenst!!!!!
ik verwacht em zelf deze week. uitgaande van mijn korte cyclus net als vorige maand dan is het vandaag en in het ergste geval duurt het nog een week, nog geen tekenen van een naderende ong. dus ben benieuwd!?!?
iedereen een lekkere warme dag gewenst!!!!!
woensdag 2 juli 2008 om 11:32
dorry en felientje wat jammer voor jullie.
Ik moet nog tot 11 juli tot mijn nod.
Als ik de trap op loop of mij inspan ben ik buiten adem.
heb het warm.
witte afscheiding.
Dikke benen.
Misschien mag het zo zijn.
Nog maar 1 week duimen. Wat duurt het toch weer lang die vier weken.
(was ik even vergeten, die spanning).
Dames zet hem op. Houdt moed en zoals mijn gyn zegt. Als je een keer geen zin hebt om het leuk te hebben samen dan moet je het ook niet doen. Te veel spanning is ook niet goed om zwanger te worden.
Ik moet nog tot 11 juli tot mijn nod.
Als ik de trap op loop of mij inspan ben ik buiten adem.
heb het warm.
witte afscheiding.
Dikke benen.
Misschien mag het zo zijn.
Nog maar 1 week duimen. Wat duurt het toch weer lang die vier weken.
(was ik even vergeten, die spanning).
Dames zet hem op. Houdt moed en zoals mijn gyn zegt. Als je een keer geen zin hebt om het leuk te hebben samen dan moet je het ook niet doen. Te veel spanning is ook niet goed om zwanger te worden.
woensdag 2 juli 2008 om 11:44
Joh Marinde dat is idd heel toevallig! Waar ong in Nederland hebben jullie je nieuwe huis? Ik in Friesland.
@Beppe nog een week in spanning. Pff ik weet hoe het voelt, eindeloos.
@Doenja, jij ook al bijna Nod. Ik hoop het voor je!
@Felientje, dus bij jou ook je menstruatie door gezet. Ik zit nu op cd 2. Lekker makkelijk rekenen want het is nu 2 juli. Heb al een afspraak gemaakt voor fm op 10juli. Morgen weer beginnen met clomid 100mg. Daar zie ik wel een beetje tegenop. De vorige ronde heb ik veel last gehad van de clomid. Misselijk en vooral duizelig. Dronken gevoel en onvast op benen. Soms momenten dat ik denk dat ik ga flauwvallen. Maar ja, het zij zo..
@Beppe nog een week in spanning. Pff ik weet hoe het voelt, eindeloos.
@Doenja, jij ook al bijna Nod. Ik hoop het voor je!
@Felientje, dus bij jou ook je menstruatie door gezet. Ik zit nu op cd 2. Lekker makkelijk rekenen want het is nu 2 juli. Heb al een afspraak gemaakt voor fm op 10juli. Morgen weer beginnen met clomid 100mg. Daar zie ik wel een beetje tegenop. De vorige ronde heb ik veel last gehad van de clomid. Misselijk en vooral duizelig. Dronken gevoel en onvast op benen. Soms momenten dat ik denk dat ik ga flauwvallen. Maar ja, het zij zo..
woensdag 2 juli 2008 om 13:37
woensdag 2 juli 2008 om 15:48
Marinde en Dory gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Toch altijd een hele ervaring om te kopen....
Shinzy: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad ondanks de negatieve test. Je NOD is al bijna toch? Spannend....
Beppe: succes met wachten.... Het duurt ook altijd zo ontzettend lang! Wie weet....
Doenja: ook best spannend voor je of niet? Hoe lang duurt je cyclus gemiddeld dan?
Daantje: leuk om van je te horen vanuit de USA! Veel pezier nog en werk ze!
Sneeuwwitje: hoe was de eerste echo????
Hier alles rustig. Zit nu op CD 6 en het innemen van Clomid zit er weer bijna op. moet zeggen dat ik meer last had van 50 mg dan van 100 mg. 7 juli de eerste FM.
Meiden, geniet nog even van het mooie weer zolang het nog duurt!
lfs
Shinzy: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad ondanks de negatieve test. Je NOD is al bijna toch? Spannend....
Beppe: succes met wachten.... Het duurt ook altijd zo ontzettend lang! Wie weet....
Doenja: ook best spannend voor je of niet? Hoe lang duurt je cyclus gemiddeld dan?
Daantje: leuk om van je te horen vanuit de USA! Veel pezier nog en werk ze!
Sneeuwwitje: hoe was de eerste echo????
Hier alles rustig. Zit nu op CD 6 en het innemen van Clomid zit er weer bijna op. moet zeggen dat ik meer last had van 50 mg dan van 100 mg. 7 juli de eerste FM.
Meiden, geniet nog even van het mooie weer zolang het nog duurt!
lfs

woensdag 2 juli 2008 om 22:06
Eindelijk weer een keer goed nieuws! Vandaag eerste echo gehad. Het lijkt erop dat de puregon zijn werk doet! Er waren twee follikels te zien, eentje van 12mm en eentje van 13 mm. Het is nu alleen te hopen dat er niet nog meer gaan groeien. Moet nu nog zeker twee dagen doorgaan met spuiten en dan vrijdag weer terug voor echo.
donderdag 3 juli 2008 om 00:47
@sneeuwwitje: wat een goed nieuws! ben blij voor je! nu duimen voor een goed vervolg!
@marinde en dory: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis
@shinzy: nog gefeliciteerd met je verjaardag. En? ondertussen nog een keer getest?
@doenja: spannend!!!!!
@sannieme: ben benieuwd wat deze ronde gaat
geven voor je, heb de duimen in de aanslag!
@felientje: ook weer nieuwe ronde, nieuwe kansen dus.
@beppe: dat klinkt hoopgevend, spannend hoor!
Voor diegene die het vroegen, ik zit in de buurt van washington d.c. ik ben aan het promoveren aan de universiteit, en doe hier gedeelte van mijn onderzoek.
Gister wat sightseeing gedaan (echt heel mooi hier), en vandaag weer hele dag gewerkt
ik houd jullie in de gaten vanaf hier! tot snel weer!
@marinde en dory: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis
@shinzy: nog gefeliciteerd met je verjaardag. En? ondertussen nog een keer getest?
@doenja: spannend!!!!!
@sannieme: ben benieuwd wat deze ronde gaat
geven voor je, heb de duimen in de aanslag!
@felientje: ook weer nieuwe ronde, nieuwe kansen dus.
@beppe: dat klinkt hoopgevend, spannend hoor!
Voor diegene die het vroegen, ik zit in de buurt van washington d.c. ik ben aan het promoveren aan de universiteit, en doe hier gedeelte van mijn onderzoek.
Gister wat sightseeing gedaan (echt heel mooi hier), en vandaag weer hele dag gewerkt
ik houd jullie in de gaten vanaf hier! tot snel weer!