Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Aantal per dag..... kan ik wel jaloers op zijn.

Laatste tijd is het onderwerp vaak niet meer seksgerelateerd en daar baal ik dan van. Dat geneuzel er omheen.... stuur nou maar gewoon een lekkere mail als we niet kunnen afspreken! Maar goed, lijkt weer beter te worden...

Grijnzen, ja ken ik. Afgelopen week las ik het topic over geluiden in bed, zat ik 'net-alsof' te werken , moest ik verschrikkelijk lachen was wel even moeilijk..... goddank was nr1 toen net even weg....

Of ik voel de vlekken in mijn nek opkomen bij een lekker voorstel of verslagje..... mmmmm ook niet handig.
Een sv is gewoon zeer verslavend, zelfs als hij bijna niet msnt, mailt of smst zit je nog 100 keer per dag alles te checken (of misschien juist omdat hij dat niet vaak deed dat ik dat vaak deed kan natuurlijk ook).

Maar waar ik nu van baal en teleurgesteld in ben is dat hij nog een meel zou sturen en ik die nog niet heb......dan denk ik moet ik daar nu ook nog op gaan wachten??

Ik wou dat ik het los kon laten maar eigenlijk mis ik hem toch ook als vriend....erg irritant en waarschijnlijk denkt híj er niet eens meer over na.
lees mezelf terug: "Dat geneuzel er omheen....'

en realiseer me dat ik net las in het horoscooptopic:

.....Rammen zijn directe verleiders, die van snelle en heftige seks houden. Eigenlijk zijn zij voortdurend op zoek naar opwinding en sensatie. Zij houden niet van partners die, zoals zij het zelf zeggen, 'moeilijk' doen. Rammen houden van de opwinding van het versieren.....

Klopt helemaal! Ga ik zo maar eens even mailen naar mijn sv - dat geneuzel moet maar eens afgelopen zijn. SEKS wil ik! Da's toch geen chinees....
Dat begrijpen mannen meestal wel.

Leuke zin ..... sex wil ik.
@tonic go for it......enne details horen we graag later ;)
meestal begrijpen ze het wel ja....

leuke zin...heb verdomme zin! Maar goed, meestal worden vrouwen van 'moeilijk doen' beschuldigt, tref ik weer zo'n maffe Waterman..... (mijn nr1 - Ram doet nooit moeilijk haha.)

.....ben ik gewoon te verwend.....
You go girl!

wees erop voorbereid dat ie direct in zijn auto stapt spreek uit ervaring haha
Hahahahaha zou ik ook doen.
@weetnie hij kan niet vandaag, zijn nr1 loopt in en uit. Beetje slordig als ze binnenkomt en ons in de slaapkamer betrapt.... of tegen een archiefkast.... of op de grond..... of over de bank...... of tegen een tafel....of.... of.....

tjonge, is het zo heet vandaag of ligt dat aan mij? sorry hoor
@ridder: wel eens zo'n sms'je ontvangen?

@tonic: wie zegt dat je met dit mooie (idd behoorlijke geile) weer binnen moet blijven... lok m mee naar een rustig plekje... heb je ook geen last van nr1
Jammer Tonic, het is best broeierig weer. Echt geschikt voor hete kleffe sex d8 ik zo.
jeetje, al die aanmoedigingen..... ik ga het nog een keertje proberen (tis een beetje een 'nette' man -okee, net alsof dan- wil niet buiten en zo...) zou niet weten waarheen dan..... kan maar kort wegblijven ook - nageslacht vraagt ook aandacht!
en?
inderdaad.... 'en?'

niet bereikbaar - in vergadering of zo.

gaan we weer in de emotie-achtbaan..... hoewel, nee, valt erg mee.
quote:engel68 schreef op 02 juli 2008 @ 12:30:

@tonic: wie zegt dat je met dit mooie (idd behoorlijke geile) weer binnen moet blijven... lok m mee naar een rustig plekje... heb je ook geen last van nr1
quote:engel68 schreef op 02 juli 2008 @ 12:30:

Nee engel we wonen twee uur rijden van elkaar.

Niet handig als je allebei zit hebt in een vluggertje.
Twee uur rijden.... mmm, jeetje, dan kun je ook niet echt vaak zomaar afspreken, toch?

Zou niet echt iets voor mij zijn, als vluggertjes-fan....
Nee dat is zo.

Maar ze is erg de moeite waard.
Afstanden zijn zo afgelegd hoor. Wij wonen zo'n 100 km van elkaar vandaan, 50km is zo afgelegd tegenwoordig Enige nadeel vind ik dat je altijd op moet letten dat je je aan de verkeersregels houdt; bekeuring voor te snel rijden op een weg waar je niet hoeft te zijn blijft thuis lastig uit te leggen
Ja hebben wij ook.

Maar niemand kent je daar en ook niet bij de hotels....
voor goeie sex, wil ik het gaspedaal wel even intrappen
Er zijn ook nog mannen die moeten werken. Of op vakantie zijn.
Vakantieeeeeeeeeeeeee nog 1.5 week!!!!! Dan is het zover!!!

Wat doe je met je sv in je vakantie?
quote:ridder1958 schreef op 02 juli 2008 @ 13:15:

Maar niemand kent je daar en ook niet bij de hotels....eh.... zou je denken? Voel toch wel herkenning optreden hoor. haha. Ook al boeken we om de beurt een kamer, betekent het nog steeds dat ik al zo'n keer of 10 aan dezelfde balie heb gestaan haha. Ach who cares.. veilige afstand van huis denk ik dan maar.
Een keer een ander hotel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven