Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ik heb doorgaans 1 tot 2 dagen vrij in de week en heb bovendien ook nog wat opleidingen, meetings en vergaderingen waar ik verwacht word. Er is dus wel altijd wat en dat is soms heel praktisch
hoihoi allemaal moet ff iets kwijt en wil graag iets weten:

vandaag eerste ontmoeting gehad met nieuwe sv, was erg lekker (en te kort ......) en hoewel we volgens mij niet echt elkaars type zijn, bestaat er toch een soort chemie ... dus wordt absoluut vervolgd ... alleen ivm vakanties ed zien we elkaar nu een hele tijd niet... hoe gaan jullie daarmee om... sms/mail je wel met je svtje? Laat je dat van hem afhangen en wacht je af ?
Als hij nu hetzelfde denkt (afwachten dus) kan het best een poosje duren voor je weer wat hoort. Joh, je bent geen 16 meer
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
gewoon door smsen in de vakantie, extra beltegoed kopen van tevoren dan komt het wel goed...hihihi
@ Tonic, ff inhaken op paar postings geleden - zijn relatie problemen bespreken is idd zeer libido verlagend! Niet doen dus !! Als je geen geile sex met je SVtje meer hebt dan blijft er niet zo veel meer over!

Wat hotels betreft - er zijn er zo veel die het proberen waard zijn! Beetje rijden soms maar dat is juist wel weer veilig.

En vakantie is vakantie en daar heeft een SV niks mee te maken!
@LC je reactie komt precies op tijd. heb vandaag een testje gedaan per sms - zie posts vanmiddag of zo - waarbij ik zeer expliciet om seks vroeg. Leek niet te werken, eerst omdat nr1 in en uit liep en daarna vergadering oid. Kreeg toen geen reactie.

Heb verder niets laten horen, geen sms, geen mail. Voelde goed - voelde me sterk.

En wat tref ik in mijn mailbox vanavond.... jawel! een uitnodiging voor morgen. sms heeft werk meer dan goed gedaan! Hij heeft er de hele dag mee in zijn hoofd gelopen. Yes! zo willen we onze sv zien, toch?

Opmerkingen over zijn nr1 negeer ik. Hij mag het me zeggen - stoom afblazen, prima - maar ik reageer er niet meer op. Als ik even adem kan halen morgenavond leg ik het hem misschien nog uit en anders, laat maar.

Mijn week, die K begon, lijkt nu toch een mooie donderdagavond te krijgen.... wordt vervolgd.....
Nou, had sv dus 2 berichtjes gestuurd eergisteren terwijl hij de stad uit was voor zijn werk. Hier had ik weer eens geen antwoord op gekregen.

Nu krijg ik net een smsje binnen: "Hi sexy, sorry, forgot my phone." Eerlijk gezegd vind ik dat wat moeilijk te geloven, is namelijk niet echt iets voor hem.

Bovendien is het niet de eerste keer dat ik geen antwoord krijg natuurlijk. Ik ben op dit moment eigenlijk blijer dan goed voor me is met zijn smsje, maar ik heb nog niet geantwoord.

Ik weet even niet zo goed wat ik nu doen moet. Ik wil geen spelletjes spelen, maar ik wil hem ook niet per sms vertellen wat me dwars zit.

Heb dus de keus tussen niet antwoorden of een gewoon vrolijk berichtje terugsturen.

Uiteraard liggen jullie allemaal te slapen, dus ik zal het zelf uit moeten zoeken...
quote:geheim1972 schreef op 03 juli 2008 @ 02:16:

Nou, had sv dus 2 berichtjes gestuurd eergisteren terwijl hij de stad uit was voor zijn werk. Hier had ik weer eens geen antwoord op gekregen.

Nu krijg ik net een smsje binnen: "Hi sexy, sorry, forgot my phone." Eerlijk gezegd vind ik dat wat moeilijk te geloven, is namelijk niet echt iets voor hem.

Bovendien is het niet de eerste keer dat ik geen antwoord krijg natuurlijk. Ik ben op dit moment eigenlijk blijer dan goed voor me is met zijn smsje, maar ik heb nog niet geantwoord.

Ik weet even niet zo goed wat ik nu doen moet. Ik wil geen spelletjes spelen, maar ik wil hem ook niet per sms vertellen wat me dwars zit.

Heb dus de keus tussen niet antwoorden of een gewoon vrolijk berichtje terugsturen.

Uiteraard liggen jullie allemaal te slapen, dus ik zal het zelf uit moeten zoeken... Je weet best dat je hem aan zet moet laten, dus die nacht ben je als het goed is, niet sms'end doorgekomen. Laat op je jagen, dat vind je lekker! Zet jezelf als uitdaging neer...!
En Geheim, wat is het geworden? Natuurlijk heeft CS in dit geval gelijk... maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
quote:engel68 schreef op 02 juli 2008 @ 15:55:

@Mac123: als je nog niet in een hotel bent geweest; hoe regel je het dan? Altijd buiten lijkt me ook niet comfortabel en ik vind het ook prettig om naderhand even te kunnen douchen voordat ik naar huis ga...

Bij hem thuis, hij heeft geen nr1. Nee, buiten is ook zeker geen optie voor iedere keer, ik lig ook graag comfortabel als iemand aan mijn haren trekt.
Tonic: veel plezier! Ik zou niet eens bespreken dat je het niet wilt horen. Misschien als hij er over begint dat je dan zegt: Joh, dit wil ik helemaal niet van je weten. En dan het onderwerp veranderen.

Geheim: toch niet teveel problemen bespreken met je sv, zeker niet per sms. Ik hoop dat je niets gestuurd hebt. Ik weet dat het soms het bloed onder je nagels kan halen als een sv niet, te laat of verkeerd reageert. Ik haal dan drie keer adem, ga eerst een heleboel andere dingen doen en bedenk dan pas wat ik terugstuur.

Gisteren leuk smscontact. Ik had hem een opdracht gegeven, maar die heeft hij maar voor de helft uitgevoerd. Even een straf verzinnen...
@mac heb jij met je sv een sm relatie in beide rollen of lees ik je verkeerd?

@tonic: heel veeel plezier...lekker...geniet ervan

@geheim ik hoop dat je idd niet gesmst heb, laat hem maar zweten voor je
Dat lees je verkeerd. We dagen elkaar wel uit en dat doen we om en om.

Hoe gaat het met jou?
Tja niks gehoord meer van 1b , ik ben erg teleurgesteld in hem maar probeer het achter me te laten.
@weetnie ja dat is balen meid dat je niets meer gehoord heb van hem.En misschien wel goed dat je er zo over denkt om te proberen het achter je te gaan laten.

Ik zie nr2 van het weekend weer.Heb gisteren al een tijd met hem aan de lijn gehangen.Maar toch kijk ik er weer naar uit
@twinsoul, lekker, geniet er maar van!
Leuk TS!

Jammer zeg Weetnie. Helemaal omdat je dacht dat jullie op meer vlakken op 1 lijn zaten.
Tja, wat is het geworden...

Ik heb hem niet terug ge-smst. Ook niet toen hij na een paar uur een verongelijkt smsje stuurde in reactie op gebrek aan respons van mijn kant.

In plaats daarvan heb ik hem vanavond gebeld en gezegd dat het me dwars zit dat hij alleen maar contact met me opeemt als hij geil is. Gezegd dat het mij een heel goedkoop gevoel geeft en ook gezegd dat hij de V in SV een beetje lijkt te vergeten. (hij kent de term)

Uiteraard vindt hij niets goedkoop aan mij en is het absoluut niet zijn bedoeling mij dit gevoel te geven. Vervolgens ben ik natuurlijk de rest van de avond gebombardeerd met het ene smsje na het andere.

Hij snapt het niet echt geloof ik, mijn sv heeft helaas het eq van een poffertje, en hij kan dit niet echt invoelen.

Ik heb het iig gezegd, ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt om hier rekening mee te houden.

Het is ook een beetje dubbel, ik voel me eigenlijk rustiger als ik niet zo veel van hem hoor, maar toch zit het me gewoon dwars dat het wel erg veel S en weinig V is.

Ik voel me meteen een beetje pissig worden als hij dan uiteindelijk iets van zich laat horen. Hij smst nog net niet "neuken?", maar het komt er wel bijna op neer.
@geheim: ik kan me ontzettend goed in je gevoel verplaatsen. Ook al weet je dat de S in sv datgene is waar het om draait, soms voel je je idd behoorlijk goedkoop. Het gevoel dat de heren maar met de vingers hoeven te knippen om ons op onze rug te krijgen...

Dat is dan wel hetgeen wij ook willen, maar ze mogen het soms wat subtieler aanpakken. (wil zelf bijv. toch wel graag het idee hebben dat ik niet zomaar inwisselbaar ben, en dat wat 'we samen hebben' toch net iets meer is dan 'just sex')

Maar wel erg goed van je dat je het hem zo direct hebt gezegd. Laten we hopen dat ie probeert er wat mee te doen!!

Maar al met al: toch een afspraak gepland?
Toch goed van je dat je niet op het eerste, en het tweede gereageerd hebt. Zie je wel dat hij zich dan ook meteen af gaat vragen wat er aan de hand is, als je niet meteen reageert op zijn berichtjes.

Tja, veel makkelijker als jij hem natuurlijk ook alleen maar als S ziet, maar zo werkt het in veel gevallen niet natuurlijk. Maar het zou het allemaal wel makkelijker maken.

Maar ja, je doet er denk ik wel goed aan je onvrede te uiten tegenover hem. Dan krijgt hij in ieder geval een kans om er wat aan te doen en gebeurt dat niet, dan kun jij voor jezelf beslissen of je alleen met de S genoegen neemt.
quote:[message=1614266,noline]geheim1972 schreef op 03

mijn sv heeft helaas het eq van een poffertje

EQ van een poffertje!!

dit beeld wil ik voor me zien als ik me weer eens erger aan mijn sv. Misschien moet ik dan net zo hard lachen als net.... (en even niets wist te zeggen in reactie op de verbaasde blikken van collega's haha).

*gaat snel weer aan het werk *
Heel goed Geheim, niet per sms. Ik hoop dat hij een beetje begrijpt. Je wilt ook meer zijn dan alleen een good fuck leuke avond. Tenminste ik wel.

Hoe gaat het verder met jou en je man, werk, locatie?

Is Stew nu officieel sv af? Ik zie haar bijna niet meer hier.
Hoi Mac,ik ben er nog.
Gelukkig, ik miste je een beetje! Ook nog steeds (of alweer) blij en tevreden??
Mwah, gaat wel, niet zo op dit moment maar dat heeft niets met sv te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven