Uitgerekend december 2014

01-04-2014 11:37 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie is er ook uitgerekend in december?
Hoi hoi.

Gezellig! Een december topic :-) gisteren positief getest. Volgens internet de 15e december uitgerekend. Heb een zoontje van 10 maanden. Dus vrij snel weer zwanger. Heb nog geen kwaaltjes, had ik bij nummer 1 ook helemaal niet. Ik hoop voor alle misselijke dames dat het snel wegzakt....
Life is a fairytale told by an idiot
@ sassefras heb je al gebeld naar de vk? Snap je angst wel maar ik zou toch gewoon maar een afspraak maken toch?

@ zandkorrel ga je met een reden naar de gyn?

Hier eerste echo op 9 mei, met 9 weken.
Wat een leuk, positief topic!! Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben 2 december uitgerekend. Vorige week al bij de gynaecoloog geweest ivm langzaam werkende schildklier. Over 1,5 week weer terug en dan ook een echo.

Ik heb ook niet veel klachten, af en toe wat gevoelige borsten, maar voor de rest niks. In de week dat ik testte was ik wel misselijk etc. maar nu niet meer. Het voelt daardoor ook niet helemaal echt, maar daar komt hopelijk na de echo verandering in!
Ook ik ben 3 december uitgerekend volgens mijn eigen berekening. Eind april eerste afspraak bij de verloskundige. Dit is onze eerste zwangerschap en het komt onverwachts maar is ontzettend welkom. Vriendlief en ik wilden ergens volgend jaar er voor gaan maar nu is inmiddels ook prima!

Ik ben niet misselijk, maar mijn maag voelt soms niet zo fijn. Lage rugpijn, af en toe buikpijn en hele pijnlijke borsten en tepels. Vandaag zag ik ook dat er al aders te zien zijn (ben vrij licht van huidskleur). Ze zijn al zo gegroeid dat mijn eigen bh's af en toe al wat te strak zitten. Dus vandaag al (!) een meegroeibh gekocht. Een hele mooie gevonden:

http://www.shop4mama.nl/W ... Blossom-Voedingsbeha.html

Ik hoop alleen wel dat ze niet doorgroeien naar FF!
Leuke site! Heb gelukkig nog van de vorige ronde wat bh's ed bewaard :-)

Cup FF. Hoop voor je dat dat niet gebeurd :-)
Ook ik ben zwanger en naar eigen berekening op 8 december uitgerekend! Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat ik in 2015 moeder zou worden, maar het is vlugger raak dan verwacht. Heel blij mee!! Het is mijn eerste kindje en de 3e van mijn vriend.

Net m'n intake gehad met moeders voor moeders, en ik mag tot 26 juni m'n urine op gaan vangen. Leuke draagdoek gekregen, en het blad zwanger met een kortingsbon voor positiemode, erg leuk, maar ook zonder die dingen had ik er aan meegedaan.
Ook ik ben in december uitgerekend! Afgelopen donderdag getest en al snel positief! Ik weet alleen niet precies wanneer ik ben uitgerekend, had daarvoor een lange cyclus. Ik schat zelf 10 december in maar hoop meer duidelijkheid te krijgen op 30-4 tijdens de eerste echo.

Het is ons eerste kindje! Verder hier nog weinig kwaaltjes.
@leentje87 ja, vorige keer een ks en ivm kans op vroeggeboorte
1983ehv: ik heb van mezelf al cup E en ook kijken naar je link, m'n bh doe ik los zodra ik thuis ben nu!
Ik heb helaas een vroege miskraam gekregen dus voor mij geen 2014-kindje.
Wat verdrietig vergeet-mij-nietje. Ik wens je heel veel sterkte met je verlies en hoop voor je op een 2015-kindje! Sterkte!
Ah sterkte!
Bummer: ik 70/75D van mezelf. En dat past nu dus al niet meer.
vergeetmijnietje! Wat erg! Sterkte
Zo wat een drukte opeens, gezellig! Misschien ook leuk om een tabel te maken?

Hebben jullie meteen na de positieve test al een afspraak bij de verloskundige gemaakt?

@Vergeetmenietje sterkte meid, al is het nog pril het is toch even een zware domper:-(Hopelijk is het gauw weer raak.
Wat voor info zou je in de tabel willen Bombini?

Van mij hoeft het nog niet zo, liever na de eerste echo. Zeker omdat de eerste 12 weken nog zo veel kan gebeuren en omdat er dan mensen misschien uit de tabel moeten.

Ik heb denk ik ook een zwangerschapskwaaltje... Ik word een shopmonster... Haha, heb al sloffen, een shirtje en kerstsokken gekocht.

Heb m'n suffe hobby ook weer opgepakt, heb al 3 babymutsjes gehaakt, zo schattig! En een groot voordeel van een decemberkindje!
Sterkte Vergeetmenietje!

Tabel mag van mij, maar vind het ook prima als er nog even gewacht wordt. Het is ook nog zo pril allemaal...

Vanavond heb ik het mijn man verteld. Hij was ook in shock
tsja daar is ook wat voor te zeggen. Het handige van een tabel is dat je wat meer overzicht hebt...ook wie wanneer een echo heeft enzo.. maar goed ik vind het ook prima als dat later komt hoor!

@ zandkorrel en heb je het nog op een aparte manier verteld of recht voor zn raap? Ik had mn test snel ingepakt en er een strikje omgedaan, en toen aan ons zoontje gegeven die hem aan papa gaf! Hij was blij verrast!
Gewoon recht voor zijn raap.

De verrassing was zo al groot genoeg
@zandkorrel Is het jullie eerste kindje?

Bij ons was het ook redelijk onverwacht. 2 dagen voor m'n positieve test nog gezegd, zullen we volgende maand zorgen dat we wat vaker rond mijn eisprong vrijen? Wel lekker hoor, we hebben nooit sex gehad alleen om een babietje, maar gewoon omdat we zin hadden! Lijkt me zo vervelend voor je sexleven.
@vergeetmenietje Veel sterkte.

@leentje Volgende week ga ik de verloskundige bellen, volgens hun site hoef je ook pas te bellen als je op 7 weken zit.

Leuke site ik ga ook even bestellen want heb inmiddels geen goed passende bh meer.
@pater... Nee het is voor man en mij de tweede.

Maar we waren totaal niet bezig met zwanger worden.

Ik ben inmiddels 39 en man 40, dus ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Dit kindje wil blijkbaar erg graag komen.
@ vergeetmenietje sterkte...:(

Ik heb idd meteen de vk gebeld na de positieve test meteen afspraak gemaakt.

@zandkorrel, onverwacht maar wel leuk toch?

Misschien is het idd makkelijk nog even te wachten met de tabel. Het is allemaal nog zo pril, er kan van alles nog gebeuren.
@leentje87, nou gisteren overdag was ik echt alleen maar in shock hoor.

Gisterenavond begon het een beetje te zinken en werd ik ook voorzichtig blij, en nadat man zei dat ik er maar gewoon van moet gaan genieten en hopen dat alles goed gaat, ga ik dat ook maar doen!

De eerste vonden we al een cadeautje, laat staan dit babytje

Ik ga straks de huisarts bellen voor de verwijzing.
Hoi meiden.

Gefeliciteerd!

Wat een drukke, gezellige boel hier!

Ik ben zwanger van de 3e.

Volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 4 december.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven