Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
een plaats waar ik geregistreerd sta vind ik voldoende... bovendien zeer discrete lokatie die voor ons beiden gunstig ligt. (en bovenal prijstechnisch interessant is).

dus neem het risico van herkenning maar, we arriveren-vertrekken toch nooit samen. (wel jammer vind ik dat, maar je moet realistisch blijven).

Hoe doen jullie dat overigens? om en om boeken/ apart of gelijktijdig aankomen?
quote:Run73 schreef op 02 juli 2008 @ 13:15:

voor goeie sex, wil ik het gaspedaal wel even intrappenNu zeker! Het is gaan regenen... ZIN!
quote:Mac123 schreef op 02 juli 2008 @ 13:37:

[...]

Nu zeker! Het is gaan regenen... ZIN!waar spreken we af?
bos?
Lijkt me prima, bij welke boom?
quote:ridder1958 schreef op 02 juli 2008 @ 13:14:

Nee dat is zo.

Maar ze is erg de moeite waard.

Dat soort zinnetjes, prachtig ridder! echt lief.

Hoe romantisch een sv ook kan zijn.... (en wie weet vreet zij zichzelf op dit moment op omdat hij 'weer niks laat horen!'. kan toch, in theorie?) volgens mij heb je haar al een tijd, of niet?

hotels.... ik wacht er nog steeds op.....

en vakantie, jaja binnenkort! Heerlijk drie weken genieten van mijn nr1. Ook Zin In!
@Tonic - Nog even over het aantal mailtjes... Het is zeker wel een andere situatie dan waar jij in zit denk ik hoor. Ten eerste zijn er naast de opwindende mailtjes, nog veel meer gewone en gezellige mailtjes... En aangezien we elkaar nog niet zo lang kennen, hebben we elkaar dus nog erg veel te vertellen...

Dus is het niet "just for sex"....

Nou ik erover nadenk.... ik heb geloof ik al sinds 10.00 niks meer gemaild. Best knap van me .
Ik ben zo stom om niet te smsen omdat ik het helemaal gehad heb met dat niet antwoorden van hem, maar ondertussen heb ik wel iedereen geblokkeerd op msn behalve hem, en heb mijn status online gezet. In de hoop dat hij iets van zich laat horen.

Nou, we zijn een half uur verder sinds ik dat gedaan heb... 3 keer raden iemand?
@GND bij ons zijn het inmiddels eigenlijk alleen nog maar niet-opwindende mailtjes - vooral van zijn kant. In het begin vlogen de vonken er vanaf.... en hij kan alles, van prachtig dichten, tot heftige, geile, platte sekspraat. Heeerlijk!

maar nu (10 maanden verder) is dat behoorlijk afgenomen. hij heeft veel aan zijn hoofd en wil het ook daarover hebben. Heel begrijpelijk - en ik voel me ook wel gestreeld dat hij dat ook bij mij kwijt wil (gesloten als hij is) - maar ik wil graag en/en. Als ik desgevraagd mijn mening geef over zijn ellende met zijn nr1.... dan krijg ik het verwijt dat ik het voor haar opneem.... Ook al is dat niet eens zo! Dat komt het lustgevoel allemaal niet ten goede.

Ik heb teveel rollen voor mijn gevoel. Die ben ik nu een beetje aan het loshalen. In overleg, dat wel.
Mmm, misschien is het dan toch beter dat je meer deelt als alleen maar de seks.

Ik bel meestal wel elke dag met mijn vriendin.

We hebben altijd wel stof om over te praten gelukkig.

Sms doen we niet (veel) en mailen al helemaal niet.

Als ik het hier lees is dat misschien wel vreemd...
@HVJ Nee, is niet vreemd, juist leuk! Maar is je vriendin dan wel een sv?

Bellen kan niet bij ons - bijna altijd mensen in de buurt - sms-en alleen als ik hem eerst een sms stuur zodat hij weet dat mijn nr1 niet in de buurt is.

Blijft over mailen.....

Als het allemaal niet zo stiekem hoefde, zouden we ook wel meer bespreken. Het contact is al erg beperkt door de omstandigheden, om dan ook nog uitgebreid relatieproblemen - die je niet echt in een mailtje, laat staan sms, kunt bespreken - bij de horens te vatten, dat gaat gewoon niet.

En als we meer contact zouden hebben dan nu, dan weet ik helemaal niet meer wanneer ik mijn 'gewone leven' moet leiden.... vandaar dus.
De strekking van onze contacten zijn heel wisselend, van inderdaad hele platte geile praatjes tot aan werkadvies en de verjaardag van onze moeders (noem maar wat). Mijn voorkeur gaat uit naar de sex-gerelateerde communicatie. Dat andere kunnen we wel bespreken in gezelschap denk ik dan.

Ik kan hem overigens prima uit zijn concentratie halen, leuk! Jammer dat we niet neuken vandaag het alleen nergens toe leidt.
Hahaha, herkenbaar mac123. Inderdaad. Overal over kunnen praten, maar je hebt zo je voorkeur...

In gezelschap een onderwerp bespreken met voor anderen verborgen boodschappen ..... oooeoeoeoe ook lekker spannend!
quote:engel68 schreef op 02 juli 2008 @ 13:34:

een plaats waar ik geregistreerd sta vind ik voldoende... bovendien zeer discrete lokatie die voor ons beiden gunstig ligt. (en bovenal prijstechnisch interessant is).

dus neem het risico van herkenning maar, we arriveren-vertrekken toch nooit samen. (wel jammer vind ik dat, maar je moet realistisch blijven).

Hoe doen jullie dat overigens? om en om boeken/ apart of gelijktijdig aankomen?

Maakt niet uit samen een kamer nemen is ook leuk!!

En we gaan zeker samen weg.....

Boeken doen we om en om.
Nog nooit in een hotel geweest met sv. Zou wel leuk zijn!
Hotel met sv geniet voor mij nog steeds de voorkeur. Al is het met dit erg lekkere weer ook wel prettig om weer eens buiten gezellig bezig te zijn. Ik vind het in de duinen altijd wel erg lekker; aangenaam gezelschap, dito windje en de zee op de achtergrond. Bovendien kun je na een gezellig samenzijn dit gaan voortzetten op het (naakt)strand en samen in de zee gaan zwemmen. Ook leuk.
Lijkt mij ook super. Zoveel met hem lijkt me super - hebben nog een hele waslijst wensen staan.... veel al wel doorgesproken per mail. IRL moet nog....

.....schiet niet op met weken als deze trouwens..... bah!
Waar halen jullie de tijd vandaan! Zomaar een hele dag op stap.... waar ben je dan heen volgens het thuisfront?
Dat snap ik ook niet.

Een avond zo nu en dan lukt wel.

Maar meer ook niet goed dus dat msn er is en sms.
en wat is "zo nu en dan" dan?

"

*MOET aan het werk maar laat me steeds verleiden tot kijken en reageren *
Een keer per maand.
@Mac123: als je nog niet in een hotel bent geweest; hoe regel je het dan? Altijd buiten lijkt me ook niet comfortabel en ik vind het ook prettig om naderhand even te kunnen douchen voordat ik naar huis ga...quote:tonic schreef op 02 juli 2008 @ 15:23:

Waar halen jullie de tijd vandaan! Zomaar een hele dag op stap.... waar ben je dan heen volgens het thuisfront?Kan van alles zijn.. bijv dagje winkelen met vriendinnen (dan wel zorgen dat je ergens wat hebt gekocht uiteraard), vrije dag nemen op het werk en 's ochtends gewoon vertrekken thuis en 's avonds ook weer op gewone tijd thuis zijn. Beetje creatief zijn en alles is te regelen.
Ja handig een keer bellen naar je werk en je hangt.
*21* = doorschakelen werkt erg goed! Heb het geluk dat ik een zelfstandige functie heb waarin ik regelmatig buiten de deur ben. Realiseer me dat dat niet voor iedereen zal gelden.
quote:ridder1958 schreef op 02 juli 2008 @ 15:59:

Ja handig een keer bellen naar je werk en je hangt.

Da's idd een risico wat ik ook zou uitsluiten.

Ik zou het zo dicht mogelijk bij de waarheid proberen te houden.

Dus wel zeggen dat ik vrij heb of in ieder geval niet op mijn werk maar de reden iets aanpassen.

Met een sv naar het strand/bos/??? Zou ik er een vriendin van maken. Hotel wordt een lekker dagje sauna met die vriendin die je al zo lang niet meer hebt gesproken.

Maar misschien is dat voor vrouwen en hun vriendinnen-dingen ook wel makkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven