Zaterdagmorgen

12-04-2014 09:05 146 berichten
Goedemorgen ladies,

Nou, mijn plannen staan als een huis. Ik ben gisteren wezen stappen en vandaag zet ik al mijn energie in om daarvan bij te komen. Ik doe helemaal niets dus.

De deur staat open en er komt een heerlijke rust binnen, samen met het lentefris en mijn beker koffie staat voor m´n neus te geuren. Alles is goed in de wereld.

Hangen jullie vandaag ook maar wat rond of staan er leuke plannen op stapel? Er zijn een flink aantal festivals vandaag door heel het land, waarbij het bierfestival in Groningen me het meest opvalt, want het begint om 1 uur en hoe lang daarna ben je blind in een tollende wereld of loopt het niet zo'n vaart?

Ook het rebirthfestival kickes off vandaag, lekker, de hele dag rondhopsen op muziek waar je van moet houden.

Ik ben benieuwd naar alle plannen.

Be happy.
Alle reacties Link kopieren
Een haak maar aan dagje. Lekker.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vandaag is zoon 3 geworden. Dus dat wordt een feestje. Net al uitgebreid gezongen, zometeen de taarten afmaken.

Lekker uitrusten vandaag Cateautje!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Goedemorgen Cateau,

Vandaag heerlijk alleen met mijn hondje, straks wat boodschapjes doen en dan een stuk wandelen, het is heerlijk weer, maar eerst koffie!
Ik ga zo lekker sporten. Hopelijk blijft de zon zo stralend schijnen!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Mijn oudste wilt naar de camping.

Alleen voor vandaag, slapen is te koud, er moet nog veel gebeuren/schoonmaken en morgen moeten ze nog sporten.

Ik twijfel. De lange rit voor maar 1 dag staat me tegen.

Eerst maar koffie

Cateau succes met je kater
Goeiemorgen!

Hier een fervente meelezer die nu eindelijk een account heeft aangemaakt.

Ik ga zo meteen eerst lesje pilates doen en vanavond lekker uit eten!
quote:Fame schreef op 12 april 2014 @ 09:08:

Een haak maar aan dagje. Lekker.Ja, chill.
Goedemorgen Cateautje,

Wat heerlijk altijd, dat topic van jou! Het kleurt mijn dag!

Heerlijk he die geur van verse koffie, zelf lust ik geen koffie maar vind het erg lekker ruiken!

Hier in het oosten doet het weer een beetje somber aan, maar dat maakt niet uit!

Vandaag ga ik met vriendlief naar Ikea om te kijken voor een babykamer ik ben inmiddels bijna 11 weken zwanger dus durf de gok wel te wagen, en misschien nog wat leuke tierelantijntjes voor het huis kopen! Ook heb ik enorme zin in een milkshake dus dan ga ik die daar ook maar halen!

Fijne zaterdag Cateautje!

Liefs, itsmyempire
quote:Gatti schreef op 12 april 2014 @ 09:08:

Vandaag is zoon 3 geworden. Dus dat wordt een feestje. Net al uitgebreid gezongen, zometeen de taarten afmaken.

Lekker uitrusten vandaag Cateautje!

Voor je zoon.

quote:boerderijgeit028 schreef op 12 april 2014 @ 09:09:

Goedemorgen Cateau,

Vandaag heerlijk alleen met mijn hondje, straks wat boodschapjes doen en dan een stuk wandelen, het is heerlijk weer, maar eerst koffie!Ja, vandaag nodigt uit tot rustig aan met een lach. Heerlijk, met de hond naar buiten.
Net m'n eerste bak koffie op, balkondeur staat open. Vriend nog in bed en poes op de bank naast me.

Zo even naar de molen om meel te halen, dan naar de nagelstudio om m'n gellak te verwijderen en een normale lak erop te doen. Dan m'n boek wisselen bij de bieb en even spullen halen om morgenochtend m'n vriend te verrassen met wentelteefjes als ontbijt.

Ook nog even een bloemetje halen, want we gaan bij familie eten vanavond.
quote:may_ka schreef op 12 april 2014 @ 09:09:

Ik ga zo lekker sporten. Hopelijk blijft de zon zo stralend schijnen!Op de buienradar is alle bewolking aan het oplossen, dus dat beloofd moois.
Dochter is weer een dagje bij mij. ze wil naar de kapper en schoenen kopen. dan hebben we nog een verjaardag en daarna nog even naar mijn ouders. En morgen doe ik lekker helemaal niks,nada,noppes!!

Cateutje,leuke topics open je altijd. is op zaterdag het eerste wat ik open. fijne dag allemaal.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Gefeliciteerd Gatti met je zoon! Leuke leeftijd!!
Vandaag jarig!

Zo net prachtige oorbellen van manlief gekregen, daar ga ik de rest van de dag mee pronken.

Ouders komen rond 10 voor kopje thee.

Rest van de dag? Weinig te doen. Ik werk altijd op zaterdag, vandaag vrij genomen. Maar man niet, dus daar zit ik dan alleen thuis.(vrienden en kennissen hadden ook gedacht dat ik wel gewoon zou gaan werken vandaag)

Maar ik kan lekker een boekje/zwangerschapsliteratuur lezen, of wandelen, of niets doen...

Iedereen een fijne zonnige zaterdag!
quote:waaromdan schreef op 12 april 2014 @ 09:09:

Mijn oudste wilt naar de camping.

Alleen voor vandaag, slapen is te koud, er moet nog veel gebeuren/schoonmaken en morgen moeten ze nog sporten.

Ik twijfel. De lange rit voor maar 1 dag staat me tegen.

Eerst maar koffie

Cateau succes met je kater

Als je een dagje daar doorbrengt, dan is alles wel gedaan voor de zomer, dat is dan wel weer lekker.

Geen kater, die houden niet van mij,
Goedemorgen allemaal. Vandaag mag mijn oudste diploma zwemmen! Ze gaat voor haar C. Ik ben erg trots! Nog twee kinderen te gaan voor A en B en misschien ook C.

Verder is het een zaterdag als anders.
De koffie zit er al in, ik sta in de startblokken, niet voor de marathon morgen maar voor de markt, een lekker stuk boerenkaas, verse vis, fruit, groenten en wat ik verder nog tegenkom. Het stof dwarrelt hier vrolijk rond in de zonnestralen, tijd om er een lap overheen te halen maar daarvoor is het nu te mooi weer, zonde om binnen te blijven en te poetsen.
verba volant, scripta manent.
quote:stappeltje schreef op 12 april 2014 @ 09:09:

Goeiemorgen!

Hier een fervente meelezer die nu eindelijk een account heeft aangemaakt.

Ik ga zo meteen eerst lesje pilates doen en vanavond lekker uit eten!

Pilates is aardig actie. Sterkte.

Naar wat voor soort restaurant gaan jullie?
quote:itsmyempire schreef op 12 april 2014 @ 09:11:

Goedemorgen Cateautje,

Wat heerlijk altijd, dat topic van jou! Het kleurt mijn dag!

Heerlijk he die geur van verse koffie, zelf lust ik geen koffie maar vind het erg lekker ruiken!

Hier in het oosten doet het weer een beetje somber aan, maar dat maakt niet uit!

Vandaag ga ik met vriendlief naar Ikea om te kijken voor een babykamer ik ben inmiddels bijna 11 weken zwanger dus durf de gok wel te wagen, en misschien nog wat leuke tierelantijntjes voor het huis kopen! Ook heb ik enorme zin in een milkshake dus dan ga ik die daar ook maar halen!

Fijne zaterdag Cateautje!

Liefs, itsmyempire

Oohhhh, een dagje ikea is altijd feest.

Veel plezier! Voor een babykamer winkelen is dubbel leuk.
Morgen Cateau, rust lekker uit vandaag!

Hier drukke plannen voor dit weekend, en alles moet vandaag! Morgen hele dag opmpad voor verjaardag nichtje hier bijn 150 km vandaan.

Wat huishoudelijke klusjes die door nieuwe baan allemaal op andere momenten moeten, dus nu even het 'achterstandje' wegwerken. Jongens moeten sporten maar vooral uitwedstrijden dus dat regelt man. Middelste gaat maandag op kamp, dus even samen in pakken, en nog even naar de stad, voor cadeautje voor nichtje en shirt voor zoon, die op kamp moet! Ik wacht nu even op dochter die onder de douche staat, want die wil mee naar de stad! Ik heb dus nog wel even, haren wassen, aankleden, make-up voor tienen zijn we niet weg.
quote:Fruity-Pebbles schreef op 12 april 2014 @ 09:13:

Net m'n eerste bak koffie op, balkondeur staat open. Vriend nog in bed en poes op de bank naast me.

Zo even naar de molen om meel te halen, dan naar de nagelstudio om m'n gellak te verwijderen en een normale lak erop te doen. Dan m'n boek wisselen bij de bieb en even spullen halen om morgenochtend m'n vriend te verrassen met wentelteefjes als ontbijt.

Ook nog even een bloemetje halen, want we gaan bij familie eten vanavond.

Leuk, al die kleine acties. Ben je toch lekker in de weer, maar toch ontspannen bezig.

Geniet er van.
Goedemorgen!

Ik ben voor de verandering bezig met het opruimen van ons huis. Gisteren is ons huis verkocht, vandaag willen de mensen nog een keer komen kijken voordat ze van de week gaan tekenen. Rare volgorde, maar ja.

Dus met een beetje mazzel is het in sneltreinvaart door het huis gaan na vandaag over. Mag niet klagen hoor, huis staat pas 2 weken te koop. Haha...

En oh ja, de rest van de dag gaan wij op meubel/keuken/vloeren/inrichting jacht.
quote:lichtbron schreef op 12 april 2014 @ 09:16:

Dochter is weer een dagje bij mij. ze wil naar de kapper en schoenen kopen. dan hebben we nog een verjaardag en daarna nog even naar mijn ouders. En morgen doe ik lekker helemaal niks,nada,noppes!!

Cateutje,leuke topics open je altijd. is op zaterdag het eerste wat ik open. fijne dag allemaal.Fijn, je kind bij je, geniet er maar van. Hoe oud is ze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven