Mode & Beauty alle pijlers

H&M t-shirts

12-04-2014 09:52 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
H&M heeft vaak leuke t-shirts met print zoals deze http://tablet.hm.com/nl/product/19054?article=19054-C en ik heb er een paar gekocht. Ze zijn heel goedkoop - ¤9,95 - dus misschien zit daar het probleem al. Ik heb namelijk in alle 3 de t-shirts na 1 dag dragen gaatjes zitten ter hoogte van mijn spijkerbroek gulp.

Heeft iemand ook ervaring met de kwaliteit van deze shirtjes? Is die zo slecht of ligt het misschien aan mijn spijkerbroek? Ik heb al zitten voelen maar kan geen scherp randje ontdekken ofzo. Maar wel gek toch? Ik verwacht niet dat die shirts jaren meegaan hoor maar langer dan 1 dag mag ik wel verwachten toch?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Had je een riem om? Dan krijg ik dat altijd.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:woepsie schreef op 12 april 2014 @ 09:54:

Had je een riem om? Dan krijg ik dat altijd.Nee geen riem om
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Komt niet door H&M kwaliteit, maar komt doordat je shirt tussen je knoop of riem en het aanrecht oid zit.

Ben ik ook eindelijk achter gekomen, na veel (ook dure!) shirts met gaatjes.
Ik kreeg ook gaatjes in mijn shirtjes, omdat ik een tic had om door mijn shirtje te voelen of mijn gulp wel dichtzat, misschien doe jij dat ook onopgemerkt?
quote:eefje88 schreef op zaterdag 12 april 2014 09:57 Ik kreeg ook gaatjes in mijn shirtjes, omdat ik een tic had om door mijn shirtje te voelen of mijn gulp wel dichtzat, misschien doe jij dat ook onopgemerkt?

Dankje, nu weet ik hoe het bij mij komt, ik zit altijd te voelen of m'n gulp wel dicht zit.

Doe ik het niet staat hij standaard los
Ik denk niet dat ik aan m'n gulp zit maar ga er eens op letten. Frustrerend dat je het ook bij dure shirts hebt.
Hier ligt t echt aan de riem. Doe ik geen riem om, komen er ook geen gaatjes.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
@oldwood, ja het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik doorhad dat het daardoor kwam ;)
quote:boannan schreef op zaterdag 12 april 2014 10:02 Ik denk niet dat ik aan m'n gulp zit maar ga er eens op letten. Frustrerend dat je het ook bij dure shirts hebt.Sta je misschien altijd met je buik tegen het aanrecht aan met koken? Dat je shirt dan tegen je gulp/knoop aandrukt en wanneer je beweegt deze gaat schuren?
Ligt ook wel aan kwaliteit hoor.

Voorheen kocht ik best veel bij H&M.

Ik combineer het een beetje met duurdere kleding.

Maar heb laatst toch besloten om daar niet zo veel meer te kopen.

Heb nu tshirts van de We en de kwaliteit is voor hetzelfde geld echt zoveel beter.

Als je kijkt bij de Wehkamp wat een leuke shirts je daar kan kopen onder de 15 euro.

Dat H&M goedkoop is ben ik een beetje van af gestapt.
Ik heb ook veel gaatjes in mijn shirts omdat ik ze blijkbaar een stukje tussen mijn jasrits meeneem. Maar inderdaad ook veel minder gaatjes sinds ik geen riem meer om heb.
ik heb echt altijd op de hoogte gaten in H&M shirts, terwijl ik zelden een riem draag.

Ik hoop ze gewoon niet meer. Opgelost
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik ben juist erg tevreden over de shirts van H&M, terwijl ik de rest van de kleding niet goed vind.

Deze shirts gaan bij mij nooit kapot.

Duurdere shirts van Modstrom, of Samsoe&Samsoe gaan eerder kapot.

Gaten in shirts kunnen ook van de wasmachine komen. De rits van broeken of haakjes van BH's komen tegen de shirts aan.

BH's dus altijd in een zakje en broeken dichtritsen, voordat je ze in de wasmachine gooit.
Ik heb meerdere van deze shirts omdat ze zo lekker zitten.

Geen last van gaatjes. Draag ongeveer de helft van de tijd een riem.
De gaatjes zitten echt alleen op de buik bij mij, nooit op een andere plek. Geen riem hier. En helaas bij alle merken, niet alleen H&M. Het is slijtage door wrijving.

Heeft toch met de kwaliteit van de stof te maken, dun geweven, van slap basismateriaal, massaproductie, zo goedkoop mogleijk etc.
Ik heb het ook met een heleboel h&m t-shirts, vooral h&m divided. Op zich niet heel storend, ik heb mijn t-shirts toch altijd in m'n broek zitten, dus vaak zie je de gaatjes toch niet zitten, maar het is wel jammer inderdaad dat alles zo snel slijt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven