Kroatie/Dalmatie

13-02-2014 20:14 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Mijn vriend en ik willen graag op vakantie naar Kroatie, omgeving Dalmatie/kust. We zijn er niet eerder geweest. We willen een camping boeken en daar waarschijnlijk blijven, geen doorreiscamping. Een bungalowtent of eenvoudige stacaravan lijkt ons wel wat.

Echter, wat een gezoek op internet..poe hee..

Heeft er iemand misschien tips, we zoeken een niet te grootschalige camping. Leuke sites om te zoeken bijvoorbeeld? Of misschien DE camping? We willen in het hoogseizoen gaan..
Ik heb een leuke rondreis gezien op de anwb site:

http://www.pharosreizen.n ... tellen/rondreizen/kroatie

Maar daar stonen ook een paar campings bij. Beschrijving en prijs leek mij wel oké

http://www.pharosreizen.n ... /stellen/campings/kroatie
Biebeliee, bedankt!

Ik ga kijken....
Verkeersbureau Kroatië voorziet in prachtige brochures vol met tips! Enne, veel plezier... Het is er prachtig!
Ik was afgelopen zomer op Camping Krk op het eilandje Krk. Fijne, nieuwe, schone chalets, mooie zwembad en strandje, en vanaf de veranda elke avond de zonsondergang zien.

Geboekt via booking.com. Wat mij betreft een aanrader!
Aarbei1986, dat geloof ik ja!!! Dat het er mooi is

Ik zal eens kijken ook bij verkeersbureau Kroatie...hebben die een site??

@Samarkand:En camping Krk zal ik ook eens opzoeken..was dus een fijne camping? Niet heel massaal?

Thanks voor jullie reacties!!

Groeten Christel
Ja! Een uitgebreide ook... Hierbij een linkje (in mijn herinnering kun je ze ook bestellen, kan ik zo snel niet vinden): http://business.croatia.h ... ist-board/Promo/Brochures

Succes met de voorbereiding
Je wilt per se een camping? Of is een appartementje ook goed?
Zelfde plan, maar ik zoek dan een heel goed hotel of appartement in Kroatië? Iemand daar ideeën over?

Overigens ben ik al twee maal wezen kamperen in Kroatië. Toen ben ik op een massa camping geweest in Vrsar, die niet als massa voelde maar als kleine campsides op een grote camping...
Weet je al waar je naartoe wilt gaan? Ik heb zelf gewoon via google gezocht en heb ook zo een appartement gereserveerd. Ik heb ook naar hotels gekeken, maar die zijn duurder dan een appartement.
wijsuiltje wat is je budget en in welke streek wil je zitten? Hotels zijn idd duurder dan appartementen en het fijne van een appartement vind ik dat je gewoon een keuken hebt en dus ontbijt/lunch gewoon zelf kunt regelen. En ook 's avonds een keer zelf kunt koken of kunt bbq'en als je wilt.
Voor dit jaar heb ik een appartement gevonden via (ja, echt) hostelbookers.
Ik heb niet echt een budget, beetje gemiddeld, ben kamperen gewend, dus schrik soms van sommige prijzen:(

Maar vertel appartementen en zelf bbq'en en meer ruimte als een hotel kamer spreekt mij aan, nu nog een top locatie en appartement zodat ik mijn partner kan overtuigen...
Wij hebben voor 40 euro per nacht (20pp) een appartement met slaapkamer, woonkamer en open keuken, balkon, 40m van de zee af, gebruik van tuin en bbq!
Naar welke plek gaan jullie?
Eiland Korcula.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven