kindvriendelijke camping Eifel

14-04-2014 16:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een caravan gekocht

En over een paar weken willen we 'm een paar dagen uitproberen.

We dachten zelf net over de grens bij Venlo, dus zo'n beetje in de Eifel. Ik ben al aan het googlen maar mèn wat een aanbod!

Daarom hoop ik hier op tips van ervaringsdeskundigen.

Wij willen 3 a 4 dagen weg, camping in de buurt van een plaatsje, kindvriendelijk met bij voorkeur een speeltuin. Fris sanitair vind ik zelf prettig en we zouden graag in de omgeving fietsen. Of een dagje ergens heen met de auto.

Ik zag zelf deze: http://www.camphellenthal.de/ maar er is vast nog veel meer leuks

Oh, en dit keer gaan we niet naturistisch dus gewoon een textielcamping
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Zijn er ook kindonvriendelijke campings?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou...... wij gaan over het algemeen naar naturistencampings en daar zijn er een flink aantal van niet berekend op kleine kinderen. Mensen komen daar voor hun rust. Begrijpelijk maar met een kind van 3,5 willen we graag ergens heen met speeltuin enzo
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Landal Wirfttal in heeft ook kampeerplekken. Heeft een riviertje en ook een binnenspeeltuin.
http://www.camping-harfenmuehle.de/

Leuke camping. Elke ochtend wordt er om 10.15 door de eigenaar (volgens onze kinderen door de edelstenenkoning) uit een grote emmer edelsteentje in een beekje gegooid die de kinderen dan mogen zoeken. Erg leuk!

Verder alleen een meertje om in te zwemmen, dus geen zwembad ofzo, maar wij vonden het daar super. Het is dat we elk jaar naar een nieuwe locatie willen, maar anders zou ik er ieder jaar heengaan.
Die twee ga ik ook bekijken!

Overigens gaan we over 10 dagen dus buiten zwemmen ga ik nog niet doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven