Dilemma vriendin.
maandag 14 april 2014 om 20:43
Ik zou graag even objectief advies willen, ik had dit al eerder gepost onder een andere forum naam.
Ik heb een opdacht weten binnen te halen, mijn opdrachtgever wilde graag iets op advies van mij, wat ik niet voor hem kon doen. Ik dacht meteen aan een goeie vriendin, die dat wel kon en leek me leuk om met haar dit project aan te gaan. nu ben ik zo naief geweest om hun beiden aan elkaar voor te stellen.
Ik had al verteld in dat eerdere gesposte topic dat die opdrachtgever er vreemd doet, zo spreekt hij over mij tegen over mijn vriendin, over niet zeker te zijn van mijn plan van aan pak.Terwijl hij eerst heel enhousiast was.
Nu heeft ze met hem afgesproken 1 mei bij hem te komen werken. Terwijl er voor mijn project geen uren beschikbaar is, en hij heel vaag doet over niet weten welke stap nu juist is. met andere worden t voelt alsof mijn projectje van me wordt afgenomen
Kan ik van haar vragen dat zij zich terug trekt, of moet ik t laten gaan.
Ik heb een opdacht weten binnen te halen, mijn opdrachtgever wilde graag iets op advies van mij, wat ik niet voor hem kon doen. Ik dacht meteen aan een goeie vriendin, die dat wel kon en leek me leuk om met haar dit project aan te gaan. nu ben ik zo naief geweest om hun beiden aan elkaar voor te stellen.
Ik had al verteld in dat eerdere gesposte topic dat die opdrachtgever er vreemd doet, zo spreekt hij over mij tegen over mijn vriendin, over niet zeker te zijn van mijn plan van aan pak.Terwijl hij eerst heel enhousiast was.
Nu heeft ze met hem afgesproken 1 mei bij hem te komen werken. Terwijl er voor mijn project geen uren beschikbaar is, en hij heel vaag doet over niet weten welke stap nu juist is. met andere worden t voelt alsof mijn projectje van me wordt afgenomen
Kan ik van haar vragen dat zij zich terug trekt, of moet ik t laten gaan.
maandag 14 april 2014 om 21:09
maandag 14 april 2014 om 21:14
Mijn mening is nog hetzelfde als in het vorige topic. Je kunt haar niet tegenhouden om die opdracht te doen, ik zou wel mijn conclusies trekken wat betreft de vriendschap. Maar waarschijnlijk ga jij nu weer antwoorden dat je daar te lief voor bent et cetera.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 14 april 2014 om 21:43