Werk & Studie alle pijlers

Dilemma vriendin.

14-04-2014 20:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag even objectief advies willen, ik had dit al eerder gepost onder een andere forum naam.

Ik heb een opdacht weten binnen te halen, mijn opdrachtgever wilde graag iets op advies van mij, wat ik niet voor hem kon doen. Ik dacht meteen aan een goeie vriendin, die dat wel kon en leek me leuk om met haar dit project aan te gaan. nu ben ik zo naief geweest om hun beiden aan elkaar voor te stellen.

Ik had al verteld in dat eerdere gesposte topic dat die opdrachtgever er vreemd doet, zo spreekt hij over mij tegen over mijn vriendin, over niet zeker te zijn van mijn plan van aan pak.Terwijl hij eerst heel enhousiast was.

Nu heeft ze met hem afgesproken 1 mei bij hem te komen werken. Terwijl er voor mijn project geen uren beschikbaar is, en hij heel vaag doet over niet weten welke stap nu juist is. met andere worden t voelt alsof mijn projectje van me wordt afgenomen

Kan ik van haar vragen dat zij zich terug trekt, of moet ik t laten gaan.
Laat je deze straks ook weer uit praaivussie weghalen?
Hou het zakelijk dus laat het gaan. Leer ervan en doe het geen tweede keer.
Daarover heeft Enn je gisteren heel duidelijk en prima advies gegeven in je andere topic!

Edit: en naar mijn bescheiden mening (en je bedankje in je topic!) ik ook...
Laat los, dit ga je niet winnen.

Leer er van dat je het voortaan slim(mer) aan pakt.
Natuurlijk kun je dit niet van haar vragen, zij kan hier waarschijnlijk ook niets aan doen. Inderdaad een leermoment.
Natuurlijk kan je dat niet van haar vragen. Jouw opdrachtgever vindt je vriendin beter deal with it
quote:woezzeltje schreef op 14 april 2014 @ 20:43:

Ik zou graag even objectief advies willen, ik had dit al eerder gepost onder een andere forum naam.

Je hebt het gisteren laten verwijderen, waarom dan nu toch weer posten?

Je kreeg prima adviezen volgens mij
Je bent zelf een theepot
Het topic 'Dilemma vriendin. vriendin pikt mijn project' is verwijderd ivm privacy.

En een dag later weer een nieuw topic openen. Wilde de link hier even neerzetten, maar ik ontdekte dit nav Dickens commentaar.
Mijn mening is nog hetzelfde als in het vorige topic. Je kunt haar niet tegenhouden om die opdracht te doen, ik zou wel mijn conclusies trekken wat betreft de vriendschap. Maar waarschijnlijk ga jij nu weer antwoorden dat je daar te lief voor bent et cetera.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Of je dat van haar kunt vragen?

Nee, natuurlijk niet .

Dat je het überhaupt overweegt...
Je kunt het haar inderdaad niet vragen, je hebt haar immers zelf voorgesteld. Het is geen slimme zet geweest achteraf, maar je zou ervan uit moeten kunnen gaan dat je je vrienden kunt vertrouwen. Nu moet je je afvragen of zij wel tot jouw vrienden behoort.

Succes
Misschien moet je je ook afvragen of je nog wel voor die man wil werken, als hij zo over je praat en tegen jou andere dingen zegt/vaag doet.. (heb het vorige topic overigens niet gelezen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven