love seat
woensdag 2 juli 2008 om 19:08
Oké, sommige dingen zien er een beetje ongezellig uit met dit stoeltje á la hulpstuk en ik denk dat je krassen in je laminaat krijgt........... maar aan de andere kant ; misschien een uitkomst voor sommige mensen , of een leuk extra'tje ? Of vinden jullie het drie keer niks ?
http://www.easytoys.nl/artikelen/love_seat_2987.html ( filmpje om te zien wat en hoe )
http://www.easytoys.nl/artikelen/love_seat_2987.html ( filmpje om te zien wat en hoe )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 2 juli 2008 om 19:15
woensdag 2 juli 2008 om 19:18
Die loveswing ..die heeft weer van die grote keilbouten die in je plafond moeten ....hoe verklaar je dát dan weer ?
Deze zou nog mee kunnen als je gaat kamperen !
Ik pleit ervoor om hem - desnoods ietwat aangepast - op te nemen in de verzekeringspakketten ; ik kan me zomaar voorstellen dat veel mensen er écht iets aan hebben .
Ik pleit ervoor om hem - desnoods ietwat aangepast - op te nemen in de verzekeringspakketten ; ik kan me zomaar voorstellen dat veel mensen er écht iets aan hebben .
woensdag 2 juli 2008 om 19:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 juli 2008 @ 19:18:
Die loveswing ..die heeft weer van die grote keilbouten die in je plafond moeten ....hoe verklaar je dát dan weer ?
.Gewoon in de kast ermee en hangplantje eraan als er visite komt
.Gewoon in de kast ermee en hangplantje eraan als er visite komt
The time is now
woensdag 2 juli 2008 om 19:55
quote:willem1959 schreef op 02 juli 2008 @ 19:55:
Wat een idioot duur ding. 60 euro! Bij Blokker zijn we goedkopere visstoeltje te koop. Die kan je nog inklappen ook.
Belachelijk, zoveel geld voor een neukpartijtje.veren die ook zo mee ?
Wat een idioot duur ding. 60 euro! Bij Blokker zijn we goedkopere visstoeltje te koop. Die kan je nog inklappen ook.
Belachelijk, zoveel geld voor een neukpartijtje.veren die ook zo mee ?
woensdag 2 juli 2008 om 20:05
quote:Driek schreef op 02 juli 2008 @ 20:01:
Love seat ? Ik zat te denken aan een auto!
Een love seat is in meubeltermen iets tussen een fauteuil en een tweezitsbankje in .
Oké............. opvouwbare wipwapper was een betere term geweest .
Love seat ? Ik zat te denken aan een auto!
Een love seat is in meubeltermen iets tussen een fauteuil en een tweezitsbankje in .
Oké............. opvouwbare wipwapper was een betere term geweest .
woensdag 2 juli 2008 om 20:13
woensdag 2 juli 2008 om 20:24
quote:Banba schreef op 02 juli 2008 @ 20:17:
Ik vind sommige standjes op die video trouwens ook behoorlijk ver gezocht. Ik heb tenminste nog nooit mijn man met mijn voeten afgetrokken, of ben ik daarmee hopeloos ouderwets?
Je telt hier niet mee als je dat nog nooit gedaan hebt.
Ik doe het zelf ook altijd om de week, mijzelf met mijn voeten aftrekken.
Ik vind sommige standjes op die video trouwens ook behoorlijk ver gezocht. Ik heb tenminste nog nooit mijn man met mijn voeten afgetrokken, of ben ik daarmee hopeloos ouderwets?
Je telt hier niet mee als je dat nog nooit gedaan hebt.
Ik doe het zelf ook altijd om de week, mijzelf met mijn voeten aftrekken.
woensdag 2 juli 2008 om 20:27
quote:Banba schreef op 02 juli 2008 @ 20:17:
huh? ff kijken nog, heb te vroeg uitgezet de video
BGB bij de wonen pijlert lijkt me beter
huh? ff kijken nog, heb te vroeg uitgezet de video
BGB bij de wonen pijlert lijkt me beter