Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
MO!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt gewoon gewonnen! Nou verdiend hoor!

WHoeohoeeeeehoeee
W
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Aahhh echt. Zuid Holland is dus al getroffen. Vanaf welke kant komt het. Zeeland is nog best zonnig. Kruip maar lekker in bed. Ons hondje kruipt altijd onder de bank en dan zie je zo'n bibberkontje zitten.
@ Mogalie: Ik heb niet zo vaak een rok aan dus inderdaad een hand aan stur en de andere op rok haha

@ JL: Knuffel vanuit Limburg tegen de onweer, hier schijnt de zon nog volop trouwens. Hopelijk om 5 uur vanmiddag ook nog anders even pocaman bellen;-)
Gelukkig is het bij jullie (nog) niet. Het is echt heeel hard hier! buienradar ligt er ook uit met hun site, misschien doet hij het zo weer, kunnen jullie meteen kijken of het jullie kant op komt.

Bedankt voor de knuffels!

*komt langzaam weer onder het bed vandaan*
@ JL: Inmiddels begint het hier ook donker te worden buiten....

Gelukkig zag ik op buienradar dat het maar een buitje is. Maar zo te zien wel een hevige bui!
Ahhhhhhhhhh ben gewoon gezakt. Niet op mijn theoretische kennis, maar ik was gewoon veels te zenuwachtig..

Ze zeiden ook dat theorie goed was, hoefde ik niets meer aan te doen, maar ik moest gaan oefenen op gesprekstechniek, zodat ik beter overkwam..

Ik wist vantevoren dat dit mijn struikelblok was. Maar echt frustrerend, omdat ik de lastige onderwerpen allebei kreeg en dat gewoon voor mijn gevoel heel goed gedaan had
Maar natuurlijk bedankt voor jullie duimen....
Hé wat balen!!!! Kan je herkansen? Wat een domper voor je...
Oh wat rot voor je Romi! Wanneer en mag je het over doen? Dan duim ik gewoon weer hoor!
September/oktober... Ja echt balen...

Zo zonde van al mijn tijd die ik erin gestoken heb.

Heb trouwens de huisarts net gebeld om te vragen wat ik kan slikken tegen de buikpijn die ik steeds heb, omdat ik Feminax dus niet meer wil slikken. (word afgeraden als je binnenkort zwanger wilt worden) en ze vond de pijn eigenlijk niet normaal en kon morgen bij de huisarts langskomen om een echo te laten maken.

Helemaal verbaasd dat ze dat blijkbaar doen bij de huisarts, dat wist ik niet...
Balen Romi, ik zat me ook al te verbazen dat ze dat bij jouw huisarts doen. Wat voor buikpijnen heb je als ik vragen mag?
quote:Aruba schreef op 02 juli 2008 @ 16:34:

Balen Romi, ik zat me ook al te verbazen dat ze dat bij jouw huisarts doen. Wat voor buikpijnen heb je als ik vragen mag?

Ik vertelde toch pas geleden dat ik altijd al cystes had.

Toen ik 1e jaar spiraal had had ik hier veel meer last van, maar ja ze zeggen dat een spiraal tot 9 maanden kan irriteren, dus toen het na een jaar wat minder word vond ik dat al een hele verbetering. (1e jaar heb ik dagen gehad dat ik niet kon lopen van de pijn)

Nu heb ik laatste weken eigenlijk weer heel veel last, veel last van mijn buik en niet weten hoe ik moet zitten, liggen...

Voorheen nooit iets mee gedaan, maar omdat ik dus assistente aan de lijn had met de vraag waarmee ik Feminax kon vervangen vond ze mijn buikpijnen eigenlijk niet normaal en een controle vond ze ook geen overbodige luxe.
Maar ik heb het laatste nog aan mijn gyn. en nog aan de een andere gyn en aan de huisarts gevraagd en die zeggen echt dat cystes geen pijn veroorzaken. Raar he? Zo vreemd dat medici zulke verschillende dingen kunnen zeggen.
Alleen endometriosecystes konden trouwens wel pijn veroorzaken geloof ik.
Ja snap ik ook niet, want mijn gyn zei idd dat de cystes de verklaring voor de pijn zijn. En dat je pijn kan voelen op moment dat ze opengaan ofzo... Cystes op zich voel je dus ook niet.
Dat het pijn doet als ze open gaan heb ik ook gehoord ja. Maar ze gaan toch niet elke keer open?
...
@Lisa, enkel paracetamol...

@Aruba, volgens mij gaan ze maandelijks open, loopt mee met je periodes.. Daarom raar dat ik er al de hele maand last van heb.
Meiden, te moe om te lezen, doe ik vrijdag!

Truste!!!
@ Romi: Balen die buikpijn! Ik hoop dat ze ontdekken waar het vandaan komt en je er dan iets tegen kunnen geven! En natuurijk dan het niets ernstigs is.

@ Lisa: Ik ben gelukkig droog thuis gekomen maar daarna begon het ook hier te regenen. Ik dacht daarom dat het vandaag afgekoeld zou zijn maar dat valt toch even tegen.

als ik de verhalen hoor van jullie ongesteldheid dan weet ik dat ik in september goed voorbereid moet zijn.

Ik hoorde gisteren dat de 3 kindjes van mijn vriendin 26 juli een nachtje komen logeren, heb ik echt heel veel zin in. Ze hebben ook leuke leeftijden 6,3 en 1!
Hallo dames, ben ik ook weer even... heb het ontzeeeettend druk, dus heb niet zoveel tijd... op het werk is het echt té druk voor woorden, en als ik dan thuis ben heb ik meestal niet zoveel puf om nog weer achter de pc te kruipen... Heb dus ook totaaaal gemist dat je forummer van de maand bent geworden Aruba, gefeliciteerd! Leuk!

Romi, wat balen dat je je tentamen niet gehaald hebt... helemaal als je zelf wel het gevoel hebt dat je het goed hebt voorbereid....

Ik moet gaan, tot laaaater!!
Net terug van huisarts. Hij heeft spiraaltje eruit gehaald, omdat hij denkt dat dat de bron van de pijn is...

Nu maar kijken of vriend condooms haalt, want ik ga niet voor 1 maand de pil slikken..
Romi, wat een herkenning. Ik dacht ook dat het spiraal de pijnen veroorzaakte. Helaas bij mij was dat niet het geval. Hopelijk bij jou wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven