Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
zondag 13 april 2014 om 21:16
quote:mrsnem schreef op 12 april 2014 @ 21:41:
[afbeelding]
Die vind ik erg mooi! En stoer!
@Emma: dat eerste zonnehoedje van Nouschi. Zoiets had mijn dochter de eerste 2 zomers ook. Daarnaast had ik ook altijd een hoofddoekje voor als ze achter op de fiets zat. Hoedje waait gemakkelijk af.
Mijn dochter heeft nu in elk geval al een blauwe haarband/bandana van Paul Frank. Een petje zal er ook nog wel komen. Misschien die van MrsNem wel
[afbeelding]
Die vind ik erg mooi! En stoer!
@Emma: dat eerste zonnehoedje van Nouschi. Zoiets had mijn dochter de eerste 2 zomers ook. Daarnaast had ik ook altijd een hoofddoekje voor als ze achter op de fiets zat. Hoedje waait gemakkelijk af.
Mijn dochter heeft nu in elk geval al een blauwe haarband/bandana van Paul Frank. Een petje zal er ook nog wel komen. Misschien die van MrsNem wel
maandag 14 april 2014 om 08:06
quote:Lebowski schreef op 13 april 2014 @ 10:31:
Bij de Geboortewinkel is nu 30% korting op UGGs
Waaronder ook deze [afbeelding]
Misschien voor sommigen hier interessant Die krijgt dochter volgende winter! Nog als geboortekadootje haha! Maar ga passen met dochter dan dus heb niks aan de aanbieding en krijg ze kado van een vriendin.
Bij de Geboortewinkel is nu 30% korting op UGGs
Waaronder ook deze [afbeelding]
Misschien voor sommigen hier interessant Die krijgt dochter volgende winter! Nog als geboortekadootje haha! Maar ga passen met dochter dan dus heb niks aan de aanbieding en krijg ze kado van een vriendin.
dinsdag 15 april 2014 om 01:05
dinsdag 15 april 2014 om 01:17
dinsdag 15 april 2014 om 20:13
En terecht dat je me uitlacht, bubbelwijn het is eigenlijk toch ook te erg (maar mijn vrouw is erger: die heeft al Playmobildozen en Legosetjes voor 3+ aangeschaft). Maar het was echt liefde op het eerste gezicht met dit setje. Ik wist dat ik spijt zou gaan krijgen als ik 'm niet zou kopen of iets vergelijkbaar over 2 jaar dan tegenkom voor de volle mep.
@ Lemoos: Ik zal 't voortaan in de groep gooien. Volgens mij begint de garderobe van Little Apple namelijk een beetje te lijken op die van Jeetje.
Ik vind zo'n joggingsetje trouwens wel een beetje all-season. Zoon zit komende zomer in 104? Beetje frisse zomerdag kan ie hem prima aan toch? En als het ietsje warmer wordt kan het vestje uit en kan hij spelen in een shirt. En 's avonds weer het vestje aan. Ik vind het een ultiem (vakantie)buitenspeelsetje.
@ Lemoos: Ik zal 't voortaan in de groep gooien. Volgens mij begint de garderobe van Little Apple namelijk een beetje te lijken op die van Jeetje.
Ik vind zo'n joggingsetje trouwens wel een beetje all-season. Zoon zit komende zomer in 104? Beetje frisse zomerdag kan ie hem prima aan toch? En als het ietsje warmer wordt kan het vestje uit en kan hij spelen in een shirt. En 's avonds weer het vestje aan. Ik vind het een ultiem (vakantie)buitenspeelsetje.
dinsdag 15 april 2014 om 20:37
Ik ga er eens op zoeken. Goed dat je zegt dat Zootjes tegenviel, dat was namelijk het eerste merk dat mij te binnen schoot.
En wat het Katvig pakje betreft, misschien kan die hem nog nét in september of oktober aan? Hij is voor nu dan denk ik nog te ruim?
Jij ook zo weg van het pakje toen je het zag?
En wat het Katvig pakje betreft, misschien kan die hem nog nét in september of oktober aan? Hij is voor nu dan denk ik nog te ruim?
Jij ook zo weg van het pakje toen je het zag?
dinsdag 15 april 2014 om 20:53
Haha, 4 maten in het voren kopen doe ik ook niet, vooral omdat ik ook niet weet of ik (of nog belangrijker dochter) het dan nog wel leuk vindt
Vind het ook geen leuk setje samen, maar ik hou ook niet van joggingpakken, alleen het vestje prima, van de combi ga ik een beetje rillen
En schoenen vindt ik nog moeillijker in te schatten qua maat, dochter ging hier heel lang vrij regelmatig in de zien van alle 3-4 maanden een maat erbij, maar nu staat ze gelukkig alweer ruim een half jaar stil. Maar ik zou nu nog niet willen gokken op de maat voor de komende winter.
@liubi, dank voor je antwoord, denk dat ze het hier dan wss ook zou gaan verleren, wel jammer.
Vind het ook geen leuk setje samen, maar ik hou ook niet van joggingpakken, alleen het vestje prima, van de combi ga ik een beetje rillen
En schoenen vindt ik nog moeillijker in te schatten qua maat, dochter ging hier heel lang vrij regelmatig in de zien van alle 3-4 maanden een maat erbij, maar nu staat ze gelukkig alweer ruim een half jaar stil. Maar ik zou nu nog niet willen gokken op de maat voor de komende winter.
@liubi, dank voor je antwoord, denk dat ze het hier dan wss ook zou gaan verleren, wel jammer.
dinsdag 15 april 2014 om 21:19
Oooh ik vind joggingpakjes juist wel leuk, net als sommige trainingspakjes (ril je vast nog meer van) zolang het maar geen foute printjes/kleuren heeft, zoals paars-roze-mint-turquoise of zwart-wit. Herinner me ook dat ze op de basisschool graag droeg, zeker op zo'n miezerige dag en iedereen dan z'n sokken óver de broek heen propte. Fout, ik weet het, heel fout. Maar 't zat lekker!