extensions vraagje
maandag 14 april 2014 om 23:05
Hoi allemaal
Ik heb al een aantal keren wax extensions gehad en dit bevalt op zich goed.
Nu zit ik te twijfelen om de micro ring extensions te gaan laten zetten omdat dit schijnbaar beter is voor je haar.
Ik ben alleen bang dat je deze beter ziet zitten dan de wax extensions en dat ze misschien gaan uitglijden?
Heeft iemand ervaring met de micro ring extensions? Glijden ze idd snel uit? Zie je ze beter ziten? Kan je nog wel normaal je haar in een staart dragen aangezien ik mn haar vaak vast draag.
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb al een aantal keren wax extensions gehad en dit bevalt op zich goed.
Nu zit ik te twijfelen om de micro ring extensions te gaan laten zetten omdat dit schijnbaar beter is voor je haar.
Ik ben alleen bang dat je deze beter ziet zitten dan de wax extensions en dat ze misschien gaan uitglijden?
Heeft iemand ervaring met de micro ring extensions? Glijden ze idd snel uit? Zie je ze beter ziten? Kan je nog wel normaal je haar in een staart dragen aangezien ik mn haar vaak vast draag.
Alvast bedankt voor de reacties!
dinsdag 15 april 2014 om 03:42
Bij mij vielen ze er steeds uit of lieten ze los en schoven ze naar beneden waardoor ik 3 keer terug moest, na de derde keer gebeurde het nog steeds totdat mijn haar 1 grote klittenbal was in mijn nek,
Ik had ze aan de andere kant van het land laten zetten dus je kunt wel begrijpen hoe not amused ik was!
Uiteindelijk heb ik ze er zelf geprobeerd uit te halen, haar was zo beschadigd dat er een stuk af moest.
Niet voor herhaling vatbaar hier dus
Ik had ze aan de andere kant van het land laten zetten dus je kunt wel begrijpen hoe not amused ik was!
Uiteindelijk heb ik ze er zelf geprobeerd uit te halen, haar was zo beschadigd dat er een stuk af moest.
Niet voor herhaling vatbaar hier dus
dinsdag 15 april 2014 om 06:04
Ik zou ook geen losse met micro ringen doen, want ze glijden inderdaad makkelijk uit. Met Double Hair (Balmain) valt het mee omdat je meerdere ringetjes per strookje haar hebt. Het beste voor mij was de HairTalk extensions met een tape systeem. Zie je absoluut niet zitten, laten niet los en mooi effect doordat ze steeds twee strookjes om een strookje haar plakken met 2 verschillende tinten. Erg mooi!
donderdag 17 april 2014 om 10:53
Ik heb zelf ervaring gehad met waxextensions van Greath Lenghts en van Socap. Ik moet zeggen dat ik daar best tevreden over was. Nu ben ik overgestapt naar de I-tip extensions van Voordelige Hairextensions omdat die in de prijs aanzienlijker lager liggen en de kwaliteit is goed, merk het verschil niet tussen al die merken hairextensions. Een vriendin van mij heeft ze gezet en ze gebruikt 2 microringetjes in plaats van 1. zo blijven ze steviger zitten. Ook gebruikte ze siliconen aluminium microringen die blijven volgens zeggen beter zitten. Ik ga nu echt niet meer terug naar de wax extensions. Ten eerste is wax wel slechter voor je haar en de I-tip extensions kun je vaker hergebruiken mits je het goed verzorgd. Ik kan dit wel de dames aanraden. En je ziet er niks van. Ik ben een zeer tevreden klant die nu alleen nog maar voor de I-tip gaat.
dinsdag 29 april 2014 om 16:01
Haii
wellicht niet helemaal het juiste onderwerp maar ik kon zo 1 2 3 niet een beter passend onderwerp vinden. En ik andere wil behoeden voor een miskoop van extensions/weave! Vorige week heb ik bij de webshop [link webshop] een bundel brazilian kinky curl besteld welke van 100% braziliaans haar en topkwaliteit zou zijn... Het haar werd snel geleverd en in een mooi doosje met gratis armbandje geleverd dat was allemaal top helaas viel het haar vreselijk tegen.. op het eerste oog leek het om vrij glad haar te gaan maar zodra je er met je vingers door heen gaat en het haar ontrafeld wordt het een kroezige pluizige bos zonder ook maar 1 mooie krul erin. Er zitten slechts wat golfjes in maar daar blijft het dan ook bij.. erg jammer en ook de reactie om mijn klacht is teleurstellend. De brazilian kinky curl van [link webshop] is absoluut geen topkwaliteit brazilian hair en krullen heeft het al helemaal niet. Negatieve reviews worden op de site van hair we go niet geplaatst en dan beweren ze ook nog eens dat dit het meest verkochte haar is erg jammer allemaal
Ik weet dat ik in ieder geval niet meer bij ---- bestel als ik uberhaupt nog online zal bestellen... Oppassen dames!
wellicht niet helemaal het juiste onderwerp maar ik kon zo 1 2 3 niet een beter passend onderwerp vinden. En ik andere wil behoeden voor een miskoop van extensions/weave! Vorige week heb ik bij de webshop [link webshop] een bundel brazilian kinky curl besteld welke van 100% braziliaans haar en topkwaliteit zou zijn... Het haar werd snel geleverd en in een mooi doosje met gratis armbandje geleverd dat was allemaal top helaas viel het haar vreselijk tegen.. op het eerste oog leek het om vrij glad haar te gaan maar zodra je er met je vingers door heen gaat en het haar ontrafeld wordt het een kroezige pluizige bos zonder ook maar 1 mooie krul erin. Er zitten slechts wat golfjes in maar daar blijft het dan ook bij.. erg jammer en ook de reactie om mijn klacht is teleurstellend. De brazilian kinky curl van [link webshop] is absoluut geen topkwaliteit brazilian hair en krullen heeft het al helemaal niet. Negatieve reviews worden op de site van hair we go niet geplaatst en dan beweren ze ook nog eens dat dit het meest verkochte haar is erg jammer allemaal
Ik weet dat ik in ieder geval niet meer bij ---- bestel als ik uberhaupt nog online zal bestellen... Oppassen dames!