Melkflessen
donderdag 17 april 2014 om 08:48
Nou, ik de titel dekt de lading wel, ik heb melkflessen Nu las ik ooit ergens dat je een drupje zelfbruiner door je bodylotion kan doen. Iemand een idee of dat werkt en hoe de verhoudingen ongeveer moeten zijn?
Zon, kruidvatdoekjes, zomergloedspul, zonnebank, spraytan en zelfbruiner vallen trouwens af, voordat iedereen dat gaat roepen
Zon, kruidvatdoekjes, zomergloedspul, zonnebank, spraytan en zelfbruiner vallen trouwens af, voordat iedereen dat gaat roepen
donderdag 17 april 2014 om 11:18
Bootje, heb je van jezelf een droge huid?
Ik heb ook melkflessen (blauw doorschijnend), en sunshine bodylotion van Dove werkt bij mij prima. Wel de goede (lichtste) variant kiezen, en zorgen dat benen niet droog zijn. Op droge huid (meestal rond m'n knieën) word ik ook geel, maar met 's avonds gewone bodylotion en 's ochtends shunshine (of andersom) werkt het wel.
Alleen de eerste keer geloofde ik er niet in en had ik het niet goed uitgesmeerd. Toen leek ik op een giraffe
Ik heb ook melkflessen (blauw doorschijnend), en sunshine bodylotion van Dove werkt bij mij prima. Wel de goede (lichtste) variant kiezen, en zorgen dat benen niet droog zijn. Op droge huid (meestal rond m'n knieën) word ik ook geel, maar met 's avonds gewone bodylotion en 's ochtends shunshine (of andersom) werkt het wel.
Alleen de eerste keer geloofde ik er niet in en had ik het niet goed uitgesmeerd. Toen leek ik op een giraffe
donderdag 17 april 2014 om 11:22
Bij Douglas had je vroeger een spraytan van Helly Hansen. Ik weet niet of ze die nog verkopen. Het was geen zelfbruiner maar een foundation die je er weer af kon spoelen. Was bedoeld om een licht tintje te krijgen en om vlekken of bijv. spataderen te camoufleren. Misschien is dat ergens verkrijgbaar.
donderdag 17 april 2014 om 12:07
https://www.douglas.nl/do ... ductbrand_3000043926.html
Zoek je deze drupjes? Je hebt ze ook van Clarins maar dan ben je net zo veel geld kwijt en krijg je de helft aan product terug.
Zoek je deze drupjes? Je hebt ze ook van Clarins maar dan ben je net zo veel geld kwijt en krijg je de helft aan product terug.
donderdag 17 april 2014 om 12:45
Ik heb elke dag zon, strand, zee, zwembad (als ik zin heb dan) en warm weer tot mijn beschikking maar een hoop westerlingen zijn hier toch gewoon wit. Kwestie van goed insmeren en geen nare ziekte willen over een aantal jaar.
Er gaat ook helemaal niemand liggen 'bakken' in de zon hier. En ik heb eigenlijk ook helemaal geen kennissen hier die zelfbruiner gebruiken.
Er gaat ook helemaal niemand liggen 'bakken' in de zon hier. En ik heb eigenlijk ook helemaal geen kennissen hier die zelfbruiner gebruiken.