Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juud, ik denk dat we voor jou ook al meldplicht moeten gaan instellen als het dakraam erin zit.

Over meldplicht gesproken, waar is Rissie?

Amalia, ja dat weet ik allemaal niet hoor het is denk ik een beetje bedoeld als dat je daar rustig kan voeden zonder dat een heel café je boos aan zit te kijken ofzo. Maar je mag ook komen samen met je (schoon)moeder of een vriendin als je hoogzwanger bent, dus ik denk dat je daar ook wel mag zitten met baby als je niet wilt voeden.

Bam, ach, arme Julian. Zijn jullie haasje niet onderweg verloren met een boodschapje doen ofzo?

Wij moeten zo op controle bij de KNO. Jonathan zit de laatste tijd verschrikkelijk te schudden met zijn hoofd en hij zit ook heel veel aan zijn rechteroor dus ik wil even weten of dat buisje nog wel goed zit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bij ris nogal rustig, smste ze net. Ze komt vanmiddag nog wel ff langswippen.

Haasje moet ergens hier in huis zijn ( we nemen hem alleen maar mee als we ergens op visite gaan, in de auto of ergens lang zijn, maar dan zit ie voor nood in mijn tas, alleen voor boodschappen mag haasje niet mee, dan gaat er altijd een andere knuffel mee). Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat Julian zijn haasje over de schuttig heeft gegooid, en dat iemand anders ( lees kindje) hem meegenomen heeft, onze tuin grenst aan de poortkant en we hebben een lage schutting.

Oh hopelijk is het niet zijn buisjes, succes bij de KNO
Bam, wasmachine, achter de oven, in een keukenkastje, prullenbak, achter de bank, in de trapkast??? Oh, wat een ellende hè? Schattig als ze aan een knuffel hechten, maar oh ramp als ie kwijt is!!!
Allemaal al gekeken, helaas. thx voor het meedenken.

Juul slaapt gelukkig nu wel zonder haasje, Gistermiddag dramde hij even om het haasje, maar toen ik zei dat haasje er simpelweg niet was, ging het wel aardig. Ik vindt het ook zo zieliggg

Als we haasje echt niet meer terug vinden ( heb nog goede hoop dat ie morgen of zo op de bank zit ;)), mag hij een nieuwe knuffel zelf uitzoeken, wellicht helpt hem dat.
Ghe ghe, puzzel van 50 stukjes kunnen wij nog niet eens

Wel een goeie tip van Bam, gewoon zo'n puzzel voor dat kindje kopen en laat maar zien

Succes bij KNO arts Mal!

Ziggy mag vier keer per jaar dekken Amaal. Heeft er twee keer opzitten dit jaar. Het is gewoon afwachten tot eigenaar van teef zich meldt.
Over hond gesproken, hij moet uit maar het is best rukweer.

Ik heb de Wii Fit sinds gisteren Leuk ding hoor!
Goedemorgen,

Star, de wii fit? Is dat dat je dan moet tennissen en aerobicen enzo? Soort van sportschool thuis

Bam balen dat haasje nog steeds weg is. Het is wel een weglopertje zeg!

Compu, een puzzel van 50 stukjes? Nou kan Tobias ook wel aardig puzzelen, maar 50 stukjes??? Dat doen de kinderen bij mij op de groep nog niet eens! En die zijn 4-6 jaar!

Beetje jammer dat dat dan zo gezegd wordt! Tss..

Ah Amalia, geef jij zulke natte lebber kusjes dan aan Laurens

Juud, fijn dat ze het dakraam komen doen! Lekker alles af dan. Nou ik zal alvast een kaartje sturen, als je toch morgen al bevallen bent..

Enne ik heb over jou gedroomd trouwens..haha... dat je een jongetje kreeg en dat je ons allemaal voor de gek zat te houden dat het een meisje ging worden.

Was een hele vage droom.

Leuk Mal, dat huis van Little People! Grappig dat Jonathan dan ook weet hoe het werkt. Eerst netje aanbellen en dan naar binnen gaan. Hihi..

Zo hier is het weer kdv dag. Maar.... Ik heb niet gehuild Haha..

Tobias wel. Die begon thuis al. Maar uiteindelijk ging hij heel hard huilend wel zwaaien en kreeg ik nog een handkus. Dus het betere begin is weer gemaakt hoop ik.

Over 2 weken ga ik met verlof, maar ik ga hem wel daar dan brengen. Anders gaat het helemaal niet lukken. Dan gaat hij gewoon een ochtend.

Ach ik zie het wel, hoe het gaat verlopen.. Maar ik vind het nog steeds zo moeilijk als ik zie hoe verdrietig hij is, als hij daar heen moet..
Ja precies, sportschool aan huis en stukken goedkoper dus

Je zet je er ook sneller toe aan thuis vind ik.

Hopelijk het begin van het einde Naat, niet leuk als je hem zo weg moet brengen!
Hmm Star, ik vind de druk van de sportschool juist wel heel fijn. Maar ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat ik met mijn zus ga, want als ik niet zou afsrpeken zou ik allang Sjaak Afhaak zijn.

Leuk hoor, die Wii. Gordijnen dicht en werken aan je golfhandicap!

Ha ha ha 50 stukjes! Nou stoer hoor. \\:-)// Ik zou niet eens willen dat Laurens dat al zou kunnen. Ik hoef niet zo'n wonderkind. Presteren moet je je hele leven nog, laat nu maar lekker kind zijn! Ik vind het nogal sneu als ouders zo opschepperig doen over dat soort dingen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik wel heel trots ben dat Laurens al kan fietsen....
Als ik thuis kom na werk en eenmaal ga zitten krijg ik het echt niet meer voor elkaar in de auto/op de fiets naar de sportschool te stappen. Als dat ding je dan maar aan staat te kijken is het toch makkelijker

Golf is 1 grote handicap bij mij Tennis gaat me beter af.

Ga het even melden in het trots op mijn kind topic dan Amaal
Haalllooo,

Ris, ik sluit me aan bij wat de meiden zeggen en je krijgt een dikke van me!

Mal, hoe was het bij de KNO?

Star, leuk, dat rollenspel van Ceetje. Lekker als ze zo lief zijn hè? Lianne was eergisteren stront vervelend en de dag erna heel lief, dan smelt ik direct weer.

Ik trek het nog met dit warme weer (dank voor het vragen, maakt buiging). Heb wel wat meer last van een soort spierpijn als ik gefietst heb, maar mijn buik is aardig gegroeid, dus het zal wel groeipijn zijn

Eergisteren het badje opgeblazen voor Lianne, ik heb er ook lekker in gezeten en verder niks aan het huishouden gedaan. Relaxen ben ik goed in . Met vriendin weg geweest naar een concert van een koor, hier in Z. Het was lekker om er even uit te zijn!
Hallo allemaal, heel even..

Mijn kind kan: gooien met spullen, wegrennen als hij naar bed moet, zijn luier volplassen en.. Hihi. Sorry hoor, maar ik houd dus absoluut niet van mensen die rondrennen en te pas en te onpas roepen wat voor geweldige dingen hun kind kan. Ieder kind kan van alles en de een kan dit eerder en de ander dat! Zo

Ik snap nooit zo goed waarom zon opmerkin gemaakt moet worden "mijn kind kan al een puzzel met 50 stukjes"Nou applaus. Ben het helemaal met je eens Amalia, laat ze gewoon lekker kind zijn en lat ze doen wat ze doen. Thijmen puzzelt ook maar ik heb nooit opgelet hoeveel stukjes, en hij gooit er ook mee. En Mal, ik weet nog dat je toen over die zogenoemde "vrienden" schreef, nou liever kwijt dan rijk zou ik zo zeggen. Kinderen zijn gewoon geen vergelijkingsmateriaal mar gewoon mensen net als wij.

Zo even mijn stoom afgeblazen
Hier verder alles lekker. Maandag was de onderwaterfotografe bij de zwemles, zal zo even wat previews op de groep gooien. En gisteren moest het mannetje voor het eerst naar de nieuwe groep op het KDV, maar ik kon weer nauwlijks een knuffel krijgen toen ik wegging, hij had ht alweer te druk. Man ging hem halen en alles was goed gegaan. Hij had alleen, toen ze moesten slapen, alle kindjes wakker gemaakt/gehouden en toen dat was gebeurd ging meneertje zelf slapen (had ik ze al voor gewarschuwd, hij vind het nl veel te gezellig dan om te gaan slapen)

Nu ben ik zelf weerlekker druk met de sintfolder bezig en thuis ben ik bezig met het geboortekaartje voor een vriendin.

Amalia, heel veel plezier op vakantie! En succes met vliegen.

Kokos, fijn dat het weer wat beter gaat allemaa. Ga je nu ook nog naar sax les?

Star, lieve foto's van Ceetje en de pups. Waarom wil Z niet meer in de auto? Wij zijn Quispel nu autotraining aan het geven (gezellig samn in de kofferbak )

Bam, wat sneu dat de knufel weg is. Ligt hij niet bij de enkele sokken die ook altijd verdwijnen? Nee flauw, maar vind hij zo'n Hema haas niet leuk? Die zijn nl volop te krijgen.

Rissie, neem het advies van de andere meiden maar aan en probeer om naar het ZH te gaan en een Gyn of verloskundige te spreken te krijgen.

Naat, fijn dat het vanmorgen iets beter ging. Ik zou het daar ook zo moeilijk mee hebben als het zo zou gaan. Wel goed dat je het gewoon doorzet de komende tijd.

Mal, wat leuk dat J zo geniet van LP. En wat grappig dat je daar zoveel mee kan doen, wist ik niet. Succes bij de KNO.

Ik ga even een boteram etn. Misschien tot zo
quote:bambino schreef op 03 juli 2008 @ 07:47:

En ik maar denken dat ik vroeg ben;) Wel fijn dat alles dan ook klaar is straks. Enne doe die stop er maar in, Ris is eerst

Haha, daar doe ik niet aan mee. Ik ben een heel sociaal mens maar nu in bevallingsland is dat heel erg ver te zoeken . En als Ris nu mooi op tijd bevalt en ik twee weken eerder dan zijn we allebei blij en tegelijk bevallen .
Naat ik zou hem ook gewoon in je verlof brengen hoor. Misschien dat het dan wat scheelt als hij maar een half dagje hoeft maar anders begin je straks natuurlijk weer van voor af aan met proberen. Waar gaat de baby straks heen als je weer aan het werk moet?

Fijn Enka dat het wegbrenken zo goed ging en wat een donder om iedereen wakker te houden. Ik vind het zoiezo heel knap dat ze daar normaal gesproken met z'n allen in slaap vallen.

Mal hoe was het bij de KNO?
Ik heb net alle spullen van de zolder gehaald en dan ga ik zo maar alles ombouwen van peuterformaat naar babyformaat en alles naar beneden sjouwen. Mart is ook ziek en dat brengt me weer op een nieuwe bevallingstheorie namelijk dat je dan wel snel zult gaan bevallen. Dus de volgende redenen om te gaan bevallen:

1. hoge bloeddruk

2. het dakraam zit erin

3. Mart is ziek

4. alle babyspullen zijn van zolder gehaald

5. olifantenpoten

6. het slechte slapen is begonnen

Duidelijk toch .
Heel duidelijk!

Bam, sms je mij als ik op vakantie ben en een paar bevallingen mis?

Gaat Noos hier nog schrijven, of is ze afgehaakt?

ga ff snel tussen de buien door wat boodschappen doen. Niets aan zo zeg.
Je hebt mail Amalia.

Tuurlijk sms ik je.

Je bent me net voor. Noosje smst net dat haar pc stuk is en dat ze daardoor niet kan komen. Alles gaat goed met haar (in alle opzichten) en de kinderen. Als ze weer een pc heeft komt ze weer.
Mmmmmm het lukt niet om foto's op de groep te zetten en ook niet om er van af te halen, krijg steeds dat hij de pagina niet kan vinden. Probeer het vanavond nog eens. Nu weer even aan de slag met de speelgoedfolder. Trouwens weinig vernieuwend speelgoed komend jaar.

Juud, je hebt je duidelijk gemaakt
anoniem_2345 wijzigde dit bericht op 03-07-2008 14:24
Reden: zo moeilijk typen
% gewijzigd
Haai,

Heerlijk om jullie reacties over de puzzelvriendin te lezen!!

Ik heb er naast gezeten hoe ze een puzzel van 36 maakt. Ze moet eerst sorteren en dan kijken naar kleur en afbeelding. Samen met een soufferende mama lukt het haar dan om 'm in elkaar te flansen.

En wij krijgen de oude puzzels waarna geinformeerd wordt of CG het nu wel kan.

Jammer vind ik dan dat zij niet begrijpt dat het soms kwetsend is. Maar ook hierin moet ik voor mezelf opkomen en zeggen dat CG het op haar tempo doet.
Mal, het geeft wel een schifting in je vriendenkring he. Misschien maar beter dat je hen niet meer ziet. Zulke lui kosten alleen maar energie i.p.v. dat het wat oplevert.

Wat goed dat hij daar zo lang kan blijven. Heb je geen druk van het zoeken naar een school.

Heeft J. een geirriteerd oortje, wat zei de arts?

En hoe gaat het nu met zijn aanvallen?

Ah Bam.. Zit je ook weer vuilniszakken door te spitten?

Succes met de zoektocht!

Ik zat me te bedenken dat jouw zwangerschap gelukkig goed verloopt, Kokos! Natuurlijk pittig voor je, maar i.v.m. je med. geschiedenis.. Fijn hoor!

Amalia, goed dat je nu al langer voed. Vind vent het ook juichenswaardig?

Ik begin niet meer over slijm, slak, klussen, etc. Ben ineens heel discreet geworden, weet ook niet waarom.

Haha Juud dat lijstje met die olifantenpoten!

Sterkte met Mart, wat heeft hij?
quote:Kokos2 schreef op 03 juli 2008 @ 12:28:

Haalllooo,

Star, leuk, dat rollenspel van Ceetje. Lekker als ze zo lief zijn hè? Lianne was eergisteren stront vervelend en de dag erna heel lief, dan smelt ik direct weer.

Ik trek het nog met dit warme weer (dank voor het vragen, maakt buiging). Heb wel wat meer last van een soort spierpijn als ik gefietst heb, maar mijn buik is aardig gegroeid, dus het zal wel groeipijn zijn

Eergisteren het badje opgeblazen voor Lianne, ik heb er ook lekker in gezeten en verder niks aan het huishouden gedaan. Relaxen ben ik goed in . Met vriendin weg geweest naar een concert van een koor, hier in Z. Het was lekker om er even uit te zijn!

Ik kan ook nooit echt lang boos zijn, ik moet zelfs best vaak mijn lachen inhouden.

O ja leuk, bandenpijn dus waarschijnlijk. Voelt lekker trekkerig meen ik me te herinneren
quote:enka schreef op 03 juli 2008 @ 12:32:

Hallo allemaal, heel even..

Mijn kind kan: gooien met spullen, wegrennen als hij naar bed moet, zijn luier volplassen en.. Hihi. Sorry hoor, maar ik houd dus absoluut niet van mensen die rondrennen en te pas en te onpas roepen wat voor geweldige dingen hun kind kan. Ieder kind kan van alles en de een kan dit eerder en de ander dat! Zo

Ik snap nooit zo goed waarom zon opmerkin gemaakt moet worden "mijn kind kan al een puzzel met 50 stukjes"Nou applaus. Ben het helemaal met je eens Amalia, laat ze gewoon lekker kind zijn en lat ze doen wat ze doen. Thijmen puzzelt ook maar ik heb nooit opgelet hoeveel stukjes, en hij gooit er ook mee. En Mal, ik weet nog dat je toen over die zogenoemde "vrienden" schreef, nou liever kwijt dan rijk zou ik zo zeggen. Kinderen zijn gewoon geen vergelijkingsmateriaal mar gewoon mensen net als wij.

Zo even mijn stoom afgeblazen Ik denk dat mensen dat doen omdat ze trots zijn dat hun kind dat kan. Zie ook het trots op mijn kind want topic
----------ik heb vliegstress... krijg net een mail over inchecken en nu wordt het wel heel echt-------------------
Jammer dat de foto's niet lukken Enka. Ben wel benieuwd naar onderwaterfoto's!

Zig wil wel in de auto hoor, maar niet zo lang. Hij wil er gewoon uit en rennen dan. Samen in de achterbak hebben wij nooit gedaan

Logische beredenering Juud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven