Ernstige kledingflaters?
woensdag 19 juni 2013 om 08:26
Wat vind jij kledingflaters?
Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
zondag 6 april 2014 om 13:05
Dat vind ik het verbijsterende er aan. Ik denk dat veel mensen denken: 'ja, dat kan wel zo' of 'ik zie er prima/goed/mooi/sexy uit zo' en dan de deur uit gaan.
Er zit natuurlijk ook nog wel een verschil tussen 'niet mijn smaak' (bijvoorbeeld de witte legging onder een jurk/rok) en 'OMFG, waarom?!' (waarbij bijvoorbeeld zowat tegen iemands anus zit aan te kijken)
Er zit natuurlijk ook nog wel een verschil tussen 'niet mijn smaak' (bijvoorbeeld de witte legging onder een jurk/rok) en 'OMFG, waarom?!' (waarbij bijvoorbeeld zowat tegen iemands anus zit aan te kijken)
woensdag 23 april 2014 om 20:01
quote:jennie77 schreef op 23 april 2014 @ 19:52:
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 5481_n.jpg[/img]
lijkt me ook niet makkelijk lopen.Mijn dochter heeft Creepers met dubbele zolen en die lopen heerlijk. Grappig, als ze die aan heeft en ik platte schoenen torent ze ineens boven me uit
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 5481_n.jpg[/img]
lijkt me ook niet makkelijk lopen.Mijn dochter heeft Creepers met dubbele zolen en die lopen heerlijk. Grappig, als ze die aan heeft en ik platte schoenen torent ze ineens boven me uit
woensdag 23 april 2014 om 20:06
quote:betjebig schreef op 23 april 2014 @ 20:01:
[...]
Mijn dochter heeft Creepers met dubbele zolen en die lopen heerlijk. Grappig, als ze die aan heeft en ik platte schoenen torent ze ineens boven me uit Die zolen zijn volgens mij wat flexibelere deze lijken mij zo hard.
[...]
Mijn dochter heeft Creepers met dubbele zolen en die lopen heerlijk. Grappig, als ze die aan heeft en ik platte schoenen torent ze ineens boven me uit Die zolen zijn volgens mij wat flexibelere deze lijken mij zo hard.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
woensdag 23 april 2014 om 21:19
Witte leggings zijn zo oerlelijk. Die mogen alleen kleine meisjes aan. En dan met iets erover. Leggings zijn sowieso niet bedoeld om als broek te dragen, door niemand. Ik vind spijkerrokjes ook zo vreselijk, lang of kort, maakt niet uit. En spijkerblouses en jasjes, bleeh. Alleen de spijkerbroek kan mijn goedkeuring wegdragen.
donderdag 24 april 2014 om 09:17
quote:Sylphide75 schreef op 23 april 2014 @ 21:19:
Witte leggings zijn zo oerlelijk. Die mogen alleen kleine meisjes aan. En dan met iets erover. Leggings zijn sowieso niet bedoeld om als broek te dragen, door niemand. Ik vind spijkerrokjes ook zo vreselijk, lang of kort, maakt niet uit. En spijkerblouses en jasjes, bleeh. Alleen de spijkerbroek kan mijn goedkeuring wegdragen.
Een spijkerjasje over een (maxi)jurk vind ik juist leuk.
Ook een spijkerbloes met een colbertjasje erover vind ik grappig.
Ook een spijkerbloes met een colbertjasje erover vind ik grappig.
donderdag 24 april 2014 om 16:03
quote:amarna schreef op 24 april 2014 @ 09:17:
[...]
Ook een spijkerbloes met een colbertjasje erover vind ik grappig.Dat mag ik niet. Ook die vreselijk kijk mij eens hip wezen King Louie jurkjes met shabbies eronder vind ik stom. Spijkerblouses vind ik iets voor line dancers en foute amerikanen. Leren broeken is ook zoiets, dat ziet er niet uit. Behalve de leren legging dan, die kan weer wel, maar alleen als je heel slank bent en niet te oud, met een kont bedekking erboven.
[...]
Ook een spijkerbloes met een colbertjasje erover vind ik grappig.Dat mag ik niet. Ook die vreselijk kijk mij eens hip wezen King Louie jurkjes met shabbies eronder vind ik stom. Spijkerblouses vind ik iets voor line dancers en foute amerikanen. Leren broeken is ook zoiets, dat ziet er niet uit. Behalve de leren legging dan, die kan weer wel, maar alleen als je heel slank bent en niet te oud, met een kont bedekking erboven.
vrijdag 25 april 2014 om 08:48
Ik vind King Louie ook meestal niet hip.
Toch heb ik er 2, omdat de modellen mij wel flatteren.
Die ik heb zijn zonder bloemen.
Ik draag ze met blote benen met hakken of met havaianas.
Toch voel ik me er niet helemaal goed in, gewoon door het imago van King Louie.
Het liefst draag ik skinnys gewoon stoere beetje alto kleding.
Overigens vind mijn partner de jurken geweldig staan.
Toch heb ik er 2, omdat de modellen mij wel flatteren.
Die ik heb zijn zonder bloemen.
Ik draag ze met blote benen met hakken of met havaianas.
Toch voel ik me er niet helemaal goed in, gewoon door het imago van King Louie.
Het liefst draag ik skinnys gewoon stoere beetje alto kleding.
Overigens vind mijn partner de jurken geweldig staan.
vrijdag 25 april 2014 om 08:53
Spijkerjasjes vind ik dubieus doet mij toch te veel aan King Louie types denken.
Vind motorjasjes leuker.
Spijkerblousen vind ik dan weer wel leuk.
Overigens draag ik wel zwarte leggings, alleen kwalitatief goede en die bij de enkels wat te lang zijn zodat het rimpelt.
Ik combineer ze met een lange blouse en colbert of vestje, of met zo een lange jogging trui.
Vind motorjasjes leuker.
Spijkerblousen vind ik dan weer wel leuk.
Overigens draag ik wel zwarte leggings, alleen kwalitatief goede en die bij de enkels wat te lang zijn zodat het rimpelt.
Ik combineer ze met een lange blouse en colbert of vestje, of met zo een lange jogging trui.
vrijdag 25 april 2014 om 09:35
quote:jennie77 schreef op 11 maart 2014 @ 17:05:
Wat een afgang,je gaat er toch geen plaatje op plakken.
[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3502_n.png[/img]
Ik vind dit juist humor. Ik heb nep uggs als huisschoenen, ik zou er ook voor de gein met een stift Ugg op schrijven. Maar er mee naar buiten gaan, nee..
Ik neem dus aan dat het een grapje van deze dame is?
Wat een afgang,je gaat er toch geen plaatje op plakken.
[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3502_n.png[/img]
Ik vind dit juist humor. Ik heb nep uggs als huisschoenen, ik zou er ook voor de gein met een stift Ugg op schrijven. Maar er mee naar buiten gaan, nee..
Ik neem dus aan dat het een grapje van deze dame is?
Maar dat is dan mijn mening...
vrijdag 25 april 2014 om 10:11
vrijdag 25 april 2014 om 10:12
quote:moonlight schreef op 25 april 2014 @ 09:50:
Spijkerjasjes doet je denken aan King Louie types? Ik vind dat echt helemaal niks met elkaar te maken. Zelfde als dat ik zeg dat een leren jack me aan Herman
Brusselmans doet denken.
Ja dat vind ik maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Ik zie veel van dat soort types spijkerjasjes over hun jurk dragen.
Zelf heb ik ook 2 spijkerjasjes, 1 is een Levi van zeker 25 jaar oud, dat is mijn lievelingsjasje, al draag ik hem bijna nooit meer.
Hoe dragen jullie dan de spijkerjasjes?
Spijkerjasjes doet je denken aan King Louie types? Ik vind dat echt helemaal niks met elkaar te maken. Zelfde als dat ik zeg dat een leren jack me aan Herman
Brusselmans doet denken.
Ja dat vind ik maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Ik zie veel van dat soort types spijkerjasjes over hun jurk dragen.
Zelf heb ik ook 2 spijkerjasjes, 1 is een Levi van zeker 25 jaar oud, dat is mijn lievelingsjasje, al draag ik hem bijna nooit meer.
Hoe dragen jullie dan de spijkerjasjes?