Planbord op keukendeur
donderdag 24 april 2014 om 13:12
Ik ben al even aan het googelen en kom er nog niet echt uit. Misschien hebben jullie een idee.
Ik zou graag op mijn keukendeur (paneeldeur) een week/maandplanner hangen. Het liefst een met magneten en een whiteboard, maar omdat ik geen gaatjes ofzo in de deur kan maken (huurhuis) zijn andere opties ook mogelijk.
Een andere plaats om het op te hangen is er helaas niet, dus het moet echt op die deur.
Ondertussen heb ik op google deze gevonden. Ik zat hier aan te denken, maar dan op karton en met bepaalde pictogrammen erbij voor terugkerende zaken. Maar misschien hebben jullie betere ideeen.
Ik zou graag op mijn keukendeur (paneeldeur) een week/maandplanner hangen. Het liefst een met magneten en een whiteboard, maar omdat ik geen gaatjes ofzo in de deur kan maken (huurhuis) zijn andere opties ook mogelijk.
Een andere plaats om het op te hangen is er helaas niet, dus het moet echt op die deur.
Ondertussen heb ik op google deze gevonden. Ik zat hier aan te denken, maar dan op karton en met bepaalde pictogrammen erbij voor terugkerende zaken. Maar misschien hebben jullie betere ideeen.
donderdag 24 april 2014 om 14:09
donderdag 24 april 2014 om 14:27
Oe ik kwam toevallig net een hele leuke tegen:
www.wonenmetlef.nl/nl/fer ... onth-zwart-krijtbord.html
Wel wat prijzig maar erg mooi..
www.wonenmetlef.nl/nl/fer ... onth-zwart-krijtbord.html
Wel wat prijzig maar erg mooi..
donderdag 24 april 2014 om 15:06
Die haak is inderdaad een idee Nina. Daar had ik nog niet over nagedacht. Als dan de deur nog kan sluiten, zie ik dat als best oplossing, kan ik met mijn eigen bestaande bord er een maken.
Juist omdat ze bijna allemaal in de breedte zijn dacht ik aan zelf maken.
Plakfolie heb ik ook overwogen, maar is dat goed te verwijderen?
en Fightster, ik had hem al gezien, maar dat vind ik erg veel geld voor een planbord.
Als het vandaag nog lukt, wilde ik even de Action inlopen om te kijken wat ze daar hebben.
Juist omdat ze bijna allemaal in de breedte zijn dacht ik aan zelf maken.
Plakfolie heb ik ook overwogen, maar is dat goed te verwijderen?
en Fightster, ik had hem al gezien, maar dat vind ik erg veel geld voor een planbord.
Als het vandaag nog lukt, wilde ik even de Action inlopen om te kijken wat ze daar hebben.