Planbord op keukendeur

24-04-2014 13:12 16 berichten
Ik ben al even aan het googelen en kom er nog niet echt uit. Misschien hebben jullie een idee.

Ik zou graag op mijn keukendeur (paneeldeur) een week/maandplanner hangen. Het liefst een met magneten en een whiteboard, maar omdat ik geen gaatjes ofzo in de deur kan maken (huurhuis) zijn andere opties ook mogelijk.

Een andere plaats om het op te hangen is er helaas niet, dus het moet echt op die deur.

Ondertussen heb ik op google deze gevonden. Ik zat hier aan te denken, maar dan op karton en met bepaalde pictogrammen erbij voor terugkerende zaken. Maar misschien hebben jullie betere ideeen.

Mag je de deur schilderen ? Misschien kan je hem met magneetverf beschilderen dan kan je alles met een magneetje ophangen.
Alle reacties Link kopieren
Een whiteboard sticker op je keukenkastje?
Bedoel je zoiets?

memobord
met dubbelzijdig tape opplakken? daarmee kun je spiegels aan deuren plakken, dus ik denk een magneetbord ook wel.
Paper-Clip: schilderen zou ik kunnen navragen. Daar zat ik ook al aan te denken.

Carpe Diem: keukenkastjes kan ik niets opplakken helaas. Zijn niet glad..

Milonga: zoiets bedoel ik inderdaad. Het moet alleen langwerpig zijn omdat mijn deur niet glad is.
wolkewitje, kan je het dan ook weer verwijderen?
Dat is lastig, volgens mij zijn ze bijna altijd in de breedte. Eventueel iets aan de achterkant plakken (schuimrubber of zo) waar de deur dieper is, zodat je geen last van het paneel hebt?
Als je mag schilderen zou je ook eens kunnen denken aan krijtbord verf?
Zelfde bedrijf: planbord smal

Maar die is dan misschien weer heel erg summier?
Er bestaat ook whiteboard folie!

http://www.plakfoliewebsh ... olie/whiteboardfolie.html
Je kunt toch een haak aan de bovenkant van de deur hangen en daar met een touwtje het bord aan? hoeft geen gaatje voor te komen hoor.
Oe ik kwam toevallig net een hele leuke tegen:

www.wonenmetlef.nl/nl/fer ... onth-zwart-krijtbord.html

Wel wat prijzig maar erg mooi..
Die haak is inderdaad een idee Nina. Daar had ik nog niet over nagedacht. Als dan de deur nog kan sluiten, zie ik dat als best oplossing, kan ik met mijn eigen bestaande bord er een maken.

Juist omdat ze bijna allemaal in de breedte zijn dacht ik aan zelf maken.

Plakfolie heb ik ook overwogen, maar is dat goed te verwijderen?

en Fightster, ik had hem al gezien, maar dat vind ik erg veel geld voor een planbord. :D

Als het vandaag nog lukt, wilde ik even de Action inlopen om te kijken wat ze daar hebben.
Zuignap?
Ook een idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven