Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Ik ben dan misschien niet spierwit, maar wel erg wit omdat het nog lente is. Gewoon lekker de benen bloot! Het gaat niet alleen om de kleur van je benen, maar ook welke kleur kleding en schoenen je draagt. Je zult zien dat sommige kleuren veel beter matchen dan andere. Dat veel mensen niet inzien dat natuurlijke huidtinten (dus ook blank) in elk geval mooier zijn dan zonnebankbruin (vooral in combi met platinablond, dat vind ik persoonlijk écht verschrikkelijk zonde) is erg jammer, vooral als je er kwetsende opmerkingen over krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 26 april 2014 @ 10:04:

rokjes not done?!? Waar lees je dat?

Gingen vrouwen zich maar eens vrouwelijker kleden. Ook op een gewone doordeweekse dag.

Rokje, mooie schoenen, beetje make up up, haar in de plooi.

Beter dan de driekwartbroek, vormloze polo en mn haar lekker kort want dat is zo makkelijk mode. BrrrrrInderdaad. Er is zo geen verschil maar tussen mannen en vrouwen. Mannen kunnen dan net zo goed homo worden.
quote:-tinkerbell- schreef op 26 april 2014 @ 11:04:

[...]

Laat me raden: jij hebt lange, slanke of op zijn minst bruine benen? Ik zal altijd een legging onder een zomerjurkje dragen, ook al ben ik niet gek op leggings. Reden: ik ben spierwit. Die melkflessen onder een jurkje verpesten de hele outfit, om nog maar niet te spreken over de beledigende opmerkingen van wildvreemden die menen iets te mogen zeggen over mijn huidskleur. Slecht voor mijn humeur, dus dan maar een legging zodat ik niet zo onzeker hoef te zijn over mijn benen. Ik ben eeuwig jaloers op vrouwen die een zomerjurkje kunnen dragen met blote benen

Maar slimmeke toch, daar zijn truukjes voor! Ik heb ook bruine benen in de zomer maar..... mijn bruin komt uit een flesje!

En dat blijft heel goed zitten, tenzij je in bad gaat of gaat zwemmen. Dan moet je er weer wat opsmeren. Ik smeer er flink wat op, want ik heb melkflessen die faliekant weigeren om bruin te worden. Kan ik de hele dag in de zon voor gaan zitten maar het helpt NIKS. Dus dan maar bruin uit een flesje. Werkt als een tierelier.
Ik dacht juist dat wit tegenwoordig een trent is. Kennelijk niet dus.

Ik heb ook zo'n witte huid, maar draag gewoon leuke rokjes en jurkjes met een vrouwelijke schoen (geen slipper, ballerina of iets dergelijks) eronder. Ik vind dat schoen veel doet, een schoen met ene hakje maakt je benen mooier. Een legging maakt ze nog lelijker en je trekt juist de aandacht naar je benen. Zal ik dus niet doen, maar als een ander zich daar beter bij voelt vooral doen.

Als mensen mijn huid te wit vinden kijken ze maar een andere kant op. Ik kan mij niet herinneren daar weleens een opmerking over te hebben gehad.
Grappig, ik heb net een topic geopend over driekwartbroeken en ik zie dat ik op dit topic nog heb gepist dat ik driekwartbroeken wel leuk vind. Nou ja niets veranderlijker als een mens. Ik voelde me met mijn driekwartbroek vandaag een echte modeflater.
Nou ja gepist is gepost.
quote:iones schreef op 26 april 2014 @ 15:41:

[...]

Maar slimmeke toch, daar zijn truukjes voor! Ik heb ook bruine benen in de zomer maar..... mijn bruin komt uit een flesje!

En dat blijft heel goed zitten, tenzij je in bad gaat of gaat zwemmen. Dan moet je er weer wat opsmeren. Ik smeer er flink wat op, want ik heb melkflessen die faliekant weigeren om bruin te worden. Kan ik de hele dag in de zon voor gaan zitten maar het helpt NIKS. Dus dan maar bruin uit een flesje. Werkt als een tierelier.

Heb ik wel eens over na gedacht, maar ik vrees een drama te zijn in het aanbrengen van dat spul, waardoor ik met gevlekte benen rondloop haha. En ik ben ook bang dat het een gek gezicht is als ik alleen m'n benen zou doen, maar om dan maar m'n hele lijf in te smeren....

Zo'n spraytan heb ik ook wel eens aan gedacht, waarbij je in zo'n cabine helemaal wordt gesprayd. Heb jij daar ervaring mee?
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ervaring mee, ziet er heel mooi uit, maar is er ook zo weer af, na een week is het wel grotendeels weg. Is meer iets voor een feestje. En zeker niet geschikt voor in het zwemparadijs met glijbanen.
quote:iones schreef op 26 april 2014 @ 15:41:

[...]

En dat blijft heel goed zitten, tenzij je in bad gaat of gaat zwemmen. Dan moet je er weer wat opsmeren. Ik smeer er flink wat op, want ik heb melkflessen die faliekant weigeren om bruin te worden. Kan ik de hele dag in de zon voor gaan zitten maar het helpt NIKS. Dus dan maar bruin uit een flesje. Werkt als een tierelier.Ben je dan zo onzeker over je benen dat je daarvoor bruin uit een potje nodig hebt?
quote:-tinkerbell- schreef op 26 april 2014 @ 19:32:

[...]

Heb ik wel eens over na gedacht, maar ik vrees een drama te zijn in het aanbrengen van dat spul, waardoor ik met gevlekte benen rondloop haha. En ik ben ook bang dat het een gek gezicht is als ik alleen m'n benen zou doen, maar om dan maar m'n hele lijf in te smeren....

Zo'n spraytan heb ik ook wel eens aan gedacht, waarbij je in zo'n cabine helemaal wordt gesprayd. Heb jij daar ervaring mee?

Je moet gewoon alles goed uitwrijven en dan valt dat echt wel mee hoor. Gewoon niets vergeten. Ik moet daar ook voor oppassen maar ik heb het er voor over, voor die witte stelten. En als ze dan kijken naar mijn bruine benen, zing ik `duo penottie, mijn kleur komt uit een pottie..`

Ik hoef alleen mijn benen te doen. Mijn armen en gezicht worden wel bruin. Die wel.

Het is alleen niet waterbestendig en je moet er ook niet mee in de regen lopen. Maar nu doe ik dat toch al niet.

quote:liubi schreef op 27 april 2014 @ 02:30:

[...]

Ben je dan zo onzeker over je benen dat je daarvoor bruin uit een potje nodig hebt?

Man, ze zijn bijna fluoriserend wit, je hebt er geen black lights voor nodig! Ik weiger om reclame te lopen voor campina.

En wat is het nou voor moeite, kleur uit een potje? Is zo gedaan, daar hoef ik geen hele dag voor in de zon te liggen, wat trouwens toch niet helpt.
Hier ook blond bleek en witte benen. Ik smeer vanaf het voorjaar met bruin zonder zon. Dan is het iets beter maar toch nog steeds niet geschikt om met blote benen te lopen. Vind het trouwens sowieso niet prettig om naar mijn werk te gaan in een jurk of rok met blote benen. Moet je altijd zo opletten hoe je gaat zitten. Maar in mijn vrije tijd wel en dan smeer ik ook zo'n bruin kleurtje op wat de hele dag blijft zitten en je er 's avond zo weer afwast.
quote:iones schreef op 27 april 2014 @ 10:13:

[...]

Je moet gewoon alles goed uitwrijven en dan valt dat echt wel mee hoor. Gewoon niets vergeten. Ik moet daar ook voor oppassen maar ik heb het er voor over, voor die witte stelten. En als ze dan kijken naar mijn bruine benen, zing ik `duo penottie, mijn kleur komt uit een pottie..`

Ik hoef alleen mijn benen te doen. Mijn armen en gezicht worden wel bruin. Die wel.

Het is alleen niet waterbestendig en je moet er ook niet mee in de regen lopen. Maar nu doe ik dat toch al niet.

[...]

Man, ze zijn bijna fluoriserend wit, je hebt er geen black lights voor nodig! Ik weiger om reclame te lopen voor campina.

En wat is het nou voor moeite, kleur uit een potje? Is zo gedaan, daar hoef ik geen hele dag voor in de zon te liggen, wat trouwens toch niet helpt.

Ik geef ook licht in het donker, ik zeg altijd dat het maar goed is dat ik geen inbreker oid ben, want ik val te veel op in het donker

Ik ga er nog eens over nadenken of ik bruin uit een potje ga smeren...
quote:beautyfly schreef op 27 april 2014 @ 12:03:

Hier ook blond bleek en witte benen. Ik smeer vanaf het voorjaar met bruin zonder zon. Dan is het iets beter maar toch nog steeds niet geschikt om met blote benen te lopen. Vind het trouwens sowieso niet prettig om naar mijn werk te gaan in een jurk of rok met blote benen. Moet je altijd zo opletten hoe je gaat zitten. Maar in mijn vrije tijd wel en dan smeer ik ook zo'n bruin kleurtje op wat de hele dag blijft zitten en je er 's avond zo weer afwast.Welk spul gebruik jij dan? Ik dacht altijd dat het een aantal dagen op blijft zitten en dat 's me dan ook meteen mijn angst. Want als ik het niet goed opsmeer zit ik er een paar dagen mee. Maar spul dat je er gewoon weer kunt afwassen klinkt ideaal.
Als ik bruinsel smeer neem ik dove. Eerder had ik van nivea geloof ik aftersun met een bruin'verdiepende' werking. Die gaf een heel mooie natuurlijke tint maar helaas kan ik die niet meer vinden in de winkel.
Been there, done that, got the T-shirt.
Tinkerbell, dat is van l'Oreal en het heet Sublime Bronze one day. Er staat op: getinte gel, gebruind effect, licht & natuurlijk. Zonder zelfbruiner. Voor 1 dag, te verwijderen met zeep. Speciaal voor de benen.

Die had ik vorig jaar gekocht.

En toevallig kwam ik een paar weken geleden in een Prijsmepper winkel en heb ik goedkoop een flacon van Garnier gekocht. Dat heet Natural Bronzer, bronze minute. En dat was je er ook weer af met zeep.
quote:liubi schreef op 27 april 2014 @ 02:30:

[...]

Ben je dan zo onzeker over je benen dat je daarvoor bruin uit een potje nodig hebt?

Pfff daar is de natural beauty brigade hoor

Jij draagt dus ook géén make-up, verft nooit je haar, want iedereen die dat doet is onzeker?
Ik doe een keer per jaar een zonnebankkuur en dan 7 tot 8 keer. Dan vind ik mijzelf bruin genoeg. Ik zeg altijd als het ergste wit er maar af is. Ik ben nu 2 keer geweest en je kunt het al zien. Ik zie er gewoon veel beter uit. Ik ben allergisch voor make up, en heb niet meer zo,n wit gezicht. En je kleding staat gewoon veel beter.

Maar dat is persoonlijk. Ik verf mijn haar ook, wat ook wel nodig is want ik ben behoorlijk grijs. en ik ben vaak onzeker, maar nu niet.
Oh heerlijk moet dat zijn dat je na twee keer zonnebanken al bruiner wordt! Al zou ik eronder gaan wonen, dan gebeurt er nog niks
Tinkerbell, de truc is om goed te scrubben voor je bruiningscreme gebruikt. Op een huid met dode velletjes pakt het spul niet goed en dan word je dus vlekkerig.

Ik heb ook 'melkflessen' en ik vind het zelf lelijk. Daarom draag is vaak of een hele dunne panty, of ik gebruik een smeersel.
quote:-tinkerbell- schreef op 26 april 2014 @ 19:32:

[...]

De meeste merken hebben verschillende tinten zelfbruiner. Het proces gaat geleidelijk. PAs na een keer of 3 smeren heb je de maximale bruingraad bereikt. Als de lichtste neemt, zie je geen strepen. Het is niet zó bruin dat je verschil ziet met je armen of je gezicht.

Ik vind het fijn spul, gebruik het al jaren. Maar alleen voor mn benen. Die worden zó langzaam bruin, in tegenstelling tot gezicht, armen en decolleté, dat heeft al snel een beetje kleur.
quote:-tinkerbell- schreef op 26 april 2014 @ 11:04:

[...]

Laat me raden: jij hebt lange, slanke of op zijn minst bruine benen? Ik zal altijd een legging onder een zomerjurkje dragen, ook al ben ik niet gek op leggings. Reden: ik ben spierwit. Die melkflessen onder een jurkje verpesten de hele outfit, om nog maar niet te spreken over de beledigende opmerkingen van wildvreemden die menen iets te mogen zeggen over mijn huidskleur. Slecht voor mijn humeur, dus dan maar een legging zodat ik niet zo onzeker hoef te zijn over mijn benen. Ik ben eeuwig jaloers op vrouwen die een zomerjurkje kunnen dragen met blote benen

Nee dus, ik heb melkflessen. Maar ik gebruik \s zomers zelfbruiner.

Lang zijn mn benen wel, maar slank zeker niet
Ik had altijd zo'n spuitbus van ambre soleil met bruin zonder zon. Die spoot je erop, uitsmeren en na een paar uur was je bruin. Ik moet het maar weer eens kopen voor mijn benen want die worden alleen onder de zuidfranse zon bruin lijkt het. In Nederland loop ik niet vaak in korte rokjes en broeken en op vakantie wel.
Ow die spuitbus wil ik ook.
Been there, done that, got the T-shirt.
Grappig deze discussie. Ben ook blond, en erg blank. Wel altijd jurkjes en rokjes gedragen. Trok me daar nooit zoveel van aan.

Probeerde wel altijd bruin te worden en ik word niet eens echt mooi bruin. Meer roodbruin.

Maar nu hang ik het schoonheidsideaal van mijn schoonfamilie aan. Mijn man is Chinees en bij zijn familie is hoe blanker hoe mooier. Manlief wordt zowat zwart in de zomer en dat vinden ze dan weer erg lelijk. Hahaha..

Aantal jaren terug naar China geweest op vakantie, ook familie bezocht. En echt iedereen vond mij zo mooi!

Zo mooi blank! Hahaha...

En sindsdien ben ik er eigenlijk niet meer onzeker over. Daarbij is het ook veel gezonder en ga ik in de zomer gewoon voor een gezond kleurtje. Meer niet.
Dit is best wel een flater of niet dan?

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven