theorie examen auto

28-04-2014 15:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nu dus al 2 keer gezakt voor mijn auto theorie examen. De eerste keer had ik her wel min of meer verwacht, maar de 2 de keer dus echt niet. Leer uit het boek, alle examentoetsen die ik kan vinden. Alle Apps gedownload , cd-rom vd autorijschool. Onduidelijke situaties met rijinstructeur besproken. En nu weet ik het ff niet meer. Dus ben op zoek naar tips..
Ik ben dus al 2 keer gezakt. De eerste keer had ik het wel verwacht, tweede keer dus echt niet. Leer het boek, alle proefexamens die er te vinden zijn. Alle Apps gedownload , cd-rom van de rijschool en onduidelijke situatie door genomen met de instructeur. En nu weet ik het niet meer, wie heeft tips??
Sorry zie net dat het 2 keer geplaatst is.
Blijven oefenen en blijven proberen!

Slaag je bij de oefenexamens wel?

En hoe veel fouten te veel had je deze 2 keer?
Er zijn cursussen met slagingsgarantie. Na acht keer 1 punt te weinig gescoord heeft dochterlief zo'n cursus gedaan en is geslaagd. Kosten wegen echt op tegen de baten!
leef, geniet en eet!
Praktisch alle proefexamens slaag ik. 2de keer met 2 fouten teveel gezakt. Ben ook niet zenuwachtig ofzo.
Heb die inderdaad ook gezien op internet, als ik deze keer dus zak ga ik dat maar doen.
Heb ook een cursus gedaan! Heeft goed geholpen. Succes!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Bedankt
Ik had er ook moeite mee. Voor mij was het, drie keer is scheepsrecht.

De eerste twee keer had ik 6 fout. Zo frustrerend. Ik was ook steeds goed an het oefenen. De derde keer had ik twee foutjes.

Praktijk had ik wel in 1 keer

Als ik de derde keer niet had gehaald was ik ook op curcus gegaan. Mijn rijschool gaf zelf ook cursussen (2 ke op de zaterdagochtend) en volgens hem was het slaagpercentage erg hoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven