Mode & Beauty alle pijlers

hoe te combineren

29-04-2014 20:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik lees regelmatig wat topics hier dus dacht laat ik zelf eens wat plaatsen en advies vragen.....

half juni heb ik een bruiloft van mijn zwager, ik heb dit jurkje op het oog, maar hoe kan ik dit mooi combinere, wat voor kleur bolero of jasje en schoenen is , mooi bij deze kleur??

[link naar marktplaats]

hoop dat jullie tips hebben heb een lichte huid en bruin haar.

hoop op mooie combinaties,

bedankt

gr linda
Excuus, inmiddels wel gevonden had een tekentje te veel.. gaat het om de paarse jurk of die andere kleuren die eropstaan?
Geen bolero. Een bolero staat niemand mooi.

Een jasje is beter.
[link naar marktplaats]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Welke bedoel je, TO? Die paarse?

[link naar marktplaats
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
een jasje combineren met deze one-shoulder-dress vind ik trouwens niet zo mooi, ook omdat die bloem erop zit en het model van de jurk (dat schuine aan de voorkant zeg maar) gaat niet mooi staan onder een jasje denk ik. Maar als je dat toch doet zou ik het liefst voor zwart gaan en de schoenen in dezelfde kleur als het jasje
Met een jasje lijkt mij inderdaad ook niet mooi, eigenlijk lijkt niets me er mooi over. Beter duim je voor mooi weer en draag je 'm zo.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Het gaat om de paarse, van de eerste foto.

Een sjaal of stola vind ik net weer te, maar gezien het hollandse weer weet je het nooit en in de avond is er een tuin feestje, zou te fris zijn zonder iets erover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven