Hippas
vrijdag 16 oktober 2009 om 09:38
Ik las een krantenberichtje over Hippas.nl, een initiatief van Marktplaats.
http://www.hippas.nl/
Zie berichtje van Style today:
Hippas, is meer dan een doorsnee shoppingsite, het is een uniek modeplatform.
Shop originele stuks bij andere modeliefhebbers, zoek naar unieke vintage items en laat je verleiden door fijne accessoires. Het concept is heel eenvoudig.
Maak een profiel aan, zet er goede foto’s op van het product dat jij wilt verkopen en bepaal de vaste prijs die jij ervoor verwacht. Het plaatsen van items op Hippas is bovendien helemaal gratis. Geen zin om te verkopen? Alleen shoppen kan ook!
Nederlandse opkomende designers zullen ook met regelmaat hun collecties via Hippas verkopen.
Mij lijkt het een goed idee omdat mooie stukken kleding vaak ondersneeuwen in de hoeveelheid troep op marktplaats. En als er eens geboden wordt bieden mensen belachelijke laag (in mijn ervaring). Ik heb gister wat dingen op hippas gezet, ik ben benieuwd..
Anderen al ervaringen hier?
* Disclaimer: Dit is geen reclame! Ik heb totaal niets met de site te maken
http://www.hippas.nl/
Zie berichtje van Style today:
Hippas, is meer dan een doorsnee shoppingsite, het is een uniek modeplatform.
Shop originele stuks bij andere modeliefhebbers, zoek naar unieke vintage items en laat je verleiden door fijne accessoires. Het concept is heel eenvoudig.
Maak een profiel aan, zet er goede foto’s op van het product dat jij wilt verkopen en bepaal de vaste prijs die jij ervoor verwacht. Het plaatsen van items op Hippas is bovendien helemaal gratis. Geen zin om te verkopen? Alleen shoppen kan ook!
Nederlandse opkomende designers zullen ook met regelmaat hun collecties via Hippas verkopen.
Mij lijkt het een goed idee omdat mooie stukken kleding vaak ondersneeuwen in de hoeveelheid troep op marktplaats. En als er eens geboden wordt bieden mensen belachelijke laag (in mijn ervaring). Ik heb gister wat dingen op hippas gezet, ik ben benieuwd..
Anderen al ervaringen hier?
* Disclaimer: Dit is geen reclame! Ik heb totaal niets met de site te maken
anoniem_67000 wijzigde dit bericht op 16-10-2009 09:40
Reden: linkje is ook best handig
Reden: linkje is ook best handig
% gewijzigd
dinsdag 29 april 2014 om 23:01