Mode & Beauty alle pijlers

Hippas

16-10-2009 09:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las een krantenberichtje over Hippas.nl, een initiatief van Marktplaats.

http://www.hippas.nl/

Zie berichtje van Style today:

Hippas, is meer dan een doorsnee shoppingsite, het is een uniek modeplatform.

Shop originele stuks bij andere modeliefhebbers, zoek naar unieke vintage items en laat je verleiden door fijne accessoires. Het concept is heel eenvoudig.

Maak een profiel aan, zet er goede foto’s op van het product dat jij wilt verkopen en bepaal de vaste prijs die jij ervoor verwacht. Het plaatsen van items op Hippas is bovendien helemaal gratis. Geen zin om te verkopen? Alleen shoppen kan ook!

Nederlandse opkomende designers zullen ook met regelmaat hun collecties via Hippas verkopen.

Mij lijkt het een goed idee omdat mooie stukken kleding vaak ondersneeuwen in de hoeveelheid troep op marktplaats. En als er eens geboden wordt bieden mensen belachelijke laag (in mijn ervaring). Ik heb gister wat dingen op hippas gezet, ik ben benieuwd..

Anderen al ervaringen hier?

* Disclaimer: Dit is geen reclame! Ik heb totaal niets met de site te maken
anoniem_67000 wijzigde dit bericht op 16-10-2009 09:40
Reden: linkje is ook best handig
% gewijzigd
PS: Ik vind de naam wel dom ... 'Hippas' nouja je kan niet alles hebben
Slim en logisch van ze, er zijn al meerdere sites in de lucht die bijvoorbeeld enkel tweedehands haute couture voor spotprijzen verkopen. Ik weet dat een dame uit het Gooi dat toen heeft opgezet.
Ik heb ook een paar dingen erop gezet van de week, maar nog geen reactie. Ik denk dat het wat tijd nodig heeft voordat mensen van het bestaan afweten.
Nou, 1 van mijn dingen is verwijderd zonder opgaaf van reden. Vaag! En het was nog wel zo'n Hip ding. Minpunkt.
alleen vaste prijzen? dus je kunt niet bieden?

ben ik trouwens de enige die bij hippas aan nijlpaarden moet denken?
Hippas is net als marktplaats, ik heb net een jas verkocht en vind de site wel cool, ziet er toch allemaal erg mooi & fashionable uit
Ik vind dat er weinig op staat. Zal misschien zijn omdat het nog vrij nieuw is, maar op dit moment vind ik het niet interessant.
Hippas zijn oplichter, je moet er iig niets kopen.

Ik heb via MP iets gekocht bij ze, "zo goed als nieuw" maar het was helemaal verwassen en vaal en er zaten zelfs GATEN in het kledingstuk.

Op emails reageren ze natuurlijk niet, lekker makkelijk

Mijn ervaring met Hippas is dus HEEL SLECHT
En daar up je een heel oud topic voor?
quote:DeKenau schreef op 16 oktober 2009 @ 17:21:

alleen vaste prijzen? dus je kunt niet bieden?

ben ik trouwens de enige die bij hippas aan nijlpaarden moet denken?Nee!
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Desperate_Housewive schreef op 29 april 2014 @ 23:03:

En daar up je een heel oud topic voor? niet alleen een oud topic uppen, zich er ook speciaal hier voor aanmelden blijkbaar....
Dat dacht ik al, maar kon dat niet zien via de app
De site bestaat al sinds maart 2012 niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven