Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Goh, ben ik blij dat ik een spiraal heb vanavond niet met jager aan het appen geweest. Wel langs zijn huis gereden en heel braaf door gereden. Toen ik met de hond aan de training was moest ik ineen ontzettend nodig plassen en heb eventjes zitten denken om jager te bellen of hij thuis was, aangezien hij vlak bij de wandel plek woont. Maar toen er verder geen mens te bekennen was toch maar

Eventjes een wild plasje gedaan

Hier ook ruzie met man gehad, ik ging ook niet fijn met de hond weg en mede daarom besloten om jager niet te bellen, wilde niet bij hem in huilen uit barsten.

nu ga ik jager niet meer appen, het is laat en man ligt naast me. Morgen maar weer eens kijken.

Jager is ook eigenlijk te veel in mijn hoofd en ben vrij veel met hem bezig. Vandaag verder amper tijd voor gehad omdat ik veel met mijn relatie tussen mij en man bezig was.

Het gaat er mij met het appen niet om dat ik als laatste apte, maar ik wil ook niet hele dagen als een hondje achter hem aan lopen.

Zometeen eerst lekker slapen hopenlijk en dan morgen mijn jager maar een lief goede morgen berichtje sturen.
@heidi, nee ik heb zeker niet meer alles zo goed onder controle. Ik kan niet tegen onzekerheid en heb met jager nu wel onzekerheid omdst hij een beetje vaag doet. Terwijl hij dat wrs helemaal niet door heeft.
Jane waar ben jij in godesnaam mee bezig...Je hele posting klinkt als een verliefd pubermeisje, maar je bent volwassen, getrouwd en moeder. Toch?? En je nummer 2 woont ook nog eens om de hoek en is bevriend met je nr.1. Waarom blijf je zo schrijven hier terwijl de spiegels je inmiddels om de oren geslagen worden?

Ik begin me geloof ik echt zorgen te maken.
Omdat ik er behoefte aan heb om van me af te schrijven misschien anouk? Sommige spiegels heb ik zeker wat aan, sommige kan of wil ik niets mee.

En mijn trekje dat ik niet tegen onduidelijkheid kan heb ik in veel meer dingen. Ik wil van man ook weten hoe laat hij thuis is en ohh wee als hij dan 15 min later is.

ja, ik ben denk ik verliefd op jager, maar ik houd mezelf ook heel goed de spiegel voor dat ik daar verder nooit iets mee zou kunnen. En misschien zorgt juist dat verliefde gevoel er wel voor dat ik me even als puber meisje voel. Ja, ik ben moeder, ja, ik ben getrouwd. Nee, het is niet handig dat jager zo dicht bij ons staat, maar dat is nu eenmaal wel het geval en daar verander ik niets aan. Dat ik vandaag langs zijn huis reed was niet anders, kon niet anders. Niet om bij de bewuste plek te komen waar ik naar toe ging.
quote:cljane schreef op 29 april 2014 @ 23:09:

Sommige spiegels heb ik zeker wat aan, sommige kan of wil ik niets mee.

En mijn trekje dat ik niet tegen onduidelijkheid kan heb ik in veel meer dingen. Ik wil van man ook weten hoe laat hij thuis is en ohh wee als hij dan 15 min later is.

.

Right. Nou Jane, je jager joeg op een vrouw maar heeft zo te zien nu een kind.

Ik bedoel het serieus dat ik me zorgen maak. Neem geen nr 2 om de hoek, werd je gezegd. Maar nee, jij had het onder controle. Lang bleef je ontkennen dat je verliefd was, al was voor de meesten hier klontjeklaar dat je je van de zwarte piste gooide. En nu komen de pijnpuntjes. Maar het is die gemene nr. 2 die jou onzeker maakt. En die moet het ook weer fixen.

Dat gaat toch niet Jane, zo je welzijn in handen van een ander leggen. Jij moet echt beter voor jezelf zorgen, op jezelf passen. Want met de verantwoordelijkheden die je hebt kun je niet meer struikelen en in papa's armen vallen, zoals een puber dat nog wel kan. Nietwaar?
quote:Lookolook schreef op 29 april 2014 @ 20:53:

Hoho, groene monsters was niet mijn afdeling hoor! Ik heb alleen patent op kutengels!

Nou. Aangezien jij hét recept schijnt te hebben tegen groene monsters vond ik jou werkbladtechnisch wel geschikt eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
Jane, het is duidelijk dat jij de ballen (nog) niet hebt om de problemen

met jouw man op te pakken en daarom vlucht in dromelarij.

Wegkruipen in de armen van een oudere man en jengelend om aandacht

aan zijn been hangen lost jouw relatieproblemen niet op.

Vraag jezelf eens oprecht af of jij nog wel moeite wìlt doen om sámen

met jouw man de schouders onder jullie verantwoordelijkheden te zetten.

Ja of nee?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Volgens mij is Jane 'gewoon' verliefd en dan is het moeilijk, zo niet onmogelijk, om met een nuchtere en realistische blik de wereld in te kijken. Het zou me niets verbazen als over een paar maanden die roze bril weer wat helderder wordt en ze weer met iets meer realiteitszin naar de situatie kijkt.

Ik geloof zelfs dat het bij mij niet anders ging... Nou was het een andere situatie maar in november, december, januari, februari liep ik ook met m'n hoofd in de wolken. Als ik hier toen was gaan schrijven hadden jullie mij ook geprobeerd terug op aarde te roepen. Dat had ik toen vwaarschijnlijk heel flauw gevonden nu ik weer met beide benen op de grond sta begrijp ik jullie reacties op Jane heel goed, maar ik kan me voorstellen dat dat voor Jane anders is.
Ja jee, Jane, we kunnen hier nog een miljoen keer zeggen dat je niet slim bezig bent, maar jij hebt oogkleppen op en vingers in je oren en doet lekker toch wat je zelf wilt. Het boeit allemaal niks, de hele wereld bestaat voor jou uit die roze bubbel en met alle geweld wil je daar in blijven.

Ruzie maken met je man, afstand nemen, je de hele dag druk lopen maken over het uitblijven van teken van leven van de jager, de jager die afstand neemt en waar jij helemaal onzeker van wordt.. Meid, je bent getrouwd, je hebt een gezin, je hebt een verantwoordelijkheid en kunt niet als een verliefde puber ronddartelen in je verliefdheid. Heel jammer, maar als je jezelf zo verliest, moet je jezelf toch op een moment bij je oren pakken en kijken wat je nu moet met dit issue?

Je wilt je gezin bij elkaar houden, maar alle acties die je onderneemt, spreken het tegendeel.

Je hebt er alles voor over bijna, je doet onwijs veel moeite om maar de jager vast te kunnen houden. Hij mag niet ontglippen. En ondertussen glijdt je eigen gezin van je af, want daar stop je nu geen energie in. Alleen maar ergernis, frustratie, irritatie en ruzie, lijkt wel.

Verliefd worden, prima, maar jee.. waar is je gezonde verstand??

Bij de jager aanbellen omdat je moet plassen???? Dat is toch niet normaal? Jullie hebben een verhouding die draait om seks, je wilt niet voor de gezelligheid daar plassen, je wilt hem controleren.

Jij wilt duidelijkheid van de mensen om je heen, dat kan ik begrijpen, maar dat heeft alles te maken met jouw zelfbeeld en jouw zelfvertrouwen. Je lijkt alles op te hangen aan anderen.

Als de jager je in onduidelijkheid laat zweven, kun jij zelf ook opstaan en zeggen - dit wil ik niet, ik verwacht dit en dit van dit avontuur en dit wil ik van jou. Maar jij laat het bij hem liggen, geeft alles in zijn handen. Waarom?

Die onduidelijkheid wordt niet veroorzaakt door de ander, die onduidelijkheid veroorzaak jij, omdat jij bepaalde verwachtingen hebt gecreeerd en gaandeweg wrs ook aangepast hebt.

Het was nl duidelijk. Geen verliefdheid en alleen seks en je blijft bij nr 1. En nu ineens sta je heel ergens anders, maar leg je het bij de jager op zijn bord, alsof hij ineens er anders in is gaan staan en niet duidelijk is naar jou. Dat is niet waar. JIJ wilt nu ineens meer. Hij niet.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Spierpijn in de LR en mijn linkerarm. Hmmmmmhhh
Of idd, zoals Anouk en HL het in het kort ook zeggen .

Pacht is overgemaakt, over 24 uur heb ik de sleutel in handen!!! Shit, shit, shit.

Oranje, spierpijn na seks is supercool!! You go girl!!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Dat te bedenken dat het stiekem appen van Jane sinds begin maart speelt en

zij toen zei dat zij pas in juni op seksdate zou gaan.

Het is nu eind april en inmiddels ligt zij om de week

stiekem in zijn bed om maar aandacht te hebben.

Volgens mij is haar affaire nog steeds een 7year itch.

De 'is dit nu alles?' onvrede thuis,

de volwassen verantwoordelijkheden ontvluchten

omdat zij doorgeslagen is in moederen, zorgen en

het zich verantwoordelijk maken voor de zelfzorg van anderen.

Van het zorgen voor de boodschappen van een familielid

tot het 'verbeteren' van de band die de huisvriend met zijn dochter heeft.

Terwijl Jane de zorgen van anderen aanpakt vergeet zij zichzelf

met aandacht te verzorgen en nu maakt zij zichzelf wijs

dat zij de aandacht die zij nodig heeft alleen bij die oudere man kan krijgen.

Pak jouw eigen zelfzorg op Jane.

Tijd voor jezelf nemen kan ook iets anders zijn dan stiekem appen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Met verbazing de laatste 8 pagina's geprobeerd bij te lezen / te volgen...
Het is een hele poos geleden dat ik nog postte op dit forum. Ik lees regelmatig mee en jullie vervalen zijn soms zo herkenbaar dat mijn tenen ervan gaan krullen.

In mijn laatste post (in januari) zat ik in de de knoop met contactfrequentie met nr.2. Indertijd heb ik dit toen met nr.2 besproken en er werden veel onzekerheden weggenomen. Ons contact verbeterde, we zien elkaar veel vaker en hij contacteerde me regelmatig. Tot voor 2 weken zelfs dagelijks en hij wou me enkele malen per week zien. Op den duur kreeg ik het benauwd. Steeds nam hij het initiatief tot contactname en dates.

Plots lijkt hij te zijn verdwenen na onze laatste ontmoeting. Tijdens onze laatste date hadden we wat 'onenigheid' maar ik had er geen erg in. Dit is nu meer dan twee weken geleden en sindsdien hoor ik hem niet meer. Ik stuurde hem vorig weekend voorzichtig een berichtje, daar kwam bijna onmiddellijk een positieve reactie op. Maar sindsdien nope. Bizar allemaal.

Ik heb nooit de gewoonte gehad achter hem aan te lopen dus bekijk ik het even en de tijd zal wel raad brengen.

Ondertussen ben ik bezig met mijn scheiding, het zal allemaal nog vlugger lopen dan ik had gedacht.

Hoe meer ik van nr.1 verwijderd word, hoe meer ik naar nr.2 verlang.

Heftig allemaal. Als ik het moeilijk krijg, kom ik hier lezen en dan krijg ik wat meer moed.

Aan iedereen, veel sterkte, ik leef met jullie mee.
Dat heb ik dus totaal niet, dat naar een nr 2 verlangen die me zo aan het lijntje houdt. Ik maak duidelijke afspraken over het contact, en als hij ineens om onverklaarbare redenen twee weken stil is, informeer ik gewoon of er wat is. Van die vage dingen als voorzichtige berichtjes... wat heb je daar nou aan? Hang jezelf toch niet zo aan een ander op.

En Jane, grow up, zeg.

Ik ga mijn pilletje al slikken, hoor.
Barbarella

Vorig weekend stuurde hij dat we deze week zouden afspreken. De week is uiteraard nog niet ten einde maar een concreet tijdstip voor een date komt er niet. En ik ga niet achter hem aan hollen. Ik wacht nog even af.
Heerlijk nuchter bericht Barb

Nieuwkomertje, wat is er mis met gewoon vragen waarom hij zo rustig is?

Jane, die bubbel is fijn, maar je speelt met vuur, besef je dat? Daar proberen we je met zn allen voor te waarschuwen he, dat het je je gezin kost als je zo doorgaat...
Een fijne vibrator doet ook wonderen hoor Barb
Een fijne date nog meer ;)
quote:dymo9 schreef op 30 april 2014 @ 09:29:

Heerlijk nuchter bericht Barb

Nieuwkomertje, wat is er mis met gewoon vragen waarom hij zo rustig is?

Jane, die bubbel is fijn, maar je speelt met vuur, besef je dat? Daar proberen we je met zn allen voor te waarschuwen he, dat het je je gezin kost als je zo doorgaat...

Ik vrees dat ik bang ben voor de waarheid. Mijn buikgevoel zit niet juist. Hij is een womanizer en ik heb schrik te zijn ingeruild voor een beter exemplaar.

Ik analyseer ook veel te veel zijn gedrag en onze gesprekken. Ik heb enkele dagen vakantie nu en dan wordt het alleen nog maar erger. Zal me maar bezig houden zodat mijn gedachten afgeleid zijn.
quote:nieuwkomertje schreef op 30 april 2014 @ 09:45:

Hij is een womanizer en ik heb schrik te zijn ingeruild voor een beter exemplaar.Dat weet ik al wel bijna zeker.. zo'n man heeft geen zin in gedoe, bij het minste of geringste hobbeltje zal hij denken; "NEXT !!"
quote:area51 schreef op 30 april 2014 @ 09:52:

[...]

Dat weet ik al wel bijna zeker.. zo'n man heeft geen zin in gedoe, bij het minste of geringste hobbeltje zal hij denken; "NEXT !!"Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Hij is vrijgezel en hij zal wel meerdere vriendinnen tegelijk hebben. De gedachte alleen al vind ik walgelijk.
Daar doe je niets aan.. enige wat je nu kunt/moet doen is jezelf niet opdringen, maar de 'hard-to-get'chick blijven spelen waardoor hij geinterresseerd blijft
Welkom area51. Wat is jouw ervaring in minnaarland?
Minnaarland ? Minnareshel zul je bedoelen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven