Zwanger worden vanaf april 2014

02-04-2014 23:19 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die vanaf deze maand gaan voor een (1e, 2e, ..) kindje? Klets hier mee! De tabel is helaas vol, maar meepraten is natuurlijk altijd gezellig!

NaamLeefijd1e/2e/..NODSofie1989252e1 meiMapressa292e1 meiVlinder145251e4 meiPiekerien332e25 apriljeraadthetnooit301e25 meiNonaimee242e?Zomerkindje251e29 aprilIniminie302e Selenaheleen241e6 meiEvii211e15 meiLente29291e15 aprilPillow271e17 aprilPurpie291e7 meiStef1988251e5 mei
He balen van alle negatieve testen meiden!! :(

En wat naar Sofie, sterkte :( Pff heel wat anders, van voor een 2e kindje gaan naar uit elkaar.

Ik moet een maand wachten . Vriend was week weg net tijdens mijn ovulatie dus ik geef deze maand weinig kans helaas. 20 mei volgende ovulatie dus dan alles inhalen en dubbele kansen pakken
En evt voor in de tabel: Nieuwe NOD 3 juni. Juni ook echt, klinkt nog zo ver weg!! Trouwens gefeliciteerd iniemienie, geniet ervan!
oh jeetje Sofie. Lastig pakket zeg. Heel veel sterkte

En balen voor alle meiden waarbij deze ronde geen geluk heeft gebracht.

Ik ben de komende dagen niet in staat mee te schrijven. Morgen de sleutel van het nieuwe huis dus dit weekend hard klussen (echt!).

Tot volgende week ergens!
Succes je raad het nooit!

Ik moet nog even wachten met testen niet dat ik t geduld heb haha
Wat heftig Sofie!..Heel veel sterkte

Succes jeraadhetnooit!

Doorbijten stef haha en anders, geef je er gewoon lekker aan toe! Vind het sowieso erg knap dat sommige kunnen wachten met (vroeg)tijdig testen. Helaas is geduld niet mijn sterkste kant!

Je weet het nooit selenaheleen! En idd.. als je moet wachten, klinkt juni een eind weg.. maar aan de andere kant kan de tijd ineens voorbij vliegen!

Nonaimee- Je bedoelde zwangerschapstesten toch? Dan vindt ik 3 testen idd netjes. Maar dan netjes vergeleken met mij, omdat ik de vorige keer zo'n ongeduldige doos was, heb ik er zeker meer dan 10 versleten . Kan me voorstellen dat het echt rot is als je niet weet van hoe of wat. Hoop dat er snel duidelijkheid komt!

Zomerkindje- Maar je hebt al wel een heel licht streepje gehad!! En dat is dan blijkbaar nog eerder voor je nod dan je dacht! Klinkt goed!!!

Hoe gaat het bij jou Mapressa? Nog een test gedaan of ondertussen al de
Nou ik heb ik een opwelling een test gedaan. Negatief. Ik word meteen getest voor m'n ongeduld. Ben niet overtuigd aangezien toch echt m'n lijf van slag is. M'n darmen blijven mopperen en vorige week menstruatie krampen gehad en vandaag al 2x aardig misselijk van t eten geworden. Maar goed we zien t wel t kan nog veel te vroeg zijn en in de bijsluiter stond met ochtend urine en dat was t nou niet echt
Haha wat een verdiensten aan ons ongeduldige gedrag. Al die testen. Ik ga morgen maar weer eens nieuwe halen. Ben benieuwd wanneer de volgende zich aankondigt ;)
En Sofie sterkte :(, wat een omschakeling opeens inderdaad . Van een 2e naar uit elkaar. Dat zal wel binnenkomen. Sterkte de

Komende tijd
Sterkte sofie...

Gisteravond laat test gedaan, kon het niet laten, hartstikke negatief. Geen spoor van bloed vandaag, misschien vannacht? Denk wel dat ik ongesteld ga worden...

Mijn zusje vertelde dat ze bij haar beide kids pas dik een week na nod positief testte, daarvoor negatief. Het kan dus nog wel!!
@mapressa, nog geen hoop verliezen. Ik ben benieuwd. Las hier op het forum bij iemand: eerste test negatief, 2dagen later positief. Dus alles kan nog! Hou ons op de hoogte.
Je raadt het nooit Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Veel plezier met klussen!
Nog niks geen ongesteldheid.... Heb zelfs de 'tampontest' (mini ob indoen om een paar uur later te kijken of er rozig bloed aan zit, om te kijken of je menstruatie eraankomt) gedaan maar niks hoor.

Maar dat zegt ook weer niet veel omdat mijn cyclus pas net op gang is en weet ik veel hoe regelmatig dat moet zijn.... Frustrerend zeg.

De (ingebeelde) kwaaltjes zijn ook weg, trouwens. Oh, behalve de pukkels dan. Bah.

Stuck in limbo, dus....
Ik ben nu 7 dagen overtijd test gedaan was negatf maar wel zeurende buikpijn alsof ik ongst moet worden.

Word het altijd netjes nu niet snap niks van zijn wel bezig zwanger te worden...
Hoi allemaal,

Wat een lieve reacties allemaal, thanks!! Het komt vast uiteindelijk goed met ons allebei.. Vandaag precies op NOD ongesteld geworden, wel een opluchting..

Ik heb zomerkindje mijn inlog gestuurd zodat jullie verder kunnen:)

Ik zal zeker af en toe nog komen kijken, succes meiden!

Liefs
Lief van je Sofie, bedankt, en hou je taai he!

Hier nu toch ongesteld geworden jammer de bammer. En ook weer net heel awkward tijdens een potje goede sex, heb ik dat... Bah bah.

Nod geef ik door zodra het goed doorgebroken is.

Iemand anders nog wel goed nieuws?
Ik wacht nog steeds af of ik ongesteld ga worden ik weet even niet meer zeker wanneer dat zou kunnen zijn. Kan morgen en volgend de app dinsdag we will see
Wij zijn ook vanaf april bezig, helaas niet gelukt. Volgende week poging 2!
Lieve dames,

Jammer voor sommigen dat het deze x niet raak was...Volgende keer hopelijk wel!

Vind het niet zo leuk voor degenen die minder geluk hadden deze ronde, maar ik heb super nieuws...... Ik ben zwanger!!!! Dit is geloof ik de 5e ronde!! Helemaal in de wolken, aaaaahhh!!! Voelt ook nog heeeeel onwerkelijk en gek...

Maar, ben pas 100% gerust als de echo ook goed is.... Mijn gevoel zegt van wel.... Als je een x een leeg vruchtzakje hebt gehad, is het niet zo dat kans groot is dat het weer gebeurd, gelukkig.. En ik voel me ook best zwanger!! Moe, misselijk, snel irriteren aan alles en iedereen... Zere borsten..

Ohja, Sofie, waar kan ik je inloggegevens vinden?
Van harte zomerkindje geniet er van!
Gefeliciteerd zomerkindje! Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, het gaat vast helemaal goed komen.

Geniet ervan ;)

En ik vind het juist hartstikke leuk dat de eerste zwangere zich aankondigen. Ik ben pas net bezig, en heb ook niet zo'n haast, dus ben nog niet gefrustreerd haha.
Whoooohaaaa gefeliciteerd zomerkindje!! Wat leuk!! Wel spannend nu hè tot de eerste echo, heb je al een afspraak gemaakt? En kun je het al een beetje bevatten? Ik vind het nog steeds onwerkelijk haha vooral omdat niemand het nog weet.

@ mapresse, balen zeg hopelijk volgende ronde meer geluk.
Gefeliciteerd zomerkindje!!
Gefeliciteerd zomerkindje!!
Oh ja,voor de tabel als die nog bijgehouden word: nieuwe nod zet ik op 1 juni
Dankjewel allemaal voor de felicitaties Ben zooooo ontzettend blij!!!! Hopelijk volgen er gauw meer

Liefssssss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven