Zwanger worden vanaf april 2014

02-04-2014 23:19 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die vanaf deze maand gaan voor een (1e, 2e, ..) kindje? Klets hier mee! De tabel is helaas vol, maar meepraten is natuurlijk altijd gezellig!

NaamLeefijd1e/2e/..NODSofie1989252e1 meiMapressa292e1 meiVlinder145251e4 meiPiekerien332e25 apriljeraadthetnooit301e25 meiNonaimee242e?Zomerkindje251e29 aprilIniminie302e Selenaheleen241e6 meiEvii211e15 meiLente29291e15 aprilPillow271e17 aprilPurpie291e7 meiStef1988251e5 mei
@ Mapressa, jammer meid.. Vol goede moed naar de volgende ronde!

@ Stef, en en en??

@ Zomerkindje.. GEFELICITEERD!! Geniet ervan!! We komen je hopelijk snel achterna. Blijf je nog wel meeschrijven? Ben namelijk wel nieuwsgierig naar hoe het verder gaat! Als ik het goed begrepen heb, heeft Sofie je een bericht gestuurd met gegevens.
Pillow

Vrijdag was t weer negatief dus ik wacht wel of ik ongesteld wordt of niet. Volgens de app die ik gebruik zou dat dinsdag moeten zijn maar vaak komt t op zondag ik heb alleen nog niet t gevoel dat t komt dus ik wacht t af
Hoi dames,

@zomerkindje gefeliciteerd meis!

@mapressa jammer meis, je bent er wel veel mee bezig en zo'n teleurstelling is niet leuk. Hopelijk volgende maand lukt het.

Heb zelf een tijdje niet gereageerd omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn werd er zo gestrest door maar vandaag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben! De eerste echte ronde is het gewoon gelukt kan het nog niet geloven. Heb helemaal nergens last van hoe bizar.

Hoop dat er snel meer dames volgen x
Vlinder van harte!!
Nog een gefeliciteerd vlinder!
Pillow, dankje!! Ja blijf meeschrijven hoor! Ik heb mijn inbox uitgeplozen, maar geen bericht gevonden! Vreemd..

Vlinder, dankje!!! En jij ook van harte!!!! Dus helemaal nergens last van, ideaal!!

Blijven jullie, Iniminie en Vlinder ook gewoon meeschrijven?
Sofie, wat een naar bericht! Heel veel sterkte.

Zomerkindje, Iniminie en Vlinder: gefeliciteerd! Ik zou het ook erg leuk vinden als jullie blijven meeschrijven. Hoe voelen jullie je?

Bij mij komt het roze kruisje in mijn agenda in de buurt... Ik vind het erg spannend, want ik denk wel wat te voelen. Zomerkindje, Iniminie en Vlinder, wat was voor jullie het eerste echte teken van zwangerschap? Of was dat de test? Zelf zie ik vooral mijn borsten veranderen en ben ik af en toe een beetje misselijk en duizelig. De krampen die ik laatst beschreef worden veel minder, dat vind ik stiekem wel jammer. Zou het hebben geprobeerd in te nestelen maar is het mislukt? Of gaat het juist wel goed? Ik heb wel het idee dat er een poging tot innesteling is gedaan. Spannend!
Had ik maar een motto.
Gefeliciteerd Vlinder!!!

Ik blijf wel meeschrijven hoor, gezellig!

Ik voel me goed, alleen af en toe wat lichte buikpijn en beetje licht in mijn hoofd. Voor mij was een eerste teken een bloedneus. Dat had ik ook toen ik zwanger was van mijn eerste. Schijnt tijdens zwangerschap voor te komen. Ik vond het wel heel toevallig dat ik dat nu weer had. Kreeg er de week erop weer een en begon toen wel erg te hopen dat het raak was. Verder voor de test niks gemerkt wat echt duidde op zwangerschap.

Vlinder en zomerkindje hebben jullie al berekend wanneer de uitgerekende datum is? Haha
Oh ja, die bloedneuzen! Die had ik ook toen ik zwanger was... En de ergste bloedneus van allemaal had ik tien minuten voor mijn vliezen braken, haha!

Grappig hoe je die kwaaltjes ook zo gemakkelijk weer vergeten bent...
Thanks voor de felicitaties,

Ik blijf ook zeker meeschrijven, vind het een leuk clubje zo.

Ik had tot gister nergens last van, heb dinsdag 29e nog een gevoelige test gedaan, negatief. was er eerlijk gezegd al vanuit gegaan dat het deze ronde nog niet gelukt was. Wel had ik 2 weken na mijn ei een hele felle steek waar ik even geen lucht van kreeg dat is me wel opgevallen. Maar ja geen zere boobs, misselijk of iets. Laatste dagen kreeg ik wel vaak onverwachts kippenvel ik grapte nog naar mijn partner zou het dan toch? Hij zei telkens zou toch wat zijn he. Gister zou ik mijn periode hebben die best constant is en toen ging ik toch twijfelen.. Had nog een testje liggen en besloot deze stiekem boven te gebruiken( heb er vorige maand 4 versleten..) Daarna ben ik met mijn broek op mijn enkels naar beneden gestrompeld en vol emotie geschreeuwd het is gelukt! Sinds gister avond rommelt mijn buik meer waarschijnlijk ook omdat ik er bewuster op let. Maar tja nooit verwacht dat het zo snel zou lukken, maar ontzettend dankbaar.

Hoop echt voor de andere dames dat jullie snel zwanger zijn ik voel me een beetje bezwaard om zo enthousiast te zijn want weet hoe het voelt als je zoiets zo graag wilt en anderen het wel lijkt te lukken. voor jullie dikke

@zomerkindje & iniminnie testte jullie ook op je nod positief?
Voel je niet bezwaard geniet er lekker van
quote:vlinder145 schreef op 05 mei 2014 @ 06:33:

Daarna ben ik met mijn broek op mijn enkels naar beneden gestrompeld en vol emotie geschreeuwd het is gelukt!quote: Maar tja nooit verwacht dat het zo snel zou lukken, maar ontzettend dankbaar.

Hoop echt voor de andere dames dat jullie snel zwanger zijn ik voel me een beetje bezwaard om zo enthousiast te zijn want weet hoe het voelt als je zoiets zo graag wilt en anderen het wel lijkt te lukken. voor jullie dikke

Wat mooi en lief dit, Vlinder. Niet je bezwaard voelen hoor. Wees lekker enthousiast, daar heb je namelijk alle reden toe!

Grappig van die bloedneuzen. Ik had er vorige week een, maar ik ben zo aan het proesten geweest van de hooikoorts dat ik denk dat het daardoor kwam. Al hoop ik nu natuurlijk op iets anders.

Bij mij lijkt alles nog steeds weer wat minder gevoelig te worden, ik hoop zo dat dat geen slecht teken is.

Stef, vandaag was de grote dag voor jou! Heb je nog een keer getest? Heb je normaal een regelmatige cyclus? Ik duim voor je!
Had ik maar een motto.
quote:inieminie schreef op 04 mei 2014 @ 22:34:

Vlinder en zomerkindje hebben jullie al berekend wanneer de uitgerekende datum is? HahaWat grappig, jullie zullen inderdaad wel héél dicht bij elkaar in de buurt zitten!
Had ik maar een motto.
Ik heb me gek laten maken en een paar uur terug de test gedaan...negatief alleen nog geen enkel teken van ongesteldheid m'n lijf geeft ook nix aan meestal voel ik t wel aankomen. Ik had nog zo de instelling om rustig aan te kijken en t sochtends te doen grrrr. Ik heb hiervoor een spiraal gehad maar daar brak gewoon alles tussendoor en dat was regelmatig
quote:stef1988 schreef op maandag 05 mei 2014 22:07 Ik heb me gek laten maken en een paar uur terug de test gedaan...negatief alleen nog geen enkel teken van ongesteldheid m'n lijf geeft ook nix aan meestal voel ik t wel aankomen. Ik had nog zo de instelling om rustig aan te kijken en t sochtends te doen grrrr. Ik heb hiervoor een spiraal gehad maar daar brak gewoon alles tussendoor en dat was regelmatigIk herken dit wel meis, geen tekenen van ongesteldheid, had ook eerder een negatieve test. Niet opgeven, ik blijf duimen voor je.
@iniminie uitgerekende datum is 10-01-2015 en jij zomerkindje?
@vlinder ik heb pas paar dagen na nod getest, toen waren er meteen duidelijk twee strepen te zien, voordeel van laat testen haha. Op de een of andere manier had ik niet echt de neiging of behoefte eerder te testen, ik wilde weest even aankijken of ik niet gewoon iets later ongesteld werd.
@purpie, Ohh hopen dat het niet van de hooikoorts is!!
Heey lieve dames,

Inderdaad, echt een leuk clubje zo

@ Purpie: ik voel me goed! Blij! Soms wat lichtelijk misselijk, chagrijnig , uhm, eerder moe....Pijnlijke borsten... (vooral als ik ze aanraak) Wat ik voor opvallends had voor mijn nod was een soort spierpijnachtige steken in de liezen! Dit heb ik normaal nooit... Maar ik dacht toch ook wel, zal wel niks betekenen... Verder al voor nod wat gevoelige borsten... Op nod heb ik licht posi getest... 1 dag erna met digitest getest en het woord ZWANGER verscheen... Toen was het wel duidelijk!!

@ Inieminie: ik ben 8 januari 2015 uitgerekend!!! Echt heel dichtbij elkaar!! Leuk!!

Liefs en knuffel aan iedereen!!
@zomerkindje en @vlinder aaah gefeliciteerd! super hihi

@mapressa balen joh .. hopelijk is het raak de volgende ronde voor je!

@purpie spannend deze dagen. wat zegt je gevoel?

@hier gister positief getest op ovulatietesten. goed gebruikt van gemaakt hihi.
a smile is the prettiest thing you can wear.
@evii Thanks, Jij heel plezier aankomende dagen! (en alvast sterkte met het (on)geduldig wachten
Evii, op jouw vraagquote:evii schreef op 06 mei 2014 @ 10:57:

@purpie spannend deze dagen. wat zegt je gevoel? wilde ik gisterochtend antwoorden: mijn verstand zegt nee, mijn gevoel SCHREEUWT ja. Ik durfde het niet te typen, want hoe kan een gevoel nou zo sterk zijn? (Ik ben nogal rationeel ingesteld. )

Maar ik mag me bij Zomerkindje, Inieminie en Vlinder voegen! Ik kan het echt nog niet geloven, maar de 5 () tests die ik gisteren en vandaag heb gedaan lieten allemaal hetzelfde zien: ik ben zwanger. Zelfs als ik het zo typ, heb ik het gevoel dat ik iedereen voor de gek hou, haha! Zo'n positieve test is natuurlijk fantastisch, maar ratio is duidelijk niet alles. Want hoe vreemd ook: ik wist het ergens al. Mijn hele lichaam voelde anders, inclusief donkere kringen rond mijn tepels en een vreemd gevoel in mijn buik.

Zoals ik eerder schreef in dit topic heb ik begin dit jaar een miskraam gehad. De test was negatief, dus het bleek pas toen ik met klachten naar de huisarts ging. Dat was met ongeveer 5 weken. Ik ben nu heel blij, maar ik merk ook dat ik het wel erg spannend vind. Gaat alles goed deze keer? Ik probeer er maar aan te denken dat het vanaf een positieve test in de meeste gevallen gewoon helemaal goed gaat!

Hoe gaat het verder met iedereen? Evii, ik hoop dat jullie gezellige dagen zijn vruchten mogen afwerpen!
Had ik maar een motto.
Purpie gefeliciteerd!

Zo, dat gaat snel ineens! Gewoon al 4 zwangeren!!
@purpie aaaah super meid! gefeliciteerd. laat maar weer zien hoe goed je eigenlijk je eigen lichaam kent! snap dat je dan voorzichtig bent, een is miskraam is niet niets. maar voor je het weet, kan je er helemaal van genieten!

haha dankje, hoop het ook hihi. we zullen zien!
a smile is the prettiest thing you can wear.
Hoera hoera hoera!

Wat gaat dat ineens snel dames. Vruchtbare tijden. Van harte gefeliciteerd allemaal! Ik hoop dat jullie je goed blijven voelen en er van kunnen genieten.

Voor de andere dames nog even geduld: onze tijd komt nog

Wij hebben heel hard gewerkt in het nieuwe huis. Zaterdag gaan we echt verhuizen. Precies op tijd voor de vruchtbare dagen. Maar we zijn voor de zekerheid gisteren maar alvast begonnen, hihi Vriendlief is er ook heel erg mee bezig merk ik en dan wel tegen elkaar blijven zeggen dat we rustig moeten afwachten.....

Vanaf morgen Internet in het nieuwe huis dus dan ben ik weer meer aanwezig.

Veel liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven