Zwanger worden vanaf april 2014

02-04-2014 23:19 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die vanaf deze maand gaan voor een (1e, 2e, ..) kindje? Klets hier mee! De tabel is helaas vol, maar meepraten is natuurlijk altijd gezellig!

NaamLeefijd1e/2e/..NODSofie1989252e1 meiMapressa292e1 meiVlinder145251e4 meiPiekerien332e25 apriljeraadthetnooit301e25 meiNonaimee242e?Zomerkindje251e29 aprilIniminie302e Selenaheleen241e6 meiEvii211e15 meiLente29291e15 aprilPillow271e17 aprilPurpie291e7 meiStef1988251e5 mei
@zomerkindje, wat fijn zeg!!! Hoe ver ben je nu?

Hier nog 1 nachtje slapen......zo spannend!

Hoe is het met de rest?
Wat fijn zomerkindje zal vast een hele gerust stelling zijn.

Ik had gister avond zo iets raars m'n urine was kanarie geel echt heel fel dus ik ben gaan googelen wordt er aangegeven dat t vaak is doordat je teveel vitamines binnen krijg maar ik slik al dik 2 maanden t zelfde en heb dit nog niet gehad heel raar

ik ben nog netjes aan t wachten m'n nod is pas 3 juni volgens de app maar zou ook best wel eens eerder kunnen zijn m'n eisprong was ook 4 dagen eerder

Hoe is t met de rest?
Let niet op die smiley ik had echt een andere aan geklikt haha
Hier ook weer wat raars... Een halve week geleden lichtroze afscheiding, nou ja geen idee, zal wel... Nu vandaag ineens echt rood slijm... Wel helderrood maar wel met de consistentie vvan afscheiding, alsof het vermengd was zeg maar. Over een week ongeveer moet ik pas ongesteld worden, zo raar weer... Had ook geen krampen maar ik geloof dat ik die nu toch op voel komen, zal toch wel een vroege mentruatie zijn dan.... Jammer.

Ik houd jullie op de hoogte, ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld aan het worden ben
@stef kan het niet zijn dat de vitamines in combinatie met voeding ineens een 'overdosis' heeft veroorzaakt?

@mapressa heb je al de test met de tampon gedaan? (Dat was jouw tip toch? ) of is het inmiddels al duidelijk?

Ik heb inmiddels 2 tests gedaan. Ben nog niet helemaal overtuigd, de streep is niet heel donker, maar het heeft er alle schijn van dat ik me bij de andere zwangere dames mag voegen. Kan het nog niet bevatten!

Begin volgende week maar de huisarts bellen!
Jeraadhetnooit gefeliciteerd!

Nee het is echt duidelijk gewoon een menstruatie. Scheelt wel een hoop stress, zo vroeg als t is. Ik volg gewoon pillow, die was ook al te vroeg ongesteld haha! Ik zeg volgende maand beide over tijd!
Jeraadhetnooit gefeliciteerd wat leuk!
@jeraadhetnooit, wat leuk gefeliciteerdd!!!!

Het wordt wel leeg hier met alle zwangere.

@mapressa, jammer :( irritant he hoe al die zogenaamde symptomen je gek kunnen maken met hoop.

Mijn NOD moet ongeveer volgende week maandag zijn als ik die ovulatietesten moet geloven. Ik heb zo nu en dan buikpijn. Maar dat is normaal. Ga niet net als vorige maand vanalles in mijn hoofd halen, want toen had ik ook 'overal' last van. Ik sluit me af voor de zogenaamde kwaaltjes en wacht gewoon volgende week af.
Ik kan pas maandag testen eigenlijk, maar vandaag toch een streep van de kruidvat test
Wat goed nonaimee! Gefeliciteerd!
jeeej Nomaimee, gefeliciteerd!

Kon je het testen niet nog langer uitstellen?

Voel je ook al iets?

Ik vond het lastig om het te beseffen, totdat ik de afgelopen dagen pijnlijke borsten, super moe en pijn in mijn rug heb gehad...

Gelukkig geen misselijkheid!

Hoe is dit bij de anderen?

Voor wie moeten we nu nog duimen?
Gefeliciteerd!! Leuk

Jullie moeten nog voor mij duimen haha :p
quote:stef1988 schreef op 30 mei 2014 @ 20:48:

Gefeliciteerd!! Leuk

Jullie moeten nog voor mij duimen haha :p

Ben je de laatste? Nee toch?

Ik ga heel hard duimen voor jou! Alle positieve energie naar jou.
Nee joh, pillow en ik zijn ook nog in de running voor zover ik weet! Nod is alleen weer ver weg, ergens over een week of drie geloof ik....

Dus tijd zat om te duimen!
Mijn nod is woensdag maar ik heb besloten gewoon te wachten of ik ongesteld word of niet
Zijn er hier overigens mensen die in de buurt van Amsterdam wonen?

Ik heb een poosje terug via Groupon een fotoshoot voor vrienden van ons gekocht maar ze hebben besloten er een dichterbij te doen. Dus ik probeer van dat ding af te komen

Het gaat om 2 buiken 2 newborn shoot of een combi geldig tm 15 dec (kan denk ik ook wel iets later als t moet) twv ¤198 voor ¤35 de studio is in Amsterdam
@jeraadthetnooit, Nou was met vlagen wat misselijk, en had pijnlijke borsten. Alleen als ik erop drukte, en die misselijk was amper iets aan de hand dat ik dacht dat ik alles aan het inbeelden was. En nu geen misselijkheid meer. Heel raar was vorige zwangerschap ook, toen was het niet gepland, was zomervakantie ging elke dag laat naar bed dacht opgeven moment ben toch wel vaak wat misselijk. Test gedaan, oke zwanger en daarna was de misselijkheid ook direct over. Alsof je lichaam wil aangeven hallooo?!?! let op zwanger haha!!

@stef1988 zoiets dacht ik ook maar toen de duedate steeds dichter bij kwam heb ik me laten gaan :d.

ik woon in Noord-brabant. Hoop dat iemand in de buurt woont klink best leuk.

@mapressa, pillow, stef1988: ik ga duimen, wanneer is van de rest de nod?
Nonaimee en je raadt het nooit, Gefeliciteerd!! Wat superleuk! Hebben jullie al een idee van de uitgerekende datum?

Hier inmiddels de eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Al een kloppend hartje te zien! Nog een paar weken en dan zijn de eerste spannende weken voorbij. We zijn het nu langzaam tegen iedereen aan het vertellen.

Nou hard duimen dat de rest zich snel aan kan sluiten bij de zwangeren!
jeraadthetnooit en Nonaimee gefeliciteerd!!

Jeetje wat gaat het allemaal rap hier! Dit is vast een vruchtbare forum!

Sorry dat ik de laatste tijd wat afwezig ben, maar lees nog steeds snel even mee hoor! Ik verwacht vanaf nu wat minder drukte..

Oma is aan het revalideren en het gaat redelijk goed! Ze heeft nog veel zin in het leven, dus dat scheelt een boel. Ze heeft ons wel laten schrikken hoor.

14 juni is mijn nod! Maar aangezien mijn cyclus ineens overhoop ligt, zou het ook eerder of later kunnen zijn? Ben het spoor een beetje bijster

Hoe gaat het met de rest? Wanneer is de 1e nod in aankomst?

@ inieminie- Fijn dat de echo er goed uit zag! Wat een zegen! Lijkt me ook zo gaaf om het eindelijk te kunnen delen met fam en vrienden!

Nog meer dames die al de 1e echo hebben gehad? Hoop dat alles voor iedereen voorspoedig verloopt!

Enne.... Ondanks dat het hier wat rustig is, wordt het toch echt tijd voor een nieuw tabel/topic.. Ik mis de cheersssss!
Als ik vandaag tijd heb kijk ik wel even ofik een nieuw topic kan maken met tabel. Ik mis ook de cheers:-)
nieuw topic is er:

April 2014 - Zwanger worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven