Bar Toooooo Much *167*

18-06-2008 23:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
I'll light the fire

You put the flowers in the vase

That you bought today

Staring at the fire

For hours and hours

While I listen to you

Play your love songs

All night long for me

Only for me

Come to me now

And rest your head for just five minutes

Everything is good

Such a cosy room

The windows are illuminated

By the sunshine through them

Fiery gems for you

Only for you

Our house is a very, very fine house

With two cats in the yard

Life used to be so hard

Now everything is easy

'Cause of you

And our la,la,la, la,la etc

And our

I'll light the fire

And you place the flowers in the jar

That you bought today
Nee hoor ontbijt en koffie was voor iedereen, had alleen geen zin om meer kopjes klaar te zetten, anders is het zo snel koud

Hier geen vervelend jochie, dus die houd ik
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 03-07-2008 11:36
Reden: t teveel
% gewijzigd
Ik meld twee kinderen aan voor het vervelende-kinderen-huis. Ze vallen momenteel alles mee, maar ja, dat kan niet duren natuurlijk. Dus om dat voor te zijn............

Ze zijn gek op katten, planten bewateren vinden ze dan weer minder.

Goedemorgen trouwens. Wat zijn jullie matineus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik stuur dochter 1 wel! Heb gisteravond haar hele kamer overhoop gegooid, zo pissig was ik! Moet ik mij nu schamen? Ze was niet tuus en later heb ik haar voicemail ingesproken dat ze een groot probleem zou hebben deze morgen bij thuiskomst. Inmiddels is ze al een poosje boven........
Nou ja ligt eraan waarom je haar kamer overhoop hebt gegooid tuuk
Uit onmacht tuuk, Mik Andere ouders slaan hun kinderen verrot uit onmacht..... Sja, dan maar een kamer overhoop!
Ach kamer valt weer op te ruimen.

Iemand interesse in een bijnakleuter die nu boos is omdat ie mama's 'klakklaks' niet aan mag (schoenen met hakken)
quote:Helaholalalala schreef op 03 juli 2008 @ 11:43:

Uit onmacht tuuk, Mik Andere ouders slaan hun kinderen verrot uit onmacht..... Sja, dan maar een kamer overhoop!Mijn kinderen halen zelf hun kamer wel overhoop. Daarom sla ik zo vaak.......... Wel op de billen tuuk.............

David Dunning
Wordt nog druk bij Yet. Lijkt me trouwens wel goede anticonceptie voor de ouderen, de kleuters/peuters en wat oudere kinderen. Iemand nog iemand in de buurt die zwanger wil worden maar vooral niet zou moeten worden? Laten we die toezicht houden bij Yet
Ook flauw dat je zoon je schoenen niet aan mag.....

De kamer van dochter 1 is ook altijd, echt altijd een puinhoop. Dat interesseert mij verder niets maar wel dat wij hier beneden een tekort aan glazen, serviesgoed e.d. en aan handdoeken oplopen door haar gekloot!

Ze heeft een huisstofallergie, dus speciale hoes, kussen, eigen stofzuiger, kat van dochter 3 de deur uit gedaan. Nâh, je wilt niet weten hoe goor het daar op zolder is.

Dus ik heb nog even geholpen door alle spullen uit haar kast bij de kleren, schoon dan wel vies, op de grond te gooien en ook alle zooi van haar bed erbij.

Mèn, wat was ik pissig!!
Oeh op serviesgoed en handdoeken na klinkt dochter 1 wel een beetje als ik in de puberteit. MIjn kamer was altijd een puinzooi, alleen had ik geen allergie.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk was als mijn moeder dan alle zooi op mijn bed mikte om ervoor te zorgen dat ik ging opruimen, pakte alles aan gooide het zo weer op de grond
Valt wel mee hoe druk het hier wordt, ik heb 9 bedden en 2 ledikantjes en zondig nog matjes en een luchtbed. Zelf ga ik ervanuit dat ik alleen de twee oudsten thuis laat, maar dat kunnen er tuuk meer worden
Zo. en nu gaat de computer uit. Zit er alweer veel te langachter. Tijd voor aktie!
We zijn bijna reisklaar..... pffff gedoe
Dag lieve maisjes

Ik ben er ff een paar weken weg van

Nouja, heb de leptobberd en zo wel mee dus wie weet.... log ik nog wel een keertje in....

Houden jullie het een beetje netjes?

Latex
Hel, netjes als in 'opgeruimd'?

Binnen is het altijd netjes.

Fijne vakantie.

David Dunning
Ben weer ff in de plakmodus.

David Dunning

Dag Hela, fijne vakantie!!!
Goedemorgen.

Yet, waar haal je die leuke smiley nou vandaan?

Pfffffffffffffffffffffft, de kinderen zijn tot middernacht bezig geweest om te bedenken wie waar ging slapen. Moet echt de teugels weer wat aantrekken.

Maar nu eerst: decaf.

David Dunning
Hela, hele fijne vakantie!!!!

pff, geen goed plan om uit te gaan op een doordeweekse dag....maar was wel gezellig.

Koffie sterk!
Ik wil oohook met vakantie!! Fijne weken Hela!

Hier een zonnetje wat haar best doet de overhand te nemen en t is alweer rokjesweer. Wat boffen we toch.

Geen koffiedrukte op vrijdagochtend? Winx, als het gezellig was, neem je de day after toch voor lief

*koffiesmiley*
hoi

tsja, die smiley, gewoon via Gem. Had hem ooit ergens gezien en kon hem gelukkig vrij snel vinden. Bij de eerste poging 'bye cry smiley' vond ik dit trieste gevalletje maar de tweede poging 'farewell smiley' was meteen raak.

Dus.

Oh nee, geen dus meer.

Da's is een vervelend stopwoordje.

Moet ik mee stoppen.

Dus.
Dus jij vindt dus dat je daar mee moet stoppen?

Raar woord eigenlijk als je het vaak achter elkaar zegt.
Goedemorgen, kind was hier vannacht nog om half twaalf wakker is nu dus ook niet te behappen.....

Hela fijne vakantie!
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 04-07-2008 11:04
Reden: Niet MIr is met vakantie Mik, maar Hela, pfffff slaap tekort geloof ik
% gewijzigd
Tuurlijk neem ik de day after voor lief Pun maar 't valt altijd zo tegen als de wekker gaat

hier ook lekker weer! Gelukkig maar want dochter heeft olympische spelen dag op school en bijna alles is buiten.

Nog maar een koffie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven