Bar Toooooo Much *167*

18-06-2008 23:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor t mij wijzer maken
Naaaaaaaaaaah zeg, zit Pun gewoon wéér in de bar!

Wat ga je doen in je nieuwe baan?

Waar ik naartoe ga is het ook heet, ik vind het best. Alles beter dan dat kloteonweer en regen van vorig jaar.

Doe nog maar zo'n kan sangria, lust 't wel
Pun heb zelfs een motto
quote:Winx68 schreef op 01 juli 2008 @ 22:37:

Pun heb zelfs een motto

Ik heb ook een motto. Heeft nog nooit iemand wat over gezegd.

Goedenavond. Pun, kijk je uit, voor je het weet ben je (weer) verslaafd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hey krijg nou, Solomio óók een motto.

*moet toch écht aan de bril geloof ik*
Ik had er trouwens ook ooit 1, maar waar die nou is gebleven. Kweet ut niet.
De schuur is vanavond bestraat, heb nu alleen voor geen tuinpad meer.....
Ligt je tuinpad dan nu in de schuur?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ja
quote:Solomio schreef op 01 juli 2008 @ 22:48:

[...]

Ik heb ook een motto. Heeft nog nooit iemand wat over gezegd.

Niet hier, maar wel ooit eens in over een topic over motto's. Ik vind 'm namelijk erg leuk en nuchter

Hoi, pff wat een warmte zeg...
Hier is het wel lekker binnen.

Ik vind die zon wel lekker, alleen kut met de hooikoorts dat dan weer wel.
Binnen is het met de plafondventilator wel te doen, maar jech ik doe het niet goed met deze warmte, iets minder gaat toch beter..
;k heb het geluk dat het in de tuin bloedje heet is maar binnen is het goed te doen.
Hier op het balkon hoeven we tot een uurtje of 5 niet te komen, dan bak je letterlijk weg. De zon staat er tot een uur of 3, dan nog 2 uur afkoelen, daarna is het wel te doen.
Hier ligt tuin op zuiden dus veeeeel zon en geen wind.

En had net het zwembad opgeruimd maarja, morgen alweer regen enzo.

En dan is het weer opeens bedtijd.

Ik zeg, Truste
Slaap lekker Winx

hoi

Wat een onzin, regen. Daar doen we niet aan hoor! En wel aan een zwembad. Dus ik ben er maar eens lekker vroeg uitgekomen, ben ik ook vroeg klaar
djeez, ff zitten hoor.

Ik haat opblaaskano's. Althans, het opruimen ervan. Nou haat ik opruimen sowieso wel, maar een opblaaskano opruimen, drijft me tot waanzin. Heb nu net een half uur staan worstelen om zo'n 4 meter zwaar plastic in de goede verhoudingen op te vouwen. Toen dat eindelijk lukte, paste hij toch nog niet in de doos. Erop gezeten, geduwt, raakte hij uit vorm, dus moest alles weer opnieuw. Wat een gedoe zeg. Zet ik uiteindelijk opgelucht die doos in de hal, draai ik me om, barst het kreng met een geweldig gevoel voor slapstick-timing helemaal open Kapot. Ik haat opblaaskanodozen ook.
En dat zelfs zonder de peddels -die er bij aankoop ook nog bij in zaten.

Dus.
Yet, dat je dat nog geprobeerd hebt Wij laten hier de pool leeglopen, vouwen het zo goed en zo kwaad als het kan, dubbel en pleuren de zooi zo de zolder op. Zou ook terug in de doos moeten maar ja, dat lukt toch nooit meer!

Vanaf vandaag is mijn echtgenoot ook lekkâh vrij. Kan hij mijn vakantiestress overnemen.... Hij is altijd zooooo relaxd. Gelukkig maar anders was het leed hier allemaal niet te overzien.

Koffie?
Ja lekker!

Hier is Man ook altijd haske relaxed, behalve als we op vakantie gaan. Dan weet hij de voorpret steeds flink te verkloten met zijn gestress. Zo begon hij vorige week al (we gaan pas over dik 2 weken!!!) te dreigen dat hij, bij de eerste de beste ruzie in de auto meteen een camping op zou zoeken en niet verder wilde reizen, behalve als die eerste de beste camping te leuk is Vorig jaar was de spanning tegen de tijd dat we wegreden, zo hoog dat de kinderen al ruzie kregen voor we het dorp uitwaren. Terwijl ze zich gewoonlijk -nou ja, met enige regelmaat- toch wel een uur of 2-3 weten te gedragen in de auto. Ik heb vorig jaar geloof ik wel 10 keer gehoord dat we weer om zouden keren...

Vandaar dat ik van de week, geheel tegen mijn principes, een portable dvdspeler heb gekocht. Hoop dat dat rust gaat brengen onderweg. Het lijkt trouwens nu al te werken: de kinderen verheugen zich op de reis. En ook Man lijkt ineens een stuk minder doemdenkerig over het gedrag van zijn nageslacht.

Oh ja, koffie?
Zo'n dvd speler is echt een uitkomst. Allemaal de oordopjes in... heeeeerlijk

Gisteren een heel leuk spelletje voor in de auto gekocht bij Kruidvat. Het heet Reisbingo en lijkt me erg leuk. Het zou ook vast wat zijn voor jouw koters. De bingokaarten hebben geen cijfers maar plaatjes van allerlei dingen die je dan onderweg moet zien. Dan aankruisen en wie het eerst zijn kaartje vol heeft

Wij gaan vrijdagochtend weg, rijden tot de helft, overnachten dan in hotel en zaterdag arriveren we dan aan de Cote d'Azur. Heb er zin in!

Ja, doe maar koffie!
Oja, en onze dames genieten ook nog van de laptop op de achterbank.... kunnen ze forummen, msnnn, smss.... en ook film kijken.
Ik moet daar inderdaad nog wat autokadootjes halen, zag dat ze bij het Kruidvat ook dvdeetjes hebben. Helaas kunnen we die niet meer zelf branden. Triest hoor, wat een armoe
Ik herinner me van vroeger zo'n bingoboekje, was leuk! Die kreeg je kado bij de Centra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven