huwelijksreis..
vrijdag 2 mei 2014 om 11:42
Goeiemorgen,
Eind oktober gaan we op huwelijksreis. We willen naar een zonzekere bestemming waar je ook nog wat kunt doen.
We hebben ongeveer 1800 pp te besteden. We hebben gekeken naar mexico wat me heel leuk lijkt maar daar kan t spoken in die periode als ik zo lees op internet.
Bali zijn we allebei al geweest.
We willen ongeveer 2 wkn.
Curacao ben ik al een keer geweest.
Heeft iemand nog leuke ideeen of tips?
Eind oktober gaan we op huwelijksreis. We willen naar een zonzekere bestemming waar je ook nog wat kunt doen.
We hebben ongeveer 1800 pp te besteden. We hebben gekeken naar mexico wat me heel leuk lijkt maar daar kan t spoken in die periode als ik zo lees op internet.
Bali zijn we allebei al geweest.
We willen ongeveer 2 wkn.
Curacao ben ik al een keer geweest.
Heeft iemand nog leuke ideeen of tips?
vrijdag 2 mei 2014 om 11:58
Hawaii! Altijd mooi weer! Maar komt denk ik wel wat duurder uit.
1 week Oahu komt op 1400 euro maar dat is te kort omdat het zo lang reizen is.
Wij hadden combi 4 dagen Vegas met week Oahu voor 1400 euro + een week Maui dat was 500 pp duurder dacht ik. Eten en transfers kwamen er nog bij natuurlijk.
Bij exit reizen geboekt.
1 week Oahu komt op 1400 euro maar dat is te kort omdat het zo lang reizen is.
Wij hadden combi 4 dagen Vegas met week Oahu voor 1400 euro + een week Maui dat was 500 pp duurder dacht ik. Eten en transfers kwamen er nog bij natuurlijk.
Bij exit reizen geboekt.
vrijdag 2 mei 2014 om 13:27
Wij zijn vorige week naar de Malediven geweest voor 2200 pp.
Was maar een 10-daagse reis en dus maar 1 week echt daar. Was dan wel all inclusive en verblijf in een waterbungalow. Als je een tuin- of strandbungalow pakt is het een stuk goedkoper.
Vind dat wel een echte honeymoon bestemming, zo mooi daar.
Maar als je graag twee weken wilt zou ik idd uitkijken naar Mexico of Dominicaanse republiek. Vriend is daar beide geweest in het orkaanseizoen maar nog nooit last gehad..
Was maar een 10-daagse reis en dus maar 1 week echt daar. Was dan wel all inclusive en verblijf in een waterbungalow. Als je een tuin- of strandbungalow pakt is het een stuk goedkoper.
Vind dat wel een echte honeymoon bestemming, zo mooi daar.
Maar als je graag twee weken wilt zou ik idd uitkijken naar Mexico of Dominicaanse republiek. Vriend is daar beide geweest in het orkaanseizoen maar nog nooit last gehad..
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
vrijdag 2 mei 2014 om 17:36
zondag 4 mei 2014 om 08:05