Mode & Beauty alle pijlers

Nagels!

03-05-2014 12:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zien jouw nagels er vandaag uit? Welke nagellak heb jij op?

Ik draag nu 156 me & my lover van essence, een rode sparkle sand nagellak.
Essie - after school boy blazer

Een blauw die zo donker is dat het bijna zwart is.

Heb m'n nagels net weer kort geknipt en dan vind ik dat soort kleuren altijd heel mooi.

Als ze langer zijn ga ik voor lichtere kleuren.
Internagelaktisch
Mooie kleuren Masque!

Door dit topic heb ik zin om mijn nagels te lakken

momenteel fan van de frisse pastelkleurtjes
Mooie lakjes allemaal! Ik draag OPI.. Kleur: I São Paulo over there.. Qua kleur moeilijk te omschrijven en weet ook niet hoe ik een plaatje moet plakken :

Even off topic: Scamp, hoe stuur ik jou een persoonlijk bericht?

Edit: Is al gelukt, geloof ik..
bloosje wijzigde dit bericht op 03-05-2014 15:02
Reden: Antwoord op m'n vraag gevonden
% gewijzigd
Nou ja.. dat dus..
Van catrice, 905 steel my soul, maar wel met topcoat zodat het glanst.
Niks :( :( wil wel graag maar het gaat er altijd zo snel af...:( en dan ziet het er zo armoedig uit. af en toe doe ik dus shellac.
Nagelverharder

Ik bijt nagels maar sinds een tijdje kan ik daar redelijk goed mee stoppen. Mijn nagels scheuren wel snel dus ik had een setje gekocht om gelnagellak thuis te kunnen doen. Maar dat werkt ook niet voor mij, zodra een stukje van die lak af is blijf ik peuteren en bijten eraan. Dan gaan mijn nagels zeker kapot. Ik heb me nu voorgenomen om 2 weken regelmatig nagelverharder te smeren, hopelijk helpt dat een beetje. Misschien laat ik anders gel of acryl nagels zetten. Ik word blij van die plaatjes van nagellak en nu kan het al bijna
Pucker kijk wel uit met de nagelverharder. Te veel is namelijk niet goed.

Hier worden je nagels namelijk juist weer te hard van en dan gaan ze juist sneller scheurdn en splijten.

Gel of acryl is een goede, dan blijf je er waarschijnlijk langer af. Maar maak ze dan niet metern erg lang. Dat ben je als nagelbijter niet gewend en dan kan je sneller gaan bijten erop.

Er zijn ook nagelstylistes met speciale nagelbijt arragementen. Goed dat je er mee probeert te stoppen. Niet makkelijk.

Ik heb nu shellac zwart met glitters op.
Tenen: Fred said red

Vingers: Bloody Mary to go
Op mijn tenen altijd nagellak van Golden Rose, candy fantasy nummer 35. Een soort parelmoer oudroze, heel mooi.

Op mijn vingernagels nagelverharder en als ze weer lang zijn french manicure.
OPI- AmazON...AmazOFF

Is een donkergroene kleur.

Nagels zijn kort, dan vind ik een donkerdere kleur vaak wel mooi staan.
Essence color & go nr 60 (is een soort oranje/roze kleur of perzikkleur..goede kwaliteit nagelak, lakt makkelijk en geeft geen strepen.. daarnaast is het ook binnen een minuutje droog en blijft hij heel lang mooi zitten)

http://4.bp.blogspot.com/-x0cVthwLvP4/U ... 600/E4.jpg
Voor de mensen die t nog niet gebruiken:

Essie (en andere merken als Sally Hansen oid) heeft een top coat waarmee binnen een paar min weer droog en hard is

Voor de ongeduldigen onder ons...

Die ik gebruik heet 'good to go' en kan ik zeer aanraden!
Internagelaktisch
Hema 821
Dit raast oan'e protters !
Ik heb nu 014 - Happy Hour van DA huismerk op. Dat is een hele aparte kleur: paars met gouden finish. Maar hij is inmiddels aan het afbladderen, dus ik wil dadelijk andere op doen (Rimmel Salon Pro, kleur: Soul session)
quote:Scamp schreef op 03 mei 2014 @ 13:31:

Deze Masque?

[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 725946.jpg[/img]Oeh, dat is heel mooi! Zo ga ik ze binnenkort ook eens lakken
Welke rode nagellak dekt in een laag?
quote:moonlight schreef op 03 mei 2014 @ 16:22:

Welke rode nagellak dekt in een laag?Robert's red ford van Catrice, maar dat wel een donkerrode (niet felrood)
Cassavechippie thanks voor de tip! Ik wist niet dat teveel ook weer niet goed is. Als ik nepnagels neem dan doe ik ze inderdaad niet lang hoor, net over het topje van mijn vingers is voor mij al heul lang
Ik vind nagellak heel mooi, maar ik heb er niet altijd zin aan om te lakken.

Toch binnenkort maar weer eens doen.
Daarom is het ook zo fijn als nagellak in een laagje al dekt. Maar vooral met rood kom ik dat niet tegen.
TO, 156 me & my lover is een hele mooie lak, ik gebruik 'm zelf ook veel!

Ik heb een witte lak van Rimmel op, en daar heb ik zelf bloemetjes op gemaakt met een kopspeld. Ik was in een kleurrijke bui.

Eens met lala87, trouwens. Robert's Red Ford dekt goed.
Essence colour & go nr 130. Een hele mooie lila kleur die goed blijft zitten!
quote:Scamp schreef op 03 mei 2014 @ 13:32:

Deze vind ik ook mooi!!!

[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... bf603a.jpg[/img]Wauw! Die is inderdaad supermooi!
543 Berry Important van Sally Hansen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Gisteren bij de Action 2 nagellakjes van Maybelline gescoord voor maar ¤1,80 en ¤2,40. Ik ben er heel blij mee! Ook echt 2 kleurtjes die ik nog niet heb (vind ik zelf, daar is mijn zusje het niet mee eens )

De glitterige groen net opgedaan.

http://seenly.com/HFTXIThM

De foto doet niet helemaal recht aan hoe het er echt uitziet, maar het geeft toch een beeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven