Half glas mineraalwater half glas water
zondag 4 mei 2014 om 13:46
Hallo,
Ik ben bezig met afvallen en weet dat ik eigenlijk veel water moet drinken maar ik vind water niet zo lekker.
Nou hebben we caloriearm mineraalwater gekocht waar koolzuur op zit. Wat eigenlijk niet de bedoeling is.
We mengen het nu met een half glas mineraalwater & een half glas water.
Dat is best wel gezond he?
Zo drinken we ook ranja met bijna alleen maar water.
Ik zeg altijd water met een smaakje zo weinig ranja zit erin.
Is dit goed? Of wat kan ik beter drinken?
Ik ben bezig met afvallen en weet dat ik eigenlijk veel water moet drinken maar ik vind water niet zo lekker.
Nou hebben we caloriearm mineraalwater gekocht waar koolzuur op zit. Wat eigenlijk niet de bedoeling is.
We mengen het nu met een half glas mineraalwater & een half glas water.
Dat is best wel gezond he?
Zo drinken we ook ranja met bijna alleen maar water.
Ik zeg altijd water met een smaakje zo weinig ranja zit erin.
Is dit goed? Of wat kan ik beter drinken?

zondag 4 mei 2014 om 13:50
zondag 4 mei 2014 om 13:51
Wat is er mis met gewoon kraanwater. Koolzuur is niet zo goed voor je maag. Water is sowieso calorie-arm.
Water (ik maak meestal een kan) is ook lekker met wat schijfjes citroen er in of met wat mint takjes. Limonade is gewoon suiker en dus niet gezond. Het is net zo ongezond als je thee en koffie drinken gezoet met suiker.
Groene thee is ook gezond om te drinken, ongezoet.
Water (ik maak meestal een kan) is ook lekker met wat schijfjes citroen er in of met wat mint takjes. Limonade is gewoon suiker en dus niet gezond. Het is net zo ongezond als je thee en koffie drinken gezoet met suiker.
Groene thee is ook gezond om te drinken, ongezoet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 4 mei 2014 om 13:53
Indien je wilt afvallen dat is het in ieder geval beter om je calorieën niet te drinken. Dus geen suikerrijke dranken, ook geen vruchtensap en geen smoothies. Matig met light zogenaamde light dranken. Bijna alle dranken met vruchten die zogenaamd gezond zijn zitten vol met suiker. Je kunt dus beter fruit eten dan drinken.
Eet ook niet te veel fruit wanneer je af wilt vallen.
Eet ook niet te veel fruit wanneer je af wilt vallen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 4 mei 2014 om 14:01