Ziek
dinsdag 6 mei 2014 om 19:54
Bah, ik ben ziek. Ik had gisteren al een zwaar gevoel in mijn benen en lichte hoofdpijn. 'S nachts zette het door: koud en dan weer warm. Vandaag heb ik me ziek gemeld. Daar heb ik echt een hekel aan. Met tijden voel ik me wel wat beter en dan denk ik: kan ik toch niet gewoon werken? Nu weer uitgeteld op de bank. Geen idee wat ik heb ook. Gewoon heel moe, hoofdpijn en lamlendig gevoel. Nou als iemand nog tips heeft? Ik wil verder weinig met dit topic. Ik verveel me gewoon en ben alleen. Dus niemand om tegen te klagen. En mijn moeder is op vakantie.

dinsdag 6 mei 2014 om 20:14
Ik had dit weekend drie dagen buikgriep en was helemaal niet lekker. Na dagen in bed dacht ik dat het vanmorgen wel weer ging. Maar, wat viel dat tegen... Fietsen naar het station met het leek wel windkracht 10 tegen. Een zweetaanval in de trein. En nauwelijks gegeten vanwege de misselijkheid. Ondertussen best wat werk gedaan, maar blij dat ik weer thuis was.

dinsdag 6 mei 2014 om 21:16
quote:whatcomesaround schreef op 06 mei 2014 @ 20:07:
Waardeloos! Bij ons op kantoor melden ze zich ook bij bosjes ziek momenteel, er heerst blijkbaar gewoon iets. Ik heb vandaag ook met een paar Panadol gewerkt en lig nu lamlendig te wezen op bed.. Moed te verzamelen om de was te gaan doen!
Goed uitzieken en beterschap!
Oh hier ook, collega's zijn een week afwezig en als ze weer komen werken vind ik ze nog niet fit.
Snipverkouden e/o griepachtige klachten.
Beterschap
Waardeloos! Bij ons op kantoor melden ze zich ook bij bosjes ziek momenteel, er heerst blijkbaar gewoon iets. Ik heb vandaag ook met een paar Panadol gewerkt en lig nu lamlendig te wezen op bed.. Moed te verzamelen om de was te gaan doen!
Goed uitzieken en beterschap!
Oh hier ook, collega's zijn een week afwezig en als ze weer komen werken vind ik ze nog niet fit.
Snipverkouden e/o griepachtige klachten.
Beterschap
Je bent zelf een theepot

dinsdag 6 mei 2014 om 21:31