Gezondheid alle pijlers

Ziek

06-05-2014 19:54 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, ik ben ziek. Ik had gisteren al een zwaar gevoel in mijn benen en lichte hoofdpijn. 'S nachts zette het door: koud en dan weer warm. Vandaag heb ik me ziek gemeld. Daar heb ik echt een hekel aan. Met tijden voel ik me wel wat beter en dan denk ik: kan ik toch niet gewoon werken? Nu weer uitgeteld op de bank. Geen idee wat ik heb ook. Gewoon heel moe, hoofdpijn en lamlendig gevoel. Nou als iemand nog tips heeft? Ik wil verder weinig met dit topic. Ik verveel me gewoon en ben alleen. Dus niemand om tegen te klagen. En mijn moeder is op vakantie.
Heb ik ook gehad, goed uitzoeken want anders blijf je misschien kwakelen. Mag/kun je een paar uur (3-4) uur per dag thuiswerken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb je je harnas aan?

Want je wordt dadelijk met pek en veren in de fik gestoken omdat je je hiervoor hebt ziek gemeld.
Huts!
Haha ja al ben ik half dood, dan nog wil ik werken. Maar met koorts wss toch niet echt een goed idee en nee, ik kan niet thuis werken.
Waardeloos! Bij ons op kantoor melden ze zich ook bij bosjes ziek momenteel, er heerst blijkbaar gewoon iets. Ik heb vandaag ook met een paar Panadol gewerkt en lig nu lamlendig te wezen op bed.. Moed te verzamelen om de was te gaan doen!

Goed uitzieken en beterschap!
Misschien uit verveling vanavond het songfestival eens kijken.
Ik had dit weekend drie dagen buikgriep en was helemaal niet lekker. Na dagen in bed dacht ik dat het vanmorgen wel weer ging. Maar, wat viel dat tegen... Fietsen naar het station met het leek wel windkracht 10 tegen. Een zweetaanval in de trein. En nauwelijks gegeten vanwege de misselijkheid. Ondertussen best wat werk gedaan, maar blij dat ik weer thuis was.
Ik heb net gedoucht, maar moet nu echt gelijk weer plat.
Lekker uitzieken en eindelijk dat boek 'ns lezen of die dvd-serie bekijken terwijl je relaxt op de bank hangt met 'n kopje kruidenthee.
quote:whatcomesaround schreef op 06 mei 2014 @ 20:07:

Waardeloos! Bij ons op kantoor melden ze zich ook bij bosjes ziek momenteel, er heerst blijkbaar gewoon iets. Ik heb vandaag ook met een paar Panadol gewerkt en lig nu lamlendig te wezen op bed.. Moed te verzamelen om de was te gaan doen!

Goed uitzieken en beterschap!

Oh hier ook, collega's zijn een week afwezig en als ze weer komen werken vind ik ze nog niet fit.

Snipverkouden e/o griepachtige klachten.

Beterschap
Je bent zelf een theepot
Ik doe met liefde het werk van mijn collega als dat betekent dat ie mij niet aansteekt met zijn buikgriepvirus.

Ik heb niet zoveel met manhaftige mensen die zich nooit ziek melden tenzij ze op sterven liggen en daardoor fijn het hele kantoor van hun virus en bacillen voorzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven