Steken en heel vaak plassen
dinsdag 6 mei 2014 om 21:33
Hoi iedereen,
Sinds een tijd moet ik heel erg vaak plassen. Lijkt wel alsof er ook constante druk op mijn blaas zit. Ook heb ik veel dikke afscheiding en steken links onder in buik. Ben al getest op soa's, schimmel, blaasontsteking er kwam helemaal niets uit.
Nu krijg ik binnenkort een echo waarbij ze naar mn eierstokken gaan kijken.
Herkent iemand de klachten misschien?
Word helemaal gek van dat vele plassen.
Sinds een tijd moet ik heel erg vaak plassen. Lijkt wel alsof er ook constante druk op mijn blaas zit. Ook heb ik veel dikke afscheiding en steken links onder in buik. Ben al getest op soa's, schimmel, blaasontsteking er kwam helemaal niets uit.
Nu krijg ik binnenkort een echo waarbij ze naar mn eierstokken gaan kijken.
Herkent iemand de klachten misschien?
Word helemaal gek van dat vele plassen.
dinsdag 6 mei 2014 om 21:38
woensdag 7 mei 2014 om 15:31
Staat het plassen als klacht voorop of de afscheiding? Denken ze dat het met elkaar te maken heeft of zouden het 2 verschillende dingen kunnen zijn?
Blaas/ vele plassen zou meerdere oorzaken kunnen hebben,bijv een overactieve blaas. Plas je grote hoeveelheden of heb je bij minste of geringste aandring en móet je dan ook direct een wc hebben?
Anders vragen voor verwijzing naar uroloog en/of gynaecoloog?!
Blaas/ vele plassen zou meerdere oorzaken kunnen hebben,bijv een overactieve blaas. Plas je grote hoeveelheden of heb je bij minste of geringste aandring en móet je dan ook direct een wc hebben?
Anders vragen voor verwijzing naar uroloog en/of gynaecoloog?!
woensdag 7 mei 2014 om 20:58