Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:JuniorModeratorViva schreef op maandag 05 mei 2014 23:02 Topic <a href="onderwerp 229087" class="link">te grote penis?</a> is verwijderd ivm niet toegestane leeftijd van 15 jaar.

mvg,

Junior. 14 pas.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Topic Vrouwen en wijn.. is verplaatst naar de pijler Eten.

mvg,

Junior.
Het topic Koopt u bedtextiel online? is verwjderd ivm niet toegestaan onderzoek,

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Ik waag het erop, welke (singel) dame durft met mij op reis is (tijdelijk) offline gehaald ter beoordeling van de moderators. Mocht het niet onder hengelen vallen dan zal het topic iig terug geplaatst worden op het Prikbord en niet bij de pijler Reizen.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 06 mei 2014 @ 15:04:

Topic Ik waag het erop, welke (singel) dame durft met mij op reis is (tijdelijk) offline gehaald ter beoordeling van de moderators. Mocht het niet onder hengelen vallen dan zal het topic iig terug geplaatst worden op het Prikbord en niet bij de pijler Reizen.

mvg,

Junior.

Het topic blijft offline ivm hengelen van de TO.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Beste mods,

Op de pijler actueel, topic " dankzij Rutte wordt het minder minder minder" is de discussie allang niet meer ontopic dankzij TO en ik.

Er worden reacties van mij uit andere topics gehaald, waar ik vervolgens weer op heb gereageerd , ook gaat de discussie inmiddels meer over mij dan over de bezuinigingen in de zorg.

Kan het topic opgeschoond worden, het is onoverzichtelijk, meerdere mensen hebben TO inmiddels aangegeven dat het onoverzichtelijk is en moeilijk te volgen.Helaas heb ik hier ook aan bijgedragen.
Topic wie helpt mij bij het vinden van deze schoenen? is verplaatst naar de pijler Mode & Beauty.

mvg,

Junior.
Het topic baby krijst bij slapen is verplaatst naar Kinderen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Beste Ardni en andere forummers in het topic " dankzij Rutte wordt het minder minder minder",

We hebben dit topic bekeken en een deel opgeschoond. Het onderwerp van het topic is dusdanig gesteld dat het al snel onoverzichtelijk wordt. Ons voorstel is om de vraagstelling van het topic concreter te maken.

Ook verzoeken wij om on-topic te blijven anders zijn wij genoodzaakt om volgens het ban-systeem te handelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Topic Nepfacebook account achterhalen wie het is is verwijderd ivm laster (NAW gegevens).

mvg,

Junior.
Het topic Livestreambeelden van de aarde. (prachtig) is verplaatst naar Overig.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Vrijheid, gelijkheid, en... is verplaatst naar Entertainment.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic storing ING? is verplaatst naar Digi.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
duitse specialiteiten (thuis) is spam.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 07 mei 2014 @ 11:08:

duitse specialiteiten (thuis) is spam.

Beste noa,

Hartelijk dank voor de melding.

Er is inmiddels actie ondernomen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Weblog is verwijderd in verband met in strijd met de huisregels (promotie eigen blog).

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Mods, nogmaals het OP-meltdown-probleem.

zijn er op dit moment eindelijk concrete plannen voor het afhandelen van meltdowns? In het topic "Wat vinden jullie van hertrouwen na de dood" vond de TO het nodig de OP te verwijderen omdat ze blijkbaar geen zin meer had de discussie voort te zetten.

Ik vind dit enorm grof en respectloos tegenover de forummers die er veel tijd en vaak zeer persoonlijke ervaringen in gestoken hebben om de vragen van TO te beantwoorden.

Zouden jullie ons op de hoogte willen houden van de voortgang van een eventueel plan van aanpak, want het loopt echt de spuigaten uit en het is vaak buitengewoon kwetsend voor de vele betrokken forummers. Het begint het forumplezier grondig te vergallen.

Bedankt vast.
Ik sluit me aan bij de vraag van Sri. Het ging in dit geval niet eens om privacygevoelige informatie, alleen had de TO 'geen tijd meer' om nog te reageren – en dus verwijderde ze de OP.
Duh. Het was een troll.
quote:yasmijn schreef op 07 mei 2014 @ 13:47:

Duh. Het was een troll.Maar dat doet niet af aan het meltdown-probleem.
Topic jasje valt raar is verplaatst naar de pijler Mode & Beauty.

Topic Cadeau voor mijn vriend die alles al heeft. is verplaatst naar de pijler Overig.

Topic Komt er een medicijn tegen autisme? is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
Het topic 'Multimiljonair weigert alimentatie te betalen' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic Win een Douglasbon... is verwijderd ivm niet toegestaan onderzoek.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Innovatief schoenen passen.. is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Enquete Urban Lifestyle.. is verwijderd ivm in strijd met de huisregels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven