Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het topic ' Hoe omgaan met miskraam' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'Broer zus relatie met veel liefde, geen spanning' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Mods, nu jullie alles weer op de juiste plek hebben gezet..quote:sri schreef op 07 mei 2014 @ 13:30:

Mods, nogmaals het OP-meltdown-probleem.

zijn er op dit moment eindelijk concrete plannen voor het afhandelen van meltdowns? In het topic "Wat vinden jullie van hertrouwen na de dood" vond de TO het nodig de OP te verwijderen omdat ze blijkbaar geen zin meer had de discussie voort te zetten.

Ik vind dit enorm grof en respectloos tegenover de forummers die er veel tijd en vaak zeer persoonlijke ervaringen in gestoken hebben om de vragen van TO te beantwoorden.

Zouden jullie ons op de hoogte willen houden van de voortgang van een eventueel plan van aanpak, want het loopt echt de spuigaten uit en het is vaak buitengewoon kwetsend voor de vele betrokken forummers. Het begint het forumplezier grondig te vergallen.

Bedankt vast.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:sri schreef op 07 mei 2014 @ 14:07:

[...]

Maar dat doet niet af aan het meltdown-probleem.

Noorse boswezens zijn er op een gegeven moment klaar mee. Het heeft dan lol gehad en gaat een deurtje verder. Dus weg OP.

Maar goed, verdwenen OP's blijven knap irritant. Net als al die verwijderde topics ivm " praaivesie".
Topic Leuk dagje uit is verplaatst naar de pijler Reizen.

mvg,

Junior.
Als ik alle posts die ik heb gedaan hier over het verwijderen van OP's achter elkaar zet, kan ik zowat een heel topic vullen.

Er komt geen antwoord.

Er komt geen beleid.

Men doet er geen flikker mee.

Slikken of stikken.
Huts!
quote:ModeratorViva schreef op woensdag 07 mei 2014 15:56 Het topic ' Hoe omgaan met miskraam' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum Misschien de definitie privacy eens opzoeken? Zij wist niet dat ze zwanger was toen ze ongesteld werd. Dus wat kunnen wij weten wat privacygevoelig ligt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Beste forummers,

De Community Manager zal zeer binnenkort terugkomen op de vragen omtrent (1) het verwijderen van OP's, en (2) het verwijderen van topics ivm privacy.

We hebben jullie meldingen ontvangen en zijn ons bewust van het 'probleem'. Verdere berichten hierover zullen worden verwijderd.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Topic Wc verstopt? is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
quote:ModeratorViva schreef op 07 mei 2014 @ 18:49:

Beste forummers,

De Community Manager zal zeer binnenkort terugkomen op de vragen omtrent (1) het verwijderen van OP's, en (2) het verwijderen van topics ivm privacy.

We hebben jullie meldingen ontvangen en zijn ons bewust van het 'probleem'. Verdere berichten hierover zullen worden verwijderd.

Moderator Viva forum

Heel fijn

En ik ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nou Mod,

Da's heel fijn nieuws!
Huts!
Het topic Boos en teleurgesteld in zus is verplaatst naar Relaties.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic ' Welke stad van nederland is het geilst' is verwijderd ivm ongepast/hengelen/spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic Enquete speel- en ontmoetingsplaats.. is verwijderd ivm in strijd met de huisregels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Goede doelen is verwijderd ivm niet toegestane onderzoek.

mvg,

Junior.
Wat betekent dat eigenlijk: verwijderd wegens privacy?
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 08 mei 2014 @ 11:26:

Wat betekent dat eigenlijk: verwijderd wegens privacy?

Beste Lamaatje,

De Community Manager zal zeer binnenkort terugkomen op de vragen omtrent het verwijderen van topics ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Sportmaatje ! is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Het topic Iemand ervaring met Event Travel? is verplaatst naar Reizen.

Daarnaast is het topic Mei 2014; heerlijk weer nu terug te vinden op de pijler Overig.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Hert topic Gezocht vrouwen met vitiligo/ervaring cosmetische ingrepen.. is verwijderd ivm niet toegestane oproep voor studiedoeleinden.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Marieke van leeuwen uit Celblok H is verplaatst naar de pijler Entertainment.

mvg,

Junior.
quote:ModeratorViva schreef op 07 mei 2014 @ 18:49:

Beste forummers,

Moderator Viva forum

Ik hoop van harte dat de Community Manager het recht om OP's te verwijderen en het respecteren van de privacy zal handhaven. Ik heb in de loop der jaren al heel wat keren argumenten gegeven waarom ik het uiterst belangrijk vind dat OP's en zelfs hele topics gewoon verwijderd moeten kunnen worden (sterker nog, ik vind nog altijd dat inactieve topics automatisch na bijvoorbeeld 6 of 12 maanden gewist zouden moeten worden), ik voel er weinig voor dat nu voor de zoveelste keer wéér te gaan herhalen.

Mocht er bij de mods of CM echter behoefte bestaan aan wat tegenwicht tegen de anti-privacy-lobby hier, dan ben ik te allen tijde bereid om jullie er een mailtje over te sturen. Laat het dan even hier weten ajb (want het aan deze nick gekoppelde emailadres raadpleeg ik normaal gesproken verder nooit).

Het zou immers jammer zijn als er nu besluiten worden genomen op basis van eenzijdige argumenten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Het topic Waist training corset is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Er zou nog een mod naar mijn vraag kijken (zie paar vragen/dagen terug). Ik zou nog steeds wel graag antwoord willen.
quote:Noah_ schreef op 09 mei 2014 @ 08:44:

Er zou nog een mod naar mijn vraag kijken (zie paar vragen/dagen terug). Ik zou nog steeds wel graag antwoord willen.

Beste Noah_,

Om terug te komen op je vraag (excuses voor de vertraging), dubbelnicken is in geen geval toegestaan. Ook wordt er geen uitzondering gemaakt voor bepaalde topics of pijlers.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben!

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven