Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Ik krijg er ook beetje booty call idee bij...
Alle reacties Link kopieren
Grump, ben blij voor je, je klinkt relaxed! Dat van je zorgen maken dat één van jullie wat overkomt is herkenbaar. Had ik ook in relatie met momenten, hoort er wellicht bij. Als dingen te mooi om waar lijken te zijn ofzo.

Geniet er lekker van. Fijn dat je oude huis verkocht is. Schone lei!
quote:summershopping schreef op 06 mei 2014 @ 15:33:

Wat leuk om te lezen turquasi! Zo zie je als je het niet verwacht... heeft hij je weer inmiddels geappt?

Meneer-r: je post komt wat tegenstrijdig op me over, je niet willen vastpinnen maar wel benieuwd zijn waar je prinses uithangt ;) maar inderdaad, don't settle for less. Ja, al uitgekeken op Tinder?

Ik heb vanavond mn tweede date met de kerel waar het vorige week heel leuk mee was.. best watl geappt afgelopen dagen maar hij werd steeds sexueler waardoor ik toch het idee krijg nu dat het hem alleen daarom te doen is.. misschien wat naïef van me.. ik had gedacht dat ik er heel veel zin in zou hebben maar ik vind het vooral spannend merk ik. En hij appt net dat hij er zin in heeft, en vooral zin in mij..

Haha oke dan! We zullen zien..

haha ok hij heeft gewoon zin in je. Hoeft ook niet verkeerd te zijn;)

Tegenstrijdig? Dat komt waarschijnlijk vanwege rationeel VS emtotioneel. Ik wil alleen nog blijven plakken als het perfect is. En ja, als mijn prinses zich aandient dan ben ik verkocht, diep in mijn stoere mannenhart weet ik dat.
The ironman!
Gister was echt een soort AHA moment Philein. Hoe we zo samen lagen (ook al waren we iets simpels aan het doen) hoe tot op het bot geaccepteerd en geliefd ik me voelde...met geen pen te beschrijven. Er was laatst een topic waarin werd gesteld dat je vroeg in een relatie nog niet over 'houden van' kan spreken nou ik spreek dat in alle toonaarden tegen want het kan wel degelijk.
Ik vind dat wel verkeerd. Ik vind het namelijk gewoon van niet zoveel respect getuigen als iemand dat zomaar uitspreekt, terwijl je elkaar amper kent. Oke, als je beide voor een wip gaat, dan is zo'n uitspraak meer dan prima. Maar in dit stadium betekent het toch meestal echt dat iemand niet serieus is met je.
Jaaa we hebben een app gekregen!!!

Ik bedoel ik. Maar leuk dat jullie zo meeleven. Ik was er wel heel blij mee. Het was gewoon een kort berichtje van 'het was heerlijk met je, hoe is je dag geweest en welterusten'. Nu lekker tot op het bot analyseren hoe groot de kans is dat hij net als ik zich te pletter fantaseert over een volgende keer binnenkort. Wie doet er mee, mijn hoop de grond in boren mag ook trouwens, dan kan het hooguit meevallen he?

Jammer summershopping dat hij het zo aanpakt, het wil niet persé iets zeggen maar ik begrijp je bedenkingen erbij wel.... Ik ben het eens met meneer_r, philein en grumpy hier; gek he dat een zinnetje als 'ik heb zin in je' ervoor kan zorgen dat bij ons (bijna) de zin vergaat hahaha. Maar ik zou het wel een kansje geven nog. Als je zelf wil natuurlijk....

High five nourish en acceptieme, wat een *piiieeep*mongolen zijn er toch he

veel plezier luprisaf, als je hem echt graag nog een keertje wil zien schijn je de app opnieuw te moeten installeren.....

Veeceetje; UPDAAAAATE PLEASE
Lorem Ipsum
Dank Philein, Grumpy. turquasi en meneer-r voor jullie posts! Ja, nu moet ik zeggen dat als we beide niet op de rem waren getrapt vorige week er misschien meer gebeurd is en er tijdens het appen daarna wat flirterige opmerkingen zijn gemaakt maar gisteren ging 'ie daarin dus best wel ver, vond ik. Vandaar mijn twijfels gisteren en vandaag.. met als gevolg dat ik twee uur geleden besloten heb eerlijk te zijn en dat als hij vanavond verwacht een seksdate te hebben (nav gisteren appen) ik daar niet aan kan voldoen en we dan andere verwachtingen hebben.. daarop reageerde hij met excuses, dat het niet z'n bedoeling is geweest om zo over te komen.. en dat ik niks moet doen wat ik niet wil. Naja goed, aangezien vorige week wel echt leuk was, geef ik 'm toch maar het voordeel van de twijfel en zie ik 'm dus alsnog straks..

Meneer-r-: Ah, emotie versus ratio, ja dat herken ik wel die innerlijke strijd ;)

Leuk turquasi van de app!! Een leuk berichtje! Ik hoop voor je dat jullie contact een vervolg krijgt
Oke update zonder duidelijke info...

Heb hem gisteren niet gezien, was laat van werk en kan zelf niet rijden met de auto nu door gebroken voet.

MAAR ik zie hem binnen een uurtje!!! Spannend.

Morgen update!

Liefs
Mijn god, twee dates hier vanavond.... de spanning is om te snijden!! (hahaha)

en wat moet ik in vredesnaam appen nu naar hem om kalm over te komen, wat onmogelijk is na de date die we gehad hebben...

Als er iemand suggesties wil doen??? Ik word met de minuut krampachtiger in mijn woorden.

NB; heb dus nog niets verzonden vandaag na gisteren gewoon iets casuals vergelijkbaar terug te hebben gestuurd. helluuup
Lorem Ipsum
ohh voor ik het vergeet ; have fun!!!
Lorem Ipsum
Turquasi, jij bent voor mij hier het toonbeeld van "cool"!

Je hebt het dus echt te pakken! Leuk!

Heb je al goede tekst gevonden? (Kan je zelf prima denk ik).
Allright, lekker in de kroeg geweest zoals elke dinsdag met een vast groepje mannen en vrouwen. Ik merk al een paar weken interesse uit een ander groepje van een stel dames. Heel kort aan de praat geraakt en ik zal ze vast volgende week wel weer zien. Ook leuk om mee te maken, contacten zonder internet.

Turq is flink op dreef? Ben benieuwd hoe dat afgelopen is.
The ironman!
Thanks acceptieme ehhh,... nou dus, heel de avond nagedacht over hoe dit aan te pakken en niks gedaan of geappt uiteindelijk, so much for cool whahaha!

Ik denk dat ik er zo maar eens een 'hee, hoeist?' uitgooit die kant op.

Tenzij jullie nog briljante ingevingen hebben???

(word het soms tijd om mijn onderschrift aan te passen of wat?)

Hoe waren jullie dates veeceetje en summershopping?

(Leuk meneer_r, gewoon in de kroeg heeft toch wat he. Kun je nog eens ouderwets dik knipogen ofzo hihi)
Lorem Ipsum
Turquasi: ahh, het feit dat je hier al zoveel over nadenkt.. zegt al genoeg maar knap van je dat je nog niks geappt hebt maar als je gevoel steeds sterker wordt om 'm wel te contacten, dan zou ik het gewoon doen! Zoiets als je beschrijft is altijd goed, dan wordt meteen duidelijk of er een gesprek uit voort gaat komen ja of nee. Of je zou een opmerking/vraag kunnen stellen over iets (iets grappigs) wat refereert naar jullie date. Geen idee of dat aan de orde is natuurlijk maar dat wil ik ook nog wel eens doen (proberen).

Leuk meneer-r, de kroeg blijft leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten en een beetje te flirten!

Veeceetje: hoe was je date??

Haha, nou ondanks mijn lichte twijfels van gisterenmiddag is de (2e) date heeel leuk geweest! Eerst samen gegeten bij mij thuis en daarna toch al gauw zoenend op bed beland.. wel heb ik mijn grenzen aangegeven en zijn we niet 'all the way' gegaan en die respecteerde hij. Toen die thuis was nog een appje gekregen dat 'ie het heerlijk met me vond. Dus geslaagd! Ik ben (nog) niet verliefd maar het gaat zo relaxed en ik voel me erg op m'n gemak bij hem.. ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld..

Nu zag ik dat ik voor volgende week kaartjes heb voor een cabaretvoorstelling (een jaar geleden gekocht, zou het bijna vergeten), is het raar om te vragen of die mee wil? Te snel?
Een briljante ingeving vind ik altijd lastig. Een afgezaagde hey dan maar?

Ja de kroeg, de plek waar ik al een paar weken blikken en lacherige reacties krijg. (ze kijken mij aan en als ik weer wegkijk zie ik ze in mijn ooghoeken elkaar aanstoten. Gisteren viel de muziek zachter en hoorde ik nog net ....hij is er weer). Flirten blijft gewoon echt leuk ipv Tinderen.
The ironman!
Hahaha, ja tuurlijk vraag je hem mee naar die voorstelling! Wat leuk!!

Ik heb net een appje gestuurd met hoe gaat het en mag ik een keer voor jou koken erin. Nu weer belachelijk vaak naar mijn telefoon staren maar.... Ik ben ook niet verliefd, waarom zit mijn hart dan in mijn keel? bah.
Lorem Ipsum
Update:

Helaas was het niet meer wat we er beide van verwacht hadden denk ik. Ben er dinsdagavond heen gegaan en daar blijven slapen omdat het niet bij de deur was en ikzelf nu niet met de auto kan rijden door de gebroken voet.

's Avonds was alles oke. We hebben fijn gepraat, voelde echt weer prettig en vertrouwd aan, ik had in mijn hoofd de klik gemaakt van ja, ik moet hem gewoon een kans geven, hem vertrouwen, ik moet me ooit over dat gevoel heen zetten... Dus voelde goed!

En dan een fijne en gezellige nacht en ochtend gehad. Toen moest hij even langs een vriend, een half uurtje. Dus ben bij hem blijven wachten en hij is uiteindelijk 2 uur weggebleven terwijl ik dus alleen bij hem zat. Was hier niet echt blij mee en na een woordenwisseling vertrok hij weer gewoon... Uiteindelijk is een vriendin me komen halen. Heb hem niet meer gehoord nu..

We zijn allebei sterke karakters en nadat ex me na 8 jaar dumpte heb ik het gewoon moeilijk me volledig te geven aan iemand. Maar op deze manier kan het toch gewoon niets worden? Als hij nu al zo doet?

Blijkbaar was deze het gewoon niet, maar het voelt wel even heel kut. Dus was hij dan toch niet te vertrouwen vraag ik me af? Ben misselijk ervan!

Maar we komen er door en gaan hop naar de volgende!

Heb dit weekend een date met iemand die ik lang ken via tinder. Dus we gaan beide gewoon voor een leuke avond. Ben ik toch ook weer eens weg.

Hoe gaat het bij jullie??

Liefs, Veeceetje
Wat vervelend.. en raar.

Hoe vaak heb je hem nu gezien? Vreemd dat hij zomaar 'even' weggaat en dan ook nog eens de afspraak (halfuurtje) niet nakomt.. je niet naar huis brengt en vervolgens weer weg gaat..

Mijn mening? Exit.

Hier geen dates, wel paar gesprekken op Tinder maar totaal niets bijzonders, iedere dag 'hoe was jou werkdag' of 'wat ga je nog doen vanavond' begint mij nu alweer de kont uit te hangen.
@Nourish: Ik had hem al een keer of 6 gezien voor hij op reis vertrok. Dan is hij 3 weken weg geweest en was sinds dit weekend terug. Dus gisteren was de 7de keer denk ik... Het was voor zijn vakantie al niet meer helemaal top (door die rare vriend) maar hij voelde wel positief en ik voelde me goed bij hem, dus waarom zou ik hem geen kans geven dacht ik.

Ja de afspraak met die vriend stond al vast, daar wist ik van. Ik heb me dan gedoucht bij hem en ontbijtje klaargemaakt. Dus geen probleem. Maar inderdaad dan zo lang wegblijven en bij de eerste discussie terug vertrekken vond ik ook echt raar. En mijn beste vriendinnen hun mening is ook onmiddellijk 'Exit'. Voor mezelf ook wel, maar vind het toch moeilijk om hem weer los te laten nadat ik voor mezelf gezegd had dat ik dit een kans ging geven. (Facepalm voor mezelf!!) Misschien wou ik ook te hard dat het zou werken tussen ons...

Ik hang ook niet zoveel meer rond op tinder hoor. Maar de persoon waarmee ik nu ga afspreken ken ik al langer. En we hebben gemeenschappelijke vrienden dus vandaar nu toch date gepland. En we zien wel.
Dus hij is in de vroege ochtend naar een vriend gegaan? Waarom moest hij daar naartoe dan..of weet je dat niet.

Ik blijf het vreemd vinden dat hij uberhaupt een afspraak over een andere afspraak plant, en dat hij jou alleen laat.

Een half uur kan drie kwartier worden.. maar 2 uur No Way.

Misschien eens met hem erover praten (of liep de woordenwisseling al uit de hand?) dat lucht wellicht op en dan heb je duidelijk wat hij nu precies wil.
Ja hij had me dinsdagavond gezegd dat hij 's ochtends even naar die vriend moest om papieren in orde te brengen (van een stage of zoiets). Dus wist dat hij eventjes weg ging.

De woordenwisseling liep inderdaad uit de hand. Ik gaf aan dat niet fijn te vinden en ja we waren allebei snel boos en hij is weggegaan en heb hem niet meer terug gezien. Heb hem 's avonds gebeld om te vragen of we er niet over konden praten, dat als het tussen ons toch niets zou worden, we op zen minst op een volwassen manier elkaar niet meer konden zien, dat het toch uitgepraat was. Maar geen reactie meer. Het gevoel ligt heel dubbel...
En dat stuur je neem ik aan op de whatsapp? Daar kan je zien of hij het gelezen heeft toch.. of hij online is geweest.

Wazig zeg, als het zo al start wat betekend dat dan voor de toekomst.

Denk dat je je er beter bij neer kunt leggen.. hij wil overduidelijk niet anders had hij wel al gereageerd.
Nee geen whatsapp. Gewoon sms naar hem. Dus weet niet dan of hij het gelezen heeft. Heb gisteren wel gebeld en op voicemail dan ingesproken dat ik het graag op een volwassen manier dan wil uitpraten. En of hij zou kunnen terugbellen. Maar inderdaad erbij neerleggen. Er komt er wel eentje op mijn pad waarbij het niet zo moeizaam gaat.
Inderdaad. You Go Girl !
Inderdaad, laat maar waaien die flapper... gewoon gezellig met ons verder tinderen.

Nou ik ben inmiddels weer gekalmeerd, er staat een halfbakken date voor volgende week. We gaan het zien....

Verder appte mijn ex me ineens gisteren dat hij wil bijpraten dit weekend. Hmmz? Maar goed, de afgelopen maanden hebben zowat al mijn exen eens geappt of ik nog animo had en het bleek elke keer storm in een glas water dus ik zie wel of het uberhaupt doorgaat...
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven