Mode & Beauty alle pijlers

dreads

07-05-2014 15:59 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

zijn er hier vrouwen die een kapsel met dreads hebben en mij meer over dreads en de verzorging ervan kunnen vertellen? Ik ben namelijk van plan een paar dreads te laten zetten (een stuk of 5), niet al m'n haar.

Ben je blij met je dreads of heb je er spijt van gekregen? Ik vind het wel spannend om te laten doen, ook al gaat het maar om een paar.. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Groetjes Syke:)
Hello the nineties called....

They want their hairstyle back
Een paar dreads. Intrigerend. Waar op je hoofd dan? Ik ben benieuwd hoe dat er uit ziet.

Verder totaal geen antwoord op je vragen, sorry.
Ik heb dreads gehad. Maar dan wel al mijn haar en niet maar 5 dreads ofzo. Dat lijkt me niet zo mooi, hoe zie je dat voor je?

Ik heb er 3,5 jaar mee rond gelopen en toen vond ik t wel mooi geweest. Was best veel onderhoud: regelmatig naar de kapper om het bij te laten werken en vaak waxen.
het is wat het is
Heb je stijl haar? Dan niet doen hoor!

Ik heb nog nooit dreads van stijl haar gezien die er niet uit zagen als afgekauwd paardenhaar. Yuk.
Superleuk! Waar ik woon is het best gangbaar, ook een of een aantal. Ik heb er het hoofd niet voor, anders had ik het zo gedaan.
quote:Anthonius schreef op 07 mei 2014 @ 16:17:

Hello the nineties called....

They want their hairstyle back
Ik zou niet voor een paar gaan, dat ziet er raar uit lijkt mij.. Ik heb aantal jaar geleden (nep) dreads gehad voor een paar jaar.. Die vlecht je in je eigen haar en koop je via bijv. dreadshop.nl. Je eigen haar wordt meegevlochten en je kunt dat goed bijhouden met wassen en speciale spray.

Zo kun je direct kijken of het je staat, en verknal je niet direct je eigen haar, en je kunt meteen een leuke kleur kiezen!
haha, idd beetje ninenties heb geen stijl haar gelukkig. Als ik ze heb laten zetten, gooi ik hier wel een foto op het forum
Ik vind dreads leuk, maar dan wel je hele hoofd. Een paar dreads, dat zie er echt niet uit vind ik.
Bedankt voor je tip m31. Ben gister al wel bij een hairstylist langs geweest voor advies en die zei dat een paar wel konden, heb ook niet heel lang haar dus hopen dat t wat wordt..
Ik zag er vanochtend een vrouw mee die stond het echt niet. Ze had ook allemaal fladder kleding aan en alles was oranje /rood, haar én kleding. Dat vind ik gewoon niet mooi.

Als je er verder netjes en verzorgd uit ziet kan het wel maar echt mooi vinden... Nee, ik moet de eerste persoon met dreads wat hem/haar beter staat dan 'gewoon' haar nog tegen komen.
Ik vind dreads gîn porum.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb er 2 gehad, bleef meer dan een half jaar goed! Alleen eruit halen was een hell.
P.s ik had vroeger een knip met gekleurde dreads dat vond ik echt super haha
bedoel je zo iets?

of meer dit: (ziet er dus echt gewoon uit of ze nog nooit van een borstel of schaar gehoord heeft he... maar dat terzijde)

In ieder geval niet zoals die bovenste foto, dat zijn er veel te veel! Meer zoals die onderste
Het lijkt me extreem onhandig. Dreads was je heeeeel weinig met een speciale shampoo, je gewone haar natuurlijk niet. Dan wordt je "gewone haar" toch ook gewoon op den duur dread, of je moet je 5 dreads meewassen met je normale routine waardoor het hele dread-achtige dan weer wordt verpest.
Bij dat eerste plaatje vind ik het wel mooi, maar dat is een jonge en knappe meid. Bij 90 % van de dreadsliefhebbers staat het alsof je een dakloze bent. Of in ieder geval stinkt.
als je nu een paar (gekleurde) dread extensions met clip-in speldjes koopt kun je die gekke dingen gewoon 's avonds weer er uit halen en heb je evt. de volgende dag weer een mooi, verzorgd kapsel. Lijdt je eigen haar niets van, en zo kun je het afstemmen op de rest van je outfit en stijl van die dag.

Ik vind het namelijk bij sommige kleding wel 'iets' toevoegen qua uitstraling, edgy of zo , maar ik persoonlijk hoef er niet dagelijks edgy uit te zien.

Voor de echt extremer haarfratsen gebruik ik gewoon extensions of pruiken. En alle overige dagen een super makkelijk, verzorgd korter kapsel waarmee je zonder enige (af)keurende blikken over straat kunt. Veel prettiger toch?

https://www.google.nl/url ... CAww&ust=1399565019957561
Oh shit, je ziet de foto niet
dat ben ik niet op die foto's trouwens, moge duidelijk zijn. Zit even te googelen en probeer mooie dreads kapsel te vinden. Valt echt niet mee, dames, echt niet.

Ben 't eigenlijk met MRsSW eens:

quote:Ik vind dreads gîn porum.
quote:syke schreef op 07 mei 2014 @ 18:05:

https://www.google.nl/url ... CAww&ust=1399565019957561

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven