Mode & Beauty alle pijlers

dreads

07-05-2014 15:59 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

zijn er hier vrouwen die een kapsel met dreads hebben en mij meer over dreads en de verzorging ervan kunnen vertellen? Ik ben namelijk van plan een paar dreads te laten zetten (een stuk of 5), niet al m'n haar.

Ben je blij met je dreads of heb je er spijt van gekregen? Ik vind het wel spannend om te laten doen, ook al gaat het maar om een paar.. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Groetjes Syke:)
zelfde meisje:

Zolang ze het naar achter draagt en je haar (prachtige) gezicht alleen ziet en niet die hangende draden, is het een prachtig plaatje.
ieks

echt, waarom wil zij er zó uitzien???

enlighten me, wát is er mooi aan dreadlocks???

oh ik zie trouwens een patroon terugkomen, als ik naar de vorige plaatjes kijk; bij dreadlocks komt ook een hoop ijzer in het gezicht erbij, is dat een extraatje van de kapper of hoor je niet bij de club van échte alto's als je niet ook een koeienring in je neus hebt hangen om je dreadful look te completeren?

ik ga wel weg trouwens want TO wordt vast niet vrolijk van mijn 'support', grin
hahaha nee dat extraatje van de kapper;) heb niet, geen piercings, ben een jonge meid en heb een verzorgd uiterlijk, dus zoals die meiden op de foto zie ik er niet uit
Tja Dewi van Idols had geloof ik ook piercings in haar gezicht. Ik vond haar met dreads leuker dan nu.
weetje 't zeker, itsmyempire?

anoniem_188528 wijzigde dit bericht op 07-05-2014 18:29
Reden: foutje
% gewijzigd
Mooie fijne dreads vind ik leuk, deze foto bijvoorbeeld:

al zou ik iets dunnere mooier vinden. Het is overigens onzin dat dreads vies zijn en stinken! Ik ken iemand met een prachtige bos dreads, tot op zijn billen en hij wast ze gewoon elke dag.
Zelf heb ik nu 10 jaar dreads en kan je wel wat dingen vertellen. Wat voor dingen zou je willen weten?

Een aantal dreads in gewoon haar zou ik zelf niet doen, het is dan vrij moeilijk qua onderhouden. Je dreads zullen er in het begin eerder uitzakken omdat 'gewoon' haar meestal vaker gewassen wordt dan dreadlocks, en zeker als je ze net hebt kun je ze beter niet om de dag wassen. Ook heb je grote kans dat het losse haar om de dreads heen in je dreads zal gaan zitten.
Trouwens: op een deel van de plaatjes hierboven zie je nepdreads (synthetische), die zijn nooit echt mooi.

Dreads kunnen zo schoon, vies, netjes of rommelig zijn als je zelf wil, helemaal afhankelijk van hoe je ze verzorgt.
Oke mensen dit is zo ongeveer wat ik leuk vind!

https://www.google.nl/sea ... AQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=nBpu69Zv9mzT8M%253A%3BE2li15PilcZ2mM%3Bhttp%253A%252F%252Fi36.tinypic.com%252F15wcgnp.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.girlscene.nl%252Fforum%252Fbeauty-health-hair%252Fdreadlocks-102512.0.html%3B375%3B500

Dat zijn wat fijnere dreads. Ik laat weten wat ervan geworden is gehe
Ehm plaatjes plakken lukt nog niet echt bij mij
quote:syke schreef op 07 mei 2014 @ 18:02:

In ieder geval niet zoals die bovenste foto, dat zijn er veel te veel! Meer zoals die onderste

Grappig...

Want ik vind die bovenste foto juist eigenlijk veeeeeel mooier dan die onderste....!
Vroeger in de negentiger jaren vond ik het bij bepaalde mensen uit mijn alto stamkroeg heel mooi. Maar je moet er het gezicht voor hebben en het type voor zijn. Bij zowel jongens als meisjes vond ik het soms mooi. Heb ze nooit zelf willen hebben. Ik krijg er altijd een beetje een krakers associatie bij, wat niet negatief is ofzo, maar daar moet ik dan aan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven