Gezondheid alle pijlers

Steken en heel vaak plassen

06-05-2014 21:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Sinds een tijd moet ik heel erg vaak plassen. Lijkt wel alsof er ook constante druk op mijn blaas zit. Ook heb ik veel dikke afscheiding en steken links onder in buik. Ben al getest op soa's, schimmel, blaasontsteking er kwam helemaal niets uit.

Nu krijg ik binnenkort een echo waarbij ze naar mn eierstokken gaan kijken.

Herkent iemand de klachten misschien?

Word helemaal gek van dat vele plassen.
Zwanger?
Ik ben lesbisch haha en heb een relatie met een vrouw
quote:idede schreef op 06 mei 2014 @ 21:35:

Ik ben lesbisch haha en heb een relatie met een vrouw Als je ziet hoeveel vrouwen er hier zwanger worden door de pil heen, kijken we daar ook niet raar van op
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahaha himalaya! Ja dat zou wat zijn idd. Zou wel bijzonder zijn. Ik heb overigens wel last van rammelende eierestokken :p misschien dat dat het is haha
O haha sorry, dan ben je niet zwanger

Ik zou het dan niet weten.
Chlamydia.. Of blaastonsteking. zou Een test laten doen
Sorry!!! Niet goed gelezen, ben je al op getest. Excuus!
Ben je al onderzocht op een baarmoederontsteking? Heb recent vergelijkbare klachten gehad waarbij de huisarts dit suggereerde (maar had geen afscheiding), dat zou een echo dan uit kunnen wijzen volgens mij.
Hey, nee nog niet daarop onderzocht. Hopelijk komt er meer uit de echo. Moest jij ook zo vaak en veel plassen? En steken?
Staat het plassen als klacht voorop of de afscheiding? Denken ze dat het met elkaar te maken heeft of zouden het 2 verschillende dingen kunnen zijn?

Blaas/ vele plassen zou meerdere oorzaken kunnen hebben,bijv een overactieve blaas. Plas je grote hoeveelheden of heb je bij minste of geringste aandring en móet je dan ook direct een wc hebben?

Anders vragen voor verwijzing naar uroloog en/of gynaecoloog?!
De afscheiding is iets wat ik al veel langer heb. Het plassen nu een maand of twee. Het wisselt. Soms zijn het meerdere keren in korte tijd ook veel. Soms is het meerdere keren een klein beetje achter elkaar. Soms wisselt het elkaar af maar het is altijd vaak iig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven